[RPG] Alien

Sci fiction, dat komt hier!
Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

Bericht door Cynical » 09-07-2016 00:22

Ash

Geïrriteerd kijk ik naar Renée. Nu spookt dat kut lied ook de hele reis door mijn hoofd. Ik zie dat Captain Jackson echt boos is.
'We moeten die Russen voor zijn!' Schreeuwt hij woedend terwijl hij door het schip stampt. Hij tikt Lieutenant Miller aan.
'Snelheid er hoger op! Ik wil er over een dag zijn!' Schreeuwde hij. Lieutenant Miller knikte en het schip ging ineens veel sneller. Ash voelde de verandering en greep naar haar stuur van de schrik.
'Jezus!' Schreeuwt ze geschrokken
Met lichtsnelheid scheuren ze voorbij, Ash ziet hoe de sterren voorbij flitsen en het maakt haar lichtelijk misselijk, na enkele minuten raakte ze er aan gewend.

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 09-07-2016 00:38

David

Ik verbind weer met Houston. ''David to Houston'' zeg ik'' we zullen eerder op locatie proberen te zijn in verband met Russische concurentie''. Als antwoord kreeg ik een zuch van verlichting dat het geen verder getreiter was en:'' toestemming gegeven, over en uit''. ''Ow yeah baby, the spacerace 2.0 begins now, onward!''. Ik ging rechtop zitten keek op het scherm en merkte opens iets. ''John'' riep ik ''kun je even naar de comuncatieapparatuur kijken zodra we zijn aangekomen, het lijkt er op dat de signalen zwakker aan het worden zijn, en niet zo'n beetje ook''
Ik had geen idee wat mij overkwam, ik was veel te serieus, wat was dit, dit kon niet...

John

Ik horde David wat reopen maar schonk er niet echt aandacht aan, ik was bezig met te te controleren of de moteren de verhoogde sneheid wel aan konden, het zou op zijn best veel brandstofinefficienter zijn, in het ergste geval zou het ruimteschip opblazen binnen nu en een kwartier. Na een snelle check op de moteren bleek er niet aan de hand te zijn, nog niet...
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Plaats reactie