Typical Highschool [RPG]

Past het in geen andere categorie? Zet het dan hier neer.
Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

Typical Highschool [RPG]

Bericht door Cynical » 26-04-2016 20:12

Gewoon de dank breakfastclub, maar dan in 2016.

Verhaallijn:

Je hebt het verpest, je hebt iets stoms geflikt, nu mag je een hele week nablijven op school. Van maandag tot vrijdag. Officieel is school al voorbij, alleen jij mag nog met wat andere een hele week van acht uur s'ochtends tot vier uur s'middags op school zitten. Je telefoon moet je netjes inleveren aan het begin van de dag. Ieder heeft zijn eigen verhaal waarom hij/zij moet nablijven. Je wordt onder toezicht gehouden door de oude meneer Janssen, hij is vaak door de school dingen aan het regelen, het zou dus niet onmogelijk zijn om door de school te gaan rennen. Pas wel op, als hij je betrapt word je van school geschopt, kom je een dag niet? Word je ook van school gestopt. Je krijgt op het begin van iedere dag een opdracht die je moet maken, als je dit niet af hebt, word je ook van de school verwijderd. Eigenlijk mag je niet praten met andere, maar natuurlijk word dit wel gedaan. Sommige mensen herken je misschien van school, er zullen populaire en minder populaire mensen moeten nablijven? Kun je nog vriendschap overhouden of juist haat voor elkaar op het einde van de week?

Naam:
Leeftijd:
Biografie:
Persoonlijkheid:
Uiterlijk:
Extra:

Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

Bericht door Cynical » 26-04-2016 20:32

Naam: Jackson Mills
Leeftijd: 16
Biografie: Jackson komt uit een gebroken familie. Hij heeft een slechte band met zijn nogal vaak dronken vader en ook geen goede band met zijn gebroken moeder. De enige reden dat hij nog thuis blijft wonen is voor zijn jongere zusje Ellen, die anders alleen bij zijn ouders zou blijven, en dat zou hij ook niet willen. Jackson is al op jonge leeftijd in aanraking gekomen met verslavende middelen. Nu is het wel wat geminderd, hij rookt alleen nog maar wiet als hij gestrest is en hij drinkt alleen nog maar als hij uitgaat. Roken is nog wel iets waar hij vast aan zit. Op school is hij ook totaal geen lieverdje, hij is in de ogen van de meeste leraren het meest vreselijke kind op school. Alleen tegen enkele leraren is Jackson aardig. Verder haalt hij wel gewoon gemiddelde punten, waar veel mensen toch van opkijken. Op school heeft hij niet echt een goede reputatie, veel mensen blijven dan ook liever uit zijn buurt. Hij heeft wel enkele vrienden, die ongeveer uit hetzelfde hout gesneden zijn als hij.
Persoonlijkheid: Jackson is nog al luid en soms een beetje aan de brutale kant. Hij zegt bijna altijd wat hij denkt en geeft er niks om wat mensen van hem vinden. Hij is best charismatisch en praat graag met meisjes. Verder is hij erg straight-to-the point en als je iets doet wat hem niet aanstaat zegt hij er meteen wat van.
Uiterlijk: Hij heeft zwart haar en is redelijk lang, hij heeft groene ogen en dikke wenkbrauwen. Verder heeft hij een oorbel en draagt hij nogal oude en kapotte kleding, hij geeft niet echt veel om zijn uiterlijk.
Extra: -

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 26-04-2016 21:22

Naam: Ripley Mitnick
Leeftijd: 15
Biografie: Ripley woont al jaren in een boerderij buiten de stad. Haar steenrijke ouders hebben een gelukkig huwelijk en haar oudere zus woont ook nog bij hun. Haar gezin is niet vaak thuis en heeft geen contact meer met de rest van de familie. Het schijnen allemaal kakkers te zijn. Ze haalt matige cijfers en neemt school niet zo serieus, waardoor ze veel grappen uithaalt en in de problemen komt. Ze vindt feesten en uitgaan met haar vriendengroep veel leuker.
Persoonlijkheid: Ripley is een echt feestbeest. Ze is hyper en kan nogal vaak grof uitkomen. Ze houdt wel van een praatje en kan totaal niet tegen awkward momenten, dus probeert ze die altijd te voorkomen. Als ze je niet mag dan laat ze dat merken. Ze heeft volgens haar leraren slechte humor en luidruchtig.
Uiterlijk: Ripley heeft kort haar dat alle kanten op staat en verft het vaak in felle kleuren. Ze heeft een wenkbrauw, scaffold en lippiercing en draagt bandshirts en felgekleurde broeken. Ze is geen meisje meisje en draagt verder veel makkelijke jongenskleding.
Extra: Ripley is dol op dansen en muziek.
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 26-04-2016 21:44

Naam: Anne bosbes
Leeftijd: 16
Biografie: Anne groeide op in een andere stad, ver van waar ze nu woont, ze zit pas sinds dit jaar hier op school en kan goed mee komen met zo goed als iedereen. Alleen niet met sommige leraren, wat haar vaak in nogal pijnlijke situaties brengt
Persoonlijkheid: Anne is een meisje wat vaak zegt wat ze denkt, hierdoor is ze even vaak in de problemen gekomen als er uit. veel mensen denken dat ze grappig is hierdoor, andere vinden haar maar raar.
Uiterlijk: Anne heeft lang bruin haar met een slag er in, een bril en is klein en tenger
Extra: Ik had geen inspiratie oké, maar ik wilde niemand teleurstellen, oké. please don't kill me
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 26-04-2016 23:10

Naam: lyra jansen (je spreekkt t engels uit. Lijra dus)
Leeftijd: 15
Biografie: lyra is als enigskind opgegroeid.. Ze praat alleen als een leraar iets aan haar vraagt. Om een of andere reden word het leuk gevonden om haar hiermee te pesten. De rede dat ze na moet blijven is omdat ze de boeken van drie van haar pesters heeft gejat en deze in de fik heeft gestoken
Persoonlijkheid: over het algemeen aardig maar niemand weet dit omdat geeneen leerling het voor elkaar heeft gekregen om haaar te laten praten, Tot nu toe....
Uiterlijk: lang blauw geverfd haar (origineel bruin) ze is klein idk like 1.67 ofzo. Slank. Verder ziet ze er uit als n hipster/scene persoon
Extra:-
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 27-04-2016 00:35

Ripley

Ripley heeft het weer goed voor elkaar jongens! De hele week nablijven terwijl de rest van de school vrij heeft. Onmenselijk dit toch?! Alleen maar omdat ik mijn favoriete dode baby grappen aan het vertellen was en de docent kon het niet waarderen. Misschien omdat ze geen humor heeft, misschien omdat ik een random klas was binnengelopen..... meerdere malen.... op een examendag...... En heel misschien had ik een paar sociaal gezien 'onmenselijke' opmerkingen gemaakt. Ik moest hoe dan ook nablijven....

Met enorme tegenzin wordt ik wakker en bedenk mij waarom ik in godsnaam al wakker ben. Het was immers al va.... nope nablijf weekje. Ik zucht, spring uit bed en maak mij klaar voor school. Zonder de anderen in mijn huis te wekken ga ik op weg naar school. Dit belooft weer een puik weekje te worden.
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 27-04-2016 00:49

Ik stond vroeg op, ik kreeg nog enkele flashbacks van gisteren, ik had het verneukt :
Eerst was ik de verkeerde examenklas in gelopen, waar een of ander kind dode babygrappen stond te maken, daarna toen ik de het goede lokaal was had ik vliegtuigjes gevouwen waarop ik penissen had getekend en die door de klas heen gegooit, (doen meisjes dit überhaupt) waarna ik toen ik ze moest opruimen had gezecht dat ik aan het oefenen was voor als we werden aangevallen door het leger van alien docenten. Alsof dat nog niet genoeg was vloog het laatste vliegtuigje tegen het hoofd van de leraar aan, en ik kon er niets aan doen dat er een yuoi in stond van de leraar met onze gymdocent (die overigens ontzettend goed gelukt was)

Na al mijn flashbacks stond ik op. Ik was nog veel te moe maar moest toch al weg. Ik pakte mijn tas dus maar, schoof er wat vercrackte crackers in en ging op weg naar school, ik zou daar wel eten
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 27-04-2016 00:51

(JA FUCKYES DAT DOEN MEIDEN, IK HEB DAT ZOVAAK MET EEN VRIENDIN VAN MIJ LOPEN DOEN OH MY GOD)
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 27-04-2016 01:01

Ik loop het schoolterrein op en kijk naar de plek waar ik de boeken had verbrand. T was t waard. Met eenn lichte glimlaxh loop ik naar de deur en wacht ik tot ik naar binnen kan.
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 27-04-2016 01:06

(Emily, fkn 1.67 is niet klein XD Als dat waar is dan ben ik een midget)
Afbeelding

Plaats reactie