The Meeting ft Misschienbram

Een RPG samen met 2 personen!
misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 04-09-2016 20:09

Jenna: "ik wou jou second in command benoemen voor de missie. Dus je gaat zowiezo mee" ik gllimlag en drink mijn whiskey

Petyr: "volgens mij is het bij de oude walmart." Ik kijk naar de rook. "Dus dat is in het noord oosten" ik blijf rennen. "Hoeveel pijlen heb je?"
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 04-09-2016 20:17

Bane

"Twee dozijn" zeg ik kort en versnel mijn pas. De oude walmarkt... Die is nog best wel ver. Wie zou er een walmart in de fik steken? Misschien om onze aandacht te trekken. We moeten scherp blijven. Wat het ook is: we're about to find out.

Pirate

Mijn ogen worden groot en ik begin te lachen. "Second in command?" grijns ik verbaast. "Woah, dat is een hele zaak man. Straks krijg ik nog stressproblemen" Ik was nooit echt van de hoge rangs, want ik had nooit echt een idee wat te doen en hield meer van improviseren. "Maarehh... Cool dat ik mee mag. Moet ik nog iets speciaals meenemen?" vraag ik nieuwsgierig en ga weer normaal staan terwijl ik zelf ook een glaasje inschenk.
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 04-09-2016 20:27

Jenna: "je wapens, lunch en lef" ik drink de laatste slok

Petyr: "hoe lang denk je dat t is voor dat we aankomen?"
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 04-09-2016 20:32

Bane

"Tien minuten rennen zonder pauze" zeg ik bruusk. Ik bedenk uit mijzelf hoeveel wapens ik bij mij heb. Niet heel veel, maar het zal wel genoeg zijn voor een groepje. Tenminste als ze ons nog niet hebben gezien. "Als we dichtbij zijn moeten we wat voorzichtiger zijn. Ze kunnen ons al gezien hebben"

Pirate

"OK, lukt wel" grijns ik. "M'n mooie pistooltjes, drie broodjes met pindakaas en mijn gelukssokken..... Dat zou wel genoeg zijn" Opeens komt er iemand naar mij toe lopen. Het was Garreth, een iets oudere techneut. "We hebben je hulp nodig. Een van de motors start niet meer" Ik grijns. "Welp, dat is een klusje voor mij. Smell you later" Ik spring over de bar en ga met Garreth naar de garages.
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 04-09-2016 20:37

Petyr: ik knik en geef hem een pistool met een silencer. "Voor de zekerheid."

Jenna: ik knik en loop achter hun aan.
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 04-09-2016 20:45

Pirate

"Dus... heb je de olie al ververst?" vraag ik. Garreth rolt met zijn ogen. "Lieve schat, dit is een serieus probleem. Je weet dat ik nooit naar je toe kom voor problemen." Ik zucht. "Het was maar een grapje dude. Relax, I got this" grijns ik en leg mijn hand op zijn schouder. Al snel komen we bij de garage en kijk ik naar de motor. "Meh... Er is niks mis met de startkabels... en zo met het blote oog kan ik even niks wat fout is spotten...." mompel ik. "Pak is even een gereedschapskist voor me, dear" commandeer ik Garreth. Toen begon ik met sleutelen.

Bane

Ik sla het aanbod af. "Ik heb zat" zeg ik kort. We waren er bijna. Deze straat uit en dan naar rechts. Je voelde nu al de hitte van de affikkende walmart. Ik geef aan dat we gearriveerd zijn en we zien het brandende gebouw al naderen. Zo snel zag ik geen mensen om ons heen. Na een snelle inspectie blijkt dat er niemand is. Wat is hier gebeurd?
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 04-09-2016 20:54

Petyr: ik tik hem aan en wijs naareenn hoog gebouw. "Ik ga daarnaaartoe om je dekking te geven kan jij dan even de omgeving checken?"

Jenna: ik zucht en loop de garage binnen. Ik loop naar de motor en trek een doek yit de uitlaat. "Fixed it. Weer een geintje van kim" ik kijk achter me en zie het 14 jarige meisje staan. Grinnikend
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 04-09-2016 21:02

Pirate

"Kutkind, we proberen hier fucking te werken" zucht ik en sta weer op. "Verder nog 'problemen', Garreth?" vraag ik en kijk hem scherp aan. "Nah niet echt.. Heb alleen een doos vol met onderdelen laten vallen omdat ik met mijn hoofd tegen een kast aan liep" Ik begin hard te klappen. "Geweldig man. Dan moet je ook niet zo een ontzettend grote reus zijn, maar goed. Ik ga aan die blauwe harley werken. De raketaandrijving is nog niet optimaal en hij verbruikt nog te veel onnodige energie" vertel ik en pak mij eigen gereedschapskist. "En Kim, blijf verdomme uit de garage. Straks een Garreth je nog op" Garreth kijkt mij verstoord aan. "Bitch what?"

Bane

Ik geef een kort knikje en loop naar het gebouw toe. Heel dichtbij komen was onmogelijk, want de hitte zou het ondraaglijk maken. Langzaam kwam ik dichterbij en zag meteen al een paar dingen. Er lag overal glas en op sommige plekken lagen patronen. Hier was overduidelijk een gevecht geweest. Hoogstens twee uur geleden. Zou Petyr al wat gezien hebben?
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 04-09-2016 21:13

Petyr: Ik kijk uit het hoogste raam en zie twee mannen lopen. Snel schiet ik in hun benen zodat ze ammper vooruit kunnen. Ik wenk de richting naar bane en ga dan weer naar beneden

Jenna: ik zucht. "Kim is de nieuwe hulp in de garage. Ik wil dat je samen met haar mijn caddilac deville gaat fixrn zodat ze de kneepjes van het vak kan leren."
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 04-09-2016 21:34

Pirate

Ik wenk naar Garreth. "Doe jij dat efkes. Ik ben druk bezig" Ik haal de uitlaat van de harley eraf en begin er kleine boosters aan te koppelen. Die dingen zijn best wel zeldzaam en het was een grote verassing toen een andere dude van de technische afdeling mij die kado gaf. De motor was een sideproject waar ik al aardig lang over deed. Ik verheug me er al op wanneer hij kan gaan rijden.

Bane

Er klinken twee schoten en twee kreunen. Razendsnel draai ik mij om en zie de dat Petyr doorgeeft waar ze zijn. Ik ren naar ze toe en druk ze alletwee tegen de grond. "Dus.... Wie zijn jullie.... enn.. waar komen jullie vandaan?" vraag ik langzaam maar duidelijk.
Afbeelding

Plaats reactie