[RPG] Alien

Sci fiction, dat komt hier!
misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 15-06-2016 22:20

Ik slik tijdens het opstijgen. Dit is mijn eerste missie en ik zou liegen als ik zeg dat ik niet bang ben. Ik pak mijn geavanceerde laptop en begin research te doen naar de planeet en voornamelijk de vegetatie. Misschien kan ik van de vegetatie daar medicijnen of iets dergelijks maken. Ik haal een strook haar uit mijn gezicht en kijk even op. We zijn al een tijdje weg en ik kan nog net de aarde als een kleine bol door mijn raam zien. "Wat zijn we toch klein. We zijn niets meer dan mieren in vergelijking met de rest van het universum" mompel ik. Ik kijk weer naar mijn laptop en werk verder. Ik zie wat foto's met planten waarvan heet lijkt dat ze bruikbaar voor mij zijn. Ik kijk nog eens goed naar de foto en schrik dan. "Kapitein er werd toch gezegd dat er geen leven op onze eindbestemming zou zijn?" Hij draait zich naar mij. "Dat is inderdaad gezegd" ik veeg over het scherm en stuur de foto naar het scherm bij zijn stoel. "Bij de struiken links zie ik iets" ik kijk naar hem. "Zal vast wel een of andere rare plant zijn, maak je geen zorgen"
( ͡° ͜ʖ ͡°)

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 15-06-2016 23:34

Ik heb een tweede char nodig, om redenen

Naam: David pettul
Positie: hoofd communicatie
Leeftijd: 24
Persoonlijkheid: David is een enorme sarcastische betweter, of zoals hij zichzelf noemt: a genius mad astronaut, looking for plants to conquer. Hoewel hij een absolute Dick kan zijn tegen zijn crew, en hij een enorme narsist is, weet hij wat hij doet, een van de redenen waarom hij mee is gestuurd op deze missie (en omdat de basis op aarde hem weg wilde hebben, ver weg). Ondanks dit allemaal heeft hij toch het volste vertrouwen in zijn team, alleen laat hij dat niet echt merken...
Biografie: "David groeide op als een wonderkind, hij haalde hoge punten op school en hij werd door de leider van de nasa gevraagd om bij hem te komen werken." Dat is de uitleg die je zult krijgen als je David naar zijn verleden vraagt. In werkelijkheid bestond zijn jeugd uit het verbergen van onvoldoendes, het irriteren van mensen en het wel eens in elkaar geslagen worden omdat hij het tweede bij de verkeerde deed. Omdat niemand hem wilde hebben na zijn schooltijd werd hij schoonmaker bij de nasa. Na 2 jaar werken daar gebeurde de ramp van de Apollo 21, hierdoor kwam er een tekort aan mensen op het gebied van communicatie tussen de aarde en de ruimte. David greep zijn kans en solliciteerde, en kreeg vreemd genoeg de baan, sindsdien heeft hij bewezen dat hij gemaakt is voor de baan, maar dat hij niet echt vrienden maakt.
Pluspunten: erg goed in het zien van problemen en oplossingen, hierdoor kan hij alles goed doorgeven aan Houston en zo zijn taak voorvallen. Ook is hij, (natuurlijk) een zeer vlotte prater
Minpunten: een enorme betweter, narcistisch en irritatiefactor. Verder is hij erg lui.
Uiterlijk: http://vignette2.wikia.nocookie.net/fa ... 0225172928
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 22-06-2016 16:19

David

Toen de raket op steeg lag ik lui in mijn stoel. ''planten zijn ook een vorm van level weet je,'' zeg ik. ''Kijk maar uit, dadelijk krijg je een groep boze plantinisten achter je aan, wil je ook niet''. Ik draaide toen naar mijn radio toe en sprak tot Houston: ''Mieren van het universum, we zijn succesvol opgestegen.''. ik kreeg een grommende stem als antwoord: ''David, we deze lijn is alleen voor belangrijke communicatie, de hele planeet weet dat je bent opgestegen, en spreek ons aan met gewoon Houston, we hebben geen tijd voor jouw onzin''
Ik kreeg een grijns op mijn gezicht en antwoordde terug: ''gewoon Houston, we hebben geen problemen hier aan boord, behalve het feit dat we geen alcohol hier hebben, welke debiel heeft bedacht om een reis te maken van enkele maanden zonder alchohol?'' als antwoord hierop kreeg ik een harde piep, die liet merken dat de verbinding was verbroken. ''well, shit''
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 22-06-2016 17:11

Ripley

"Geen levensvormen op de planeet? Je reinste schijt! Hoe kunnen ze dat zeker weten... En zoals de heer David al zegt; struiken zijn levensvormen. Het hoofdkwartier bedoelde vast fauna" mompel ik en kijk op de foto. De struiken waren oranje en hadden raar gevormde besjes die me aan rozijnen deden denken. "Mooie kleurtjes" grijns ik en richt me weer op het besturen van het schip. We hadden er zo veel sneller kunnen zijn als we de automatische piloot nou eens uitzetten. "Ik verveel me nu al... Iemand zin in een spel genaamd: Fuck, Marry or Kill?... Ik neem aan dat iedereen dat kent" Ik ga comfortabel zitten op mijn stoel en leg mijn voeten op het dashboard. Hoelang waren we al weg? Een paar uur? Ik keek op de klok. Een half uur..... Zucht..
Afbeelding

Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

Bericht door Cynical » 22-06-2016 19:52

Ash

Ik zie dat Ripley redelijk relaxt zit met haar voeten op het dashboard. Wanneer ik mijn benen op het dashboard leg schrik ik van Captain Jackson.
'En nou heel snel die benen van het dashboard afhalen!' Zegt hij streng. Met een geïrriteerde zucht laat ik mijn benen weer zakken en ga ik recht overeind zitten. De reis vindt ik het allersaaiste aan alles nog wel. Plotseling hoor ik de woedende stem van Captain Jackson.
'Wat!?' Schreeuwt hij. First Lieutenant Miller kijkt verrast op.
'Wat is er, Captain?' Vraagt ze belangstellend. Boos drukt Captain Jackson de intercom uit en laat hij zich in zijn stoel vallen.
'De cosmonauten zijn blijkbaar ook onderweg naar de planeet. De Russen zijn er ook achtergekomen' zei hij op een kwade toon. Ik wou een sarcastische opmaken, maar aan Captain Jackson's gezicht te zien is dat nu niet echt een goed moment. Ik besluit het raam uit te staren terwijl de ruimte voorbij zoeft, het blijft fascinerend.

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 24-06-2016 17:54

Ik kijk om me heen en denk na. Ik bekijk nog wat fotos en leun dan lichtjes naar achter. Ik gaap en val in slaap. Na een tijdje word ik weer wakker en kijk om me heen. Iedereen is druk bezig en ik leun weer acherover. Wat zijn mijn plannen voor de toekomst eigenlijk? Trouwen? Kinderen? Ik heb geen idee. Als ik dat uberhaupt zou willen zou ik eerst op iemand verliefd moeten worden die mij ook leuk vind. En dat zall waarschijnlijk niet snel gebeuren. Ik glimlach even. Ik zie mezelf al als moeder, ik zou van iedere seconde genieten denk ik.
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

Bericht door Cynical » 24-06-2016 18:40

Dit is gewoon echt te weinig.

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 24-06-2016 18:42

(Je kan ook interacten met de andere characters om je heen. Zeggen wat je allemaal ziet. Je plannen voor de future. Hoe je over anderen denk. Vietnam flashbacks.. idk)
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 26-06-2016 15:56

Acceptabele redenen om een kort stukje te schrijven:
1. Je bent in gesprek met een ander (een persoon die moet antwoorden, een npc telt hier niet)
2. Iemand bedreigd je dat hij de wereld op blaast als je meer dan 1 zij schrijft
3. Je kat drukte op het verzend knopje voor je klaar was (gelieve het stukje dan aan te passen)
4. Je bent een speciaal persoon met iets meer chromosomen dan de rest en je hebt toevallig niet de mogelijkheid om in meer dan 1 zin te denken (in dit geval raad ik aan een andere hobby te zoeken)


Maar alle irritatie achter me, je stukje is veel te kort, voegt niets toe aan het verhaal. We kunnen als je zo door gaat net zo goed niet op je wachten sinds er niets gebeurd in jouw stukjes.

Ik weet dat je het best beter kan als je een beetje je best zou doen en alles


Verder zitten er nu hoofdletters in, dus er is iets van vooruitgang... :wink:
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 05-07-2016 02:15

David

Omdat ik klaar was met het pesten van Houston ging ik achterover in mijn stoel hangen en viste een rol pepermunt uit de zak van mijn nasa overal, meegesmokkeld van de planeet aarde, wat was ik toch een enorme badass. Ik schoof er drie in mijn mond en begon luid te kauwen zodat iedereen wist dat ik iets te eten had. Het was toch niet alsof iemand mocht opstaan.

Toen ik Jackson hoorde vloeken kreeg ik een grijns op m'n gezicht. "heyo, Captain Jack" riep ik nog met m'n mond volnaar hem, " behoefte aan contact leggen met de Russen? Volgens sommige reclames zijn er nog single Russische dames die een vriend zoeken, misschien maakt hen zo'n chagrijnig gezicht niets uit". Het was toch iets alsof iemand mocht opstaan nu

John

Alle apparaten waren nu in orde, dit betekende dus dat ik niets anders dan communiceren met mensen te doen had voor de komende paar dagen, ik zuchtte. Dit werd een lange lange reis.
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Plaats reactie