The Meeting ft Misschienbram

Een RPG samen met 2 personen!
misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 04-09-2016 21:37

Petyr: Ik kom aangelopen en kijk de twee in hun ogen aan. "Wat deden jullie in ons gebied? Waarom is de walmart afgebrand?"

Jenna: ik loop naar kim. "Kom je even mee om de details te beespreken?" Ze knikt en lopen naar mijn kantoor
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 04-09-2016 21:45

Pirate

Neuriënd schroef ik de booster in elkaar en leg hem op mijn werkbank. Tijd om te lassen. Ik zet mijn goggles voor mijn ogen en pak het lasapparaat van de muur. De muur zat helemaal vol met groot gereedschap die niet in mijn kist paste. Ik check of het apparaat werkt en pak vervolgens de booster om die tegen de Harley aan te zetten. Ik dacht eraan om er nog meer gadgets op te zetten, maar dat zou een dure grap worden.

Bane

Ik trek een bij zijn haar op en ik zucht een beetje als ik zijn gezicht zie. Zijn lippen zijn aan elkaar vast genaaid met hechtingen. De man kijkt mij triomfantelijk aan. "De man is stom" zeg ik monotoon en laat los zodat de man met zijn gezicht recht in de modder plonst. Misschien wist die andere man wel wat. Een ding was zeker: ze waren niet van the black veil brides. Die deden niet aan zelfverminking.
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 04-09-2016 21:55

Petyr: ik kijk naar de draden. Dat kan niet die zijn gebaseerd een eind verderop. Ik haal een hand door mijn har. "Check de ander"

Jenna: ik ga op de bank zitten en zij zit naast me. We spreken de spullen die ik op de auto wil en ze knikt. "Komt voor elkaar zus"
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 04-09-2016 22:07

Pirate

Na een tijdje was ik klaar en ik zette mijn spullen weer weg. "Tijd om hem uit te testen" grijns ik zacht. Snel zet ik mijn kist weg en ga naar Garreth. "OPEN THE GATE!" commandeerde ik en sprong op de motor. Tijd om dit beest uit te checken. Er zat veel moeite en tijd in. Ik geef gas en net als de gate open is rij ik razendsnel naar buiten. Op weg naar de testbaan die wat verderop zaten. Snel racete ik door de gebouwen heen met een enorme grijns. Hij reed ook zo goed.

Bane

Ik deed wat Petyr zei en tilde de hoofd van de andere man op. "Haai" grijnst het persoon. Het was een vrouw. "Ik geloof dat je al weet van wij van je vragen" zeg ik kalm en kijk haar doordringend aan. Ze zag er normaal uit, maar iets in haar ogen zei dat ze niet helemaal honderd was. "Hm?" "Do YOU know the muffinman?" grijnst ze. Ik trek een wenkbrauw op en versterk mijn grip op haar hoofd. "Als jij hier zo blijft liggen met je been, dan bloed je dood en ik neem aan dat je dat niet wilt... denk ik. Dus.. Wie ben je?" vraag ik kalm. Ze stopt met lachen en kijkt naar Petyr. "Ik ben zwarte worm... Jullie clan zal verwoest worden"
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 05-09-2016 07:37

Petyr: "ik weet gennoeg" angstig schiey ik de twee dood. "We zitten in de problemen"

Jenna: ik sta op en kim en ik gaan ieder onze eigen kant op. Ik besluit om even rond te kijkenn in de sniper toren. Ik stap in de lift rn kom boven aan. "Goedemorgen jongens en meisjes" ik glimlach en stapp uit de lift. "Nog iets gezien?" Eentje knikt brnouwd en wijst uit zijn raam naar pirate en dan naar een groep van tien man iets verderop. "Ze heeft geenn kans tegen zo veel!" Snell stap ik in de lift. Ik grijp mijn walkie talkie en begin te praten. "Ik wil dat garreth, mitch en niels in hun uitrusting staan bij de deur binnen een minuut." ik rren de deur uit en grijpml mijn katana, mijn shotgun en mijn pistool. "Jenna wat is er?" Hoor ik garreth vragen. "Pirate zit in de problemen." Zijn ogen worden wijder. "We pakken de motors dan zijn we r zo"
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 05-09-2016 16:49

Pirate

Rustig keek ik om mij heen. Tien mensen in een onbekende uitrusting, stonden om mij heen. "Dus... Kan iemand mij vertellen waar ik dit welkomst comité aan te danken heb?" vraag ik onschuldig. De mensen kwamen alleen maar dichterbij. "Niet echt van het praten, Hmm?" Ik druk op een knopje op het dashboard van mijn motor. "Meh, ik ook niet" Er heerste verwarring tussen het groepje totdat er een hard gebrul uit mijn motor kwam samen met een stel raketten. Twee mensen vlogen de lucht in en ik gaf gas. Met piepende banden reed mijn motor razendsnel door de opening die ik zojuist had gecreëerd. "So long suckers!" zeg ik met op een geklemde tanden en grijp mijn stuur nog steviger vast. Natuurlijk had ik hun uitrusting goed bekeken. Het waren geen amateurs. Zonder de motor maak ik geen schijn van kans. "Dit gaat leuk worden.."

Bane

Ik kijk naar de lijken en denk even na. Wat nu? Er was een andere clan die een bedreiging vormde. Ik keek naar Petyr. Hij keek angstig, bang zelfs. Ik zucht even. "We gaan terug naar de basis en melden het aan de officieren. Hier rondhangen heeft geen zin" We moesten hier een oplossing voor bedenken. Opeens klinkt er weer een enorme knal. Er was nog iets ontploft in het gebouw van de walmart. "En wel nu"
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 05-09-2016 17:09

Jenna: we zien pirate en acht mensen die haar achter na rennen en rijden. Ik ren er op af enn grijp mijn katana. Ik haal hem uit de schede. "Laat haar met rust!" Ze stoppen en lachen. Ik zucht en ren op ze af. ik steek de katana in een van de mannen en schiet een vrouw dood.

Petyr: "ik zal een jeep laten komen" ik zucht. "Het is verstandig dat ik je vertel over deze clan"
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 05-09-2016 17:22

Bane

Ik keek hem strak aan. Hij kende deze clan dus al... Ik vraag me af wie ze zijn. "Als jij het zegt. Ik heb geen walkietalkie bij me" zeg ik nors en trek mijn boog hoger op mijn rug. Het leek mij geen normale clan. Daar waren ze veel te raar voor gekleed en hun gedrag was raar.

Pirate

Ik hoor een paar kreten en kijk achterom. Het was Jenna die mij tehulp kwam. "Naw.. Minder lol voor mij...." mompel ik teleurgesteld. Ik wilde net een nieuw wapen testen, maar dat kan later nog. Een van mijn lampjes begint te branden en vertelt me dat er iets gereed is. "Ah, about damn time!" Ik druk weer op een knop en er schiet een ketting met aan alletwee de kanten een grote kogel. De ketting schiet met een volle vaart op een andere motor af en ik kijk toe hoe de banden van de motor vastlopen, crasht en ontploft. "Nais <3"
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 05-09-2016 17:36

Jenna: plotseling wordt ik overrompelld door hun sterkte. Een man over meesterd me en houdt me bij mijn armen vast. Ik draai me om en zie dat garreth, mitch en niels ook overmeesterd zijn. Ik porbeer tegen te stribbelen maar de man trekt aan mijn haar en drukt een pistool tegen mijn hoofd.

Petyr: "deze clan is nogal gevaarlijk. Hun genen zijn gemodificeerd zodat ze nog sterker zijn. Ik ben gevraagd voor deze clann maar ik heb het afgewezen. Ze kunnen iemand door hun hoofd schieten op 5 kilometer aftsand zonder te kijken." Ik kijk naar hem. "Onze claan is in gevaar. En ik heb daarvoor gezorgd"
( &#865;° &#860;&#662; &#865;°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 05-09-2016 17:53

Bane

Een genetisch gemodificeerde clan... Right... Hoe zouden we daar tegen moeten vechten? Ik keek weer de lucht in. Dit was erg ongeloofwaardig, maar ik heb wel raardere dingen gezien. "Dit is een heel ander geval dan die gemuteerde ratten van vorig jaar, hmm?" mompel ik. "Laten we gaan.." Ik loop alvast een stuk.

Pirate

Met een scherpe bocht komt mijn motor tot stilstand. We zaten in een benarde situatie... maar gelukkig was ik er nog. Snel open ik mijn zadeltas en haal er een sniper rifle uit en bevestig hem op mijn stuur. Het ding klikt een beetje. Ik begin er razendsnel mee te schieten en had in een keer al de helft neergehaald, maar opeens werd ik van achter besprongen. "Oh kut!" grauw ik en probeer de persoon over mij heen te gooien, maar degene is te groot.
Afbeelding

Plaats reactie