Typical Highschool [RPG]

Past het in geen andere categorie? Zet het dan hier neer.
misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 27-04-2016 01:13

(Kleiner dan. Idk wat klein is voor n 15 jarige
( ͡° ͜ʖ ͡°)

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 27-04-2016 01:18

Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

Bericht door Cynical » 27-04-2016 12:26

Jackson

Ik loop het schoolterrein op. Ook al was het ochtend, ook al was ik moe, ik laat me niet kennen. Ik wil ze niet laten denken dat ze me er mee hebben, een weekje nablijven op school. Ik loop de hoofdingang in en zie meteen de knorrige kop van meneer Janssen staan.
'Goedemorgen meneer!' Zeg ik met een sarcastische glimlach. Hij bromt geïrriteerd.
'Nu naar B02' gromt hij boos. Ik knik en zie dat hij me op een lijst af vinkt. Terwijl ik naar het lokaal loop merkt het me op hoe groot de school eigenlijk wel niet is nu deze volledig leeg staat. Eigenlijk best wel chill, ik loop het lokaal binnen en ga helemaal achter in de hoek zitten.

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 27-04-2016 12:50

Ripley

Ik fiets het schoolplein op en kijk naar het schoolgebouw. Nooit geweten dat ik de school nog meer kon haten dan dat ik al deed. Ik zucht en als ik mijn fiets opslot heb gezet loop ik de school binnen. Meteen zie ik de geliefde Janssen al staan. "Goedemorgen mevrouw ' evenveel vrijheid van meningsuiting hier als in Zuid-Korea" groet hij mij. "Noord-Korea meneer. Kim Jung Un zou trots op u zijn geweest" zeg ik op een beleefde toon. "Bo2" gromt hij. Ik buig even snel en ga er als een haas vandoor. In de klas was nog niemand behalve dat ventje, Jackson. Hij had mijn favoriete plek ingepikt! Teleurgesteld ga ik voor hem zitten en ga wachten. Ik ben benieuwd naar wie er nog meer zouden opdagen.
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 27-04-2016 13:09

"Bo2" hoor ik meneer janssen broommen. Ik knik en loop naarr binnen. Na eentijdje ben ik bij het lokaal en loop naar binnen. Ik ga in de aandere achterste hoek zitten en kijk naar voren.
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

Bericht door Cynical » 27-04-2016 13:59

Na enkele minuten komen er twee meisjes de klas ingelopen. Ik ken ze allebei wel, Ripley gaat voor me zitten. Dat andere meisje ken ik alleen van gezicht, mensen zeiden tegen mij dat ze redelijk psycho was. Ze had een boek in de fik gezet van Mike. Gek wijfie, alleen snap ik wel dat Mike een klootzak kan zijn. Het was in ieder geval wel lachen. Alleen zonde dat de enige die ik een beetje ken hier Ripley is. Ik trap tegen Ripley's stoel aan.
'Sinds wanneer ben jij een boef Ripley?' Vraag ik op een sarcastische toon.

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 27-04-2016 14:10

Ripley

Ik draai mij om als Jackson tegen mijn stoel aantrapt. "Sinds goede humor niet meer gewaardeerd word" zeg ik nors, maar lach al snel weer. "Al moet ik zeggen dat de laatste tijd dat soort mooie opmerkingen wel vaker met straf worden beloont... En jij.... Waarom zit jij hier? Weer leraren bedreigt?" grijns ik gemeen en trommel met mijn handen enthousiast op de tafel. Het verbaast mij echt totaal niet dat goede oude Jackson hier ook zit. Het is ook zo'n lief kind!
Afbeelding

Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

Bericht door Cynical » 27-04-2016 14:18

Ik vouw mijn armen over elkaar en ik hang naar achter.
'Huh? Ik? Leraren bedreigen? Wat denk je van me? Dat zou ik nooit doen!' Zeg ik sarcastisch. Ik slaak een diepe zucht.
'Ik heb de kluisjes van de jocks bespoten, konden ze niet bepaald waarderen zal ik maar zeggen.' Ik glimlach en schud mijn hoofd.
'Ik heb nog nooit zo hard voor mijn leven gerend. Mike en Brian waren ontsnapt maar een leraar had me gepakt. Ik doe niet aan snitchen dus daarom zit ik hier nu alleen' zeg ik met een glimlach.

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 27-04-2016 14:28

Ripley

"Beter een bitch dan een snitch" grijns ik en draai mijn stoel om zodat ik comfortabel zit. We waren echt met weinig. Verder kende ik alleen dat pyromanische kind die zo goed bevriend is met Mike. "Je bent een goede jongen man" gaap ik en laat mij op de tafel zakken. God... wat was ik moe... Ookal wist ik dat ik in een halfuur weer ontieglijk hyper zou zijn, het zuigt nogsteeds. Dit alles.
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 27-04-2016 15:36

Ik zucht en begin met twee potloden op mijn tafel te tikken
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Plaats reactie