de Droge Bever

Past het in geen andere categorie? Zet het dan hier neer.
Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

de Droge Bever

Bericht door Cynical » 24-04-2016 23:23

Nadat de Natte Bever is gebombardeerd door de IS heeft de squad besloten om een nieuwe en nog betere stripclub te starten met daarnaast een klein motel waar ook een deel van de staff verblijft. De nieuwe naam is: de Droge Bever. In de stripclub en het motel gebeuren veel criminele en onzedelijke activiteiten. Er hangen criminelen, prostituees en maffiosi rond. Er wordt gedealt en gemoord, niemand is veilig, en al zeker niet als je schulden aan de maffia hebt ( ͡° ͜ʖ ͡°).

Naam:
Leeftijd:
Beroep/Status:
Biografie:
Karakter:
Uiterlijk:
Extra:

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 25-04-2016 00:11

Naam: Dante Roux
Leeftijd: 26
Persoonlijkheid: Dante laat niet met zich sollen en kan wel tegen een stootje. Haar kroeg word geleid op haar manier. Als je dat niet leuk vind, dan mag je oprotten. Ze heeft veel charisma, maar is vaak grof en totaal niet bang om je eigenhandig de zaak uit te trappen
Baan/status: Kroegbaas
Uiterlijk: kort pittig kapsel, tatoeages en constant gefronste wenkbrauwen.
Biografie:
Dante wist van jongs af aan al dat het helemaal niks met haar zou worden. School interesseerde haar geen hol en haar ouders hadden de hoop al opgegeven. Waarom huiswerk en studeren als er ook iets was zoals bier en tieten? Gelukkig had ze een backup plan: de natte bever. De plek voor mensen zonder toekomst. Nadat die gemobardeerd werd (dante had een stel strippers naar IS gestuurd met afzender), opende ze de droge bever. Nog beter en nog meer sfeer.
Overig: Is dol op alcohol een heeft een voorliefde voor bevers. Ze houdt van dansen en zingen, maar haar stem zuigt.
Afbeelding

Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

Bericht door Cynical » 25-04-2016 00:14

Naam: Miho
Leeftijd: 21
Beroep/Status: Uitsmijter/ Bodyguard voor het personeel.
Biografie: Miho komt van een weeshuis af en weet nooit wie haar ouders zijn geweest. Ze heeft nooit verder geleerd dan de middelbare school en ze was altijd al een introvert. Ze was altijd al bezig met vechtsporten en dergelijke. Haar mentor (insert typical old asian guy) was als een vader figuur voor haar. Toen hij stierf ging Miho werken bij de stripclub als uitsmijter en bodyguard.
Karakter: Ze is stil en trouw aan haar baas. Ze heeft een resting bitchface. Haar normale persoonlijkheid is kalm, rustig en op zich wil vriendelijk. Maar als je haar boos maakt flipt ze haar shit en dood ze je. Ze is dus een soort menselijke tumblr.
Uiterlijk: Een kort chinees meisje met lang zwart haar en donkere ogen.
Extra: Ze heeft, omdat ze natuurlijk een stereotype poepchinees is, twee katana's en andere gekke asian weapons.

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 25-04-2016 00:37

Naam: Tim (maar dan een ander)
Leeftijd: 30
Beroep/status: illegale handelaar ding achtig iets
Biografie: Tim groeide op in een achterwijkje waar drugs en alcohol een groot probleem waren.
Als klein kind wilde hij er altijd iets aan doen, want ja, zo zijn kleine kindjes. Maar na enkele keren in elkaar te zijn geslagen om deze reden, is hij overgestapt naar de andere kant.
Nu is hij de persoon waar je naar toe gaat voor drugs, wapens of vrouwen.
Karakter: hij is een erg goede prater, die met zijn stem alleen veel voor elkaar krijgt, van vrouwen naar de prostitutie krijgen, tot drugs regelen om ze op de zwarte markt te verkopen, het lukt hem allemaal. Wat hij niet heeft in fysieke kracht heeft hij contacten. Maak hem boos en je hebt binnen enkele dagen een huurmoordenaar op je kamer zitten.
Verder is Tim een vaste klant bij de droge bever, waar hij gretig gebruik maakt van de goederen die hij er zelf in brengt...
Uiterlijk: hij draagt altijd een tweedelig pak en heeft zwart haar. Hij draagt meestal een zonnebril om te verbergen dat zijn ogen twee verschillende kleuren hebben
Extra: hij is een concurrent van de mafia, maar die durven weinig uit te halen tegen iemand met zo veel invloed in de onderwereld, of komt daar verandering in...
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 25-04-2016 00:41

Naam: taylor
Leeftijd: 19
Beroep/Status: hulpje van de baas/semi baas idk en ze treed soms op
Biografie: taylor is als babytje achtergelaten bij een weeshuis en is daar opgegroeid. Daar heeft ze haar passie voor muziek ontwikkeld. Omdat ze haar huur niet meer kon betalen is ze bij de droge bever gaan werken. Ondanks dat leeft ze nu in het motel
Karakter:Soms verlegenn en stil maar over het algemeen best bot en zwijgend. Ze vermijd contact en de enige die ze echt vertrouwd is dante
Uiterlijk: blauw haar met n opscheer aan een kant (de opscheer is zwartkleurig)
Extra: niemand weet dr achternaam. Verder kent ze krav maga en heeft ze altijd een mes en een pistool bij.
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 25-04-2016 00:52

Dante

Met een opgetrokken wenkbrauw kijk ik naar de klant die nu karaoke loopt te zingen. Ze was slecht. Wiens z'n idee was het om een karaoke avond te houden? Oh wait, t'was moi. Ik zucht, pak een fles wodka vanachter de bar vandaan en neem een slok. Als ik hoofdpijn krijg dan wil ik dat niet krijgen van een nepsloer die onedirection zingt. Jezus, ik zou zweren dat het de echte jongens waren. Al snel is de klant klaar en ik geef een seintje dat de karaoke spullen weg moeten worden gezet. Het zou me niks verbazen als dat kind iedereen had weggejaagd, maar de meesten waren stomdronken en klapten uit de maat. Wat ben ik blij dat de zaken weer op gang komen. Note to myself: volgende keer alleen maagden naar het Midden-Oosten sturen. Fkn cultuurbarbaren die niet eens normaal hun behoefte kunnen doen. Ik zou zweren dat zelf een eunuch nog meer succes bij de meiden kan krijgen, maar dat terzijde. Het was een goede avond in de droge bever.
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 25-04-2016 00:59

Ik slenter het gebouw binnen. Ik had pauze en daar heb ik gebruik van gemaakt door even snel mijn kamer op te ruimen. Ik sjok naar dante en ga zitten. "Rustig dagje vandaag" mompel ik observerend
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

Bericht door Cynical » 25-04-2016 01:03

Miho

Ik heb de hele avond een beetje lopen toekijken. Als er hier en daar wat opstootjes zijn pas ik er snel heen, reguliere klanten weten meteen wie ik ben en lopen snel weg.
Mensen die er voor het eerst zijn kijken me een beetje dom aan. Meestal vraag ik eerst vriendelijk of ze de club willen verlaten, zo niet, dan schop ik ze er uit.
Maar vanavond valt het wel mee, het is gewoon rustig. Niemand valt onze meisjes lastig, iedereen houdt netjes hun handjes thuis en er is nog geen echt gevecht losgebarsten. Ik erger me alleen een beetje aan die maffioso die altijd schemerig in een hoek zitten. Hier en daar zie ik wat overduidelijke dealers rondlopen, maar geen echte boeven. Ik ga naar de bar en bestel me een drankje, het lijkt erop dat het maar een saaie avond gaat worden. De barvrouw schenkt me snel een glas wodka in wat ik rustig opdrink. Het voelt toch niet goed, het is gewoon te rustig vanavond. Ik draai me om en staar naar de maffioso die me een beetje vies terug aankijken. Er hangt een spanning, ik weet het bijna zeker. Ik sta op en ga opzoek naar Dante.

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 25-04-2016 01:17

Ik kijk een beetje voor me uit. Naast me staan 3 lege flessen en ik had het gevoel of ik niet meer uit mijn stoel kon komen. Dit was te veel geweest had ik nu ook wel door.
Voor me was het podium, er stond een jong meisje op te dansen, een van mijn vorige levering aan de droge bever.
Ik moet wel altijd het handelswaar uitproberen bedenk ik me opeens en ik kom omhoog. Tot mijn verbazing blijf ik staan, ik trek mijn pak recht en loop naar het podium toe.
Opeens word ik omver geduwd door een jongen.
Hij houdt een klein mesje op mijn keel.
"regel nog meer van die cocaïne voor mij, of ander "
Ik zucht, gingen we weer, in ieder geval werd Chineesje er blij van zo
" dit wil je niet doen hoor " zeg ik. Terwijl ik mijn mijn vingers naar Miho knip
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

Bericht door Cynical » 25-04-2016 01:26

Miho

Terwijl ik naar Dante opzoek ben merk ik plotseling dat Tim in de nesten zit. Wanneer hij naar mij knipt met zijn vingers knik ik meteen terug. Ik pas er heen.
'Wat wil zij nou doen ze is een wi...' Hij kan zijn zin niet afmaken. Met kracht trek ik het mesje uit zijn hand en steek ik deze recht door zijn andere hand heen. Hij schreeuwt het uit van de pijn en laat Tim meteen los.
'Oh god!' Schreeuwt hij terwijl er tranen over zijn ogen stromen. Ik pak hem in de uitgang en sleep hem mee richting de uitgang. Een paar mensen kijken op, maar een groot deel van de gasten is het nu wel eenmaal gewend dat er wel eens wat dingen gebeuren. Ik trek de deur open en gooi hem naar buiten.
'Blijf weg' zeg ik op een koude manier. De jongen blijft even liggen terwijl hij overeind probeert te krabbelen.
'Jullie gaan hier spijt van krijgen' mompelt hij. Hij staat op en sleept zichzelf de duisternis van de nacht in. Ik kijk hem een beetje bezorgd na, we zijn wel eens vaker bedreigt door gasten die eruit gegooid zijn, maar ik maak me toch wel zorgen over deze kerel. Ik doe de deur weer dicht en keer terug naar de bar om mijn wodka op te drinken.

Plaats reactie