de Droge Bever

Past het in geen andere categorie? Zet het dan hier neer.
Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 25-04-2016 01:28

Dante

"Een rustig dagje?... vind je leuk zeker... Rustige dagen zijn dagen waarop er weinig gedronken, gedanst en gebatst word. En weet je wat er dan met ons gebeurd? we gaan failliet. Nee man.. geef mij maar een avond met goede live muziek, knal en neukpartijen die je boven de muziek uithoort en veel drank" lach ik schamper. "Dit soort avonden zijn ruk. Met die jeugd van tegenwoordig die al beginnen te janken met een vinger in hun anus blijft er weinig van de goede oude tijd over" ik neem nog een slok. " maar ok ik dwaal af. Er is iets mis met de maffiosi. Ik kan hun slechte humeur gewoon ruiken.. of het is hun gore grootvader cologne.. sowieso dat onze eigen grote Tim hier weer achter zit" ik loop van de bar vandaan en zie Me Hoe al naar me toe komen. "Ahh.. als we daar onze tjienes niet hebben!" Grijns ik en aai op haar hoofd. Aziaten zijn schattig.
Afbeelding

Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

Bericht door Cynical » 25-04-2016 01:35

Miho

Ik zie Dante lopen en ik ga naar haar toe.
'Ahh.. als we daar onze tjienes niet hebben!' Zegt ze terwijl ze me op mijn hoofd aait. Ik glimlach, Dante is de enige die dat mag doen.
'Vanavond is er niet erg veel gebeurd, alleen een ventje dat Tim bedreigde.' Ik kijk naar de maffioso in de hoek, ik voel de spanning er hangen.
'Alleen heb ik een beetje een slecht gevoel over de maffioso, er hangt een ergere sfeer dan normaal daar.' Plotseling realiseer ik me dat die jongen die ik eruit heb gegooid best wel wat connecties met de maffioso zou kunnen hebben. Hij zag er redelijk goed gekleed uit en was zeker niet een of andere hopeloze junkie. Ik begin een beetje van binnen te piekeren, maar ik besluit de gedachte te negeren.
'Is er nog wat gebeurd vanavond?' Vraag ik op een rustige toon aan Dante.

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 25-04-2016 01:38

Zonder iets te zeggen sta ik weer op, ik geef mihoen vlug een knikje van dank. Al zou ze bij de volgende lading drugs en alcohol ook wel een bedankje vinden.
Ik had nergens meer zin in nu en liep naar de bar toe, ik was misschien wel dronken maar ik vond dat ik mijn zaken nog best wel kon regelen.
Maar toen ik op een barkruk stapte viel ik met mijn hoofd op de bar in slaap
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 25-04-2016 01:47

" nope het was nog saaier dan de laatste wiskundeles van het jaar. Ookal kan ik dat niet weten aangezien ik mijn school nooit heb afgemaakt maaaaar dat maakt niet uit" mompel ik snel. "Maar even terzake. Wat is er mis met de maffiosi? Ze klagen minder dan normaal en dat is niet bepaald goed voor hun doen. Hopelijk hebben ze geen bom ofzo. Ik heb ff helemaal geen zin om de zaak weer op te bouwen. Het was al moeilijk zat om die nichterige Olyvar weer aan boord te krijgen. His abs are needed" zeik ik en werp een nijdige blik naar de goedgeklede junkies. Misschien kan ik het gewoon even vragen? Ik loop naar ze toe. "Alles naar wens?" Vraag ik en geef mijn beste fake smile.
Afbeelding

Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

Bericht door Cynical » 25-04-2016 01:53

Miho

Ik kijk Dante zorgelijk na terwijl ze naar de maffioso loopt. Ik besluit voorzichtig achter haar aan te lopen, voor het geval dat.
'Alles naar wens?' Vraagt ze terwijl ze een duidelijke neppe glimlach op zet, wat de maffioso niet erg aanstaat. Ik staar ze met een intimiderende blik aan.
'Het is helemaal perfect hier, schat' zegt een maffioso met een glimlach.

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 25-04-2016 04:07

Ik zie dante naar de maffiosi lopen. Uit instinct wil ik mijn pistool pakken maar dat negeer ik nu even. Kalmpjes bestel ik een biertje en loop dan naar dante toe. Ik buig naar haar toe en begin te fluisteren. "Pas op drie hebben een pistool op zak. Miho en ik kunnen wel wat maar we kunnen niet die kogels voor je tegenhouden."
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 25-04-2016 09:50

Dante

Alles is helemaal perfect? Man, maak dat de kat wijs. Taylor fluistert mij wat in. Ik lach even snel. "Lieve schat, dat is onnodig. Kogels ontwijk je met woorden" fluister ik snel en wend me weer tot de maffiosi. "Dat is mooi om te horen. Geef maar een kik als er iets mis is of als jullie iets nodig hebben. Jullie weten mij te vinden" Ik keek snel het groepje maffiosi door. Hun leider was er vandaag niet, maar zijn zoon wel. Damn, wat was hij een gladjanus. Zelfs de nachtvlinders van Olyvar zagen erop tegen om met hem.. zaken te doen. "Dat doen we zeker" zegt de gladjanus met een lach waarmee hij zijn gouden gebit laat zien. Ik mag dan wel slecht zijn in nep lachen, deze man kan niet eens normaal lachen. "Oh.. we hadden vandaag alleen wat problemen met uw.. personeel en handelaars" zegt hij nog. Fijn man, eerst prijzen en dan keihard zeiken. Ik draai mij naar mijn personeel en kijk ze nijdig aan. "Wie heeft er lopen fucken met onze vrienden?" vraag ik en een nachtvlinder zwaait even snel. "Niet letterlijk" zucht ik.
Afbeelding

Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

Bericht door Cynical » 25-04-2016 18:37

Miho

Ik ga naast Dante staan.
'Een jongen heeft Tim met een mes bedreigt, ik heb hem er een beetje hardhandig uitgegooid, ik vermoed dat hij een van hen is' fluister ik voorzichtig in haar oren. Ik kijk naar Taylor, ik herinner me plotseling iets.
'Taylor... heb jij je schulden eigenlijk afbetaald?' Vraag ik stilletjes aan haar. Ik herinner me dat ze een tijdje terug een redelijk bedrag van de maffiosi heeft geleend.

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 25-04-2016 19:32

ik kijk lichtelijk in paniek naar miho. stilletjes schud ik mijn hoofd. "n-nee" fluister ik. ik had drie maanden geleden geld geleend van de maffia voor persoonlijke redenen. "w-wat moet ik doen?"
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

Bericht door Cynical » 25-04-2016 20:46

Miho

Ze zei wel nee, maar ik kon aan de paniek in haar ogen zien dat er iets achter zat. Ik pakte haar vast aan haar arm en trok haar mee richting de kleine personeelslounge.
'Hoeveel ben je ze schuldig? En waarvoor?' Vroeg ik met een serieuze blik terwijl ik haar aanstaarde. We zouden een gigantisch groot probleem hebben als ze een dik bedrag had geleend, en niks terug kan betalen. Je leent niet zomaar vijf euro van de maffia, je leent grote bedragen, en ik weet bijna zeker dat ze dat bedrag niet met dit baantje kan terug betalen.

Plaats reactie