Typical Highschool [RPG]

Past het in geen andere categorie? Zet het dan hier neer.
TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 27-04-2016 16:17

Ik keek op m'n horloge en zag dat ik te laat was, jassen was nergens te bekennen en ik schreef dus ook netjes op het briefje alsof ik op tijd was.
Ik Stormde de klas ik en ging bij Ripley en Jackson zitten.
Uit mijn tas pakte ik een vliegtuigje wat ik nog over had van de vorige keer en begon er mee te spelen.
"morgen", zeg ik, "heeft de oude zeikerd al iemand vermoord of is dit alles?"
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 27-04-2016 16:50

Ripley

"OMG HET IS DE BOSBES... IK HERHAAL BOSBES!!" schreeuw ik enthousiast. Ik had iets met mensen met grappige achternamen. In mijn enthousiasme kieper ik mijn tafel om. "OOPS" schreeuw ik. "Maar dat terzijde, we zijn de enige. Er is niemand vermoord. Tenminste niet dat ik weet" Ik knipoog even. Waren we echt maar met zijn vieren? "En waar is onze geliefde dictator Janssen??" schreeuw ik extra luid.
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 28-04-2016 13:02

Ik pak mijn telefoon en oortjees en zet wat muziek op
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

Bericht door Cynical » 28-04-2016 21:12

Jackson.

Het meisje dat het laatst binnen komt ken ik niet echt, maar Ripley gaat helemaal wild. Ik glimlach en schud mijn hoofd. Dan komt meneer Janssen binnen komen. Hij kijkt boos de klas in.
'Jullie hebben het weer goed verpest' bromt hij terwijl hij mij aankijkt.
'Nu telefoons inleveren!' Zegt hij op een dreigende stem. Ik zucht en haal mijn half gebroken telefoon uit mijn broekzak en duw hem in zijn handen.
'Je weet wat er gebeurd als je je nu niet gaat gedragen, Jackson' sist hij. Ik haal mijn schouders op en glimlach.
'Maar meneer, ik gedraag me toch altijd?' Zeg ik met een domme stem.
'En nu moet je al zeker niet bijdehand gaan doen, Jackson, ik heb zo de kracht om jou van school te gooien, en dan zul je de rest van je leven niks doen' bromt hij. Ik rol met mijn ogen en besluit hem gewoon te negeren, miserabel ventje is het maar.

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 28-04-2016 21:27

Ripley

"De kracht om hem uit school te gooien? Do you even lift bro?! Dat wil ik nog wel eens zien!" zeg ik enthousiast en ga op mijn stoel wippen. "VAN school Ripley. VAN school, nu stilzitten en telefoon inleveren. Ik geef mijn telefoon snel een kusje. "It's gonna be allright, my child" fluister ik en geef hem aan Janssen. Als hij van mij wegloopt fluit ik het titanic deuntje en hij zegt keihard:" STTT!". Totally worth it. Als dit een normale schooldag was had ik nog een verneukte versie van Jurassic Park gezongen, maar dat lijkt me op het moment geen goed plan.
"Zeg meneer. Nu zitten we hier, hartstikke fijn. Neem het daar niet van..... Maar wat moeten we nou precies uitvoeren?" vraag ik en trek een wenkbrauw op.
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 28-04-2016 21:38

Ik legde mijn witte ik Phone op tafel, op de achterkant waren stickers van hartjes en eekhoorns geplakt.
Met een zucht legde ik hem in de hand van Jansen.
De man was een enorme teleurstelling, zelfs een grotere teleurstelling dan mijn inspiratie, of de hoeveelheid tekst die Bram typt in een bericht (no offense love you).
Ik kijk de leeraar aan. Hij pakt nu ruitjesblaadjes en legt die bij iedereen een op zijn tafel.
"jullie moeten nu in elk hokje, op elke kant een andere smiley tekenen. Is er een hetzelfde als een ander dan ben je van school gestuurd.
Hij loopt het lokaal uit. Vlug pak ik mijn oude Nintendo en begin er Pokémon op te spelen
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 29-04-2016 19:00

Ik zucht en begin. Man dit was makkelijk. Hebben ze niks beeters te verzinnen? Ik had mijn telfoon in moeten leveren dus jaammer genoeg geenn muzziekk maar oke. Na een paar veerschillende gezichtjes te tekenen die net zo debiel zijn als tims gezicht (no offens luv joe toe. And by the way k heeet geen bram u twat) was ik begonnen aann wat gezichtjes van pokemons en dergelijke.
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 06-05-2016 15:39

Ripley

Man man maaaaaan! Wat een leuke opdracht. Ik had de helft van mijn blaadje al vol. Niet met die normale whatsapp emoji's natuurlijk. Veels te saai! De meeste stonden in het teken van rare gezichtsuitdrukkingen. Zoals je die vaak op van die Middeleeuwse schilderijen ziet. Ziet er heel kinky uit enzo. Ik moet vooral niet vergeten om er nog een paar sensuele koppies te tekenen. Yaoi doet het 'em altijd. Dit past zo erg bij Janssen! Ik fluit heel vals terwijl ik mijn roze potlood pak voor de kawaii cheeks.
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 10-05-2016 12:32

Ik kijk naar het blaadje en ik begin de gezichten van de Pokémon in mijn spelletje na te tekenen.
Boven aan mijn blaadje schrijf ik nog A. Bosbes. En ik kijk rond.
Iedereen was aan het werk, ook best uniek. Ik kijk een paar smileys af bij rip - ley. Ik liep nog liever zo'n risico dan dat ik Pokémon ging tekenen van nieuwere generaties. Toen ik op haar blaadje keek zag ik dat ze allemaal yaoi tekende. Ik kreeg een rare boner, herinnerde me toen dat ik een meisje was en ik ging weer verder met tekenen
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Plaats reactie