The Meeting ft Misschienbram

Een RPG samen met 2 personen!
misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 05-09-2016 18:00

Jenna: ik voel een traan op m'n wang. Hij spant het geweer. "P-pirate"

Petyr: op dat moment komt de jeepp en we springen er in.
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 05-09-2016 20:04

Bane

We rijden weg. Ik kijk om mij heen om een beetje afgeleid te raken. Zou er echt zoiets zijn als gemodificeerde mensen? Het is te gek voor woorden. Ik frons even, maar merk dan iets op in de verte. "Er zit een groep voor ons. Zo te zien van verschillende clans, maar niet de onze... Ze hebben ons nog niet gezien." Ik kijk Petyr onderzoekend aan. "Wat doen we?" Het lag niet aan mij om dit soort beslissingen te maken.

Pirate

De grip van de man achter mij versterkte en ademen werd steeds moeilijker. "Ga van MIJ af.." grom ik moeilijk. "Bespaar je de moeite schat... Zo sterf je alleen eerder. Geef jullie over!" zegt de man luid in mijn oor. Godverdomme, waar heb ik ons nu weer in geholpen?
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 05-09-2016 20:09

Petyr: we rijden voorbij enn ik schiet eenn man die een meisje van waarschijnlijk 18 vasthoud dood. "Dat is alles wat ik doe. Ze zoeken het verder zelf maar uit"
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 05-09-2016 20:16

Bane

Ik kijk goed naar de mensen in het nauw. "Petyr, daar zit Jenna van the Black Veil Brides tussen" zeg ik kalm. Het leek mij handig om te melden aangezien zij de leider was van die pleuris bende.

Pirate

Ik hoor een schot en voel de grip van de man die mij vasthield verzwakken. Bloed gutst er uit zijn mond over mijn schouder. Het voelt warm en stinkt naar ijzer. Met een snelle reflex duw ik hem van mij af en pak mijn rifle weer vast om vervolgens de laatsten neer te schieten. Ik dacht er niet bij naar wie er de man had neergeschoten.
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 05-09-2016 20:21

Jenna: de greep verzwakt en ik val priestend op dde grond. "G-godverdomme"

Petyr: "dat weet ik maar ik maak me meer zorgen om die pleuris gekken." Ik zucht
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 05-09-2016 20:25

Bane

"Als jij het zegt meid" zeg ik quasi spottend, maar zak dan weer mijn stoel in en ga normaal zitten. Op naar huis dan maar.... Nog steeds geen idee waarom Petyr überhaupt zich bemoeide met het gevecht.

Pirate

Na de laatste neergeschoten heb kijk ik achter mij, waar degene stond die mijn aanvaller neerschoot. Er stond een jeep... van de Allstars. Opeens voelde ik een woede in mij opkomen. "Het zijn de Allstars!" schreeuw ik en wilde mijn motor starten om ze te grazen te nemen. Voor dit soort akkefietjes heb ik mijn Harley speciaal gemodified.
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 05-09-2016 20:34

Jenna: "p-pirate laat ze met rust, help me liever. Mn arm is uit de kom getrokken en k heb volgensmij iets in mn been gekneusd"
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 05-09-2016 20:42

Pirate

Ik hoorde Jenna al niet meer en gaf vol gas. Dit was een kans om Harley goed te testen. Ik trok aan een hendel. Er klonk een luide klik en er kwamen zaagmessen uit de voorbanden. "Aight" grijns ik met wijd open gesperde ogen. Met zo veel snelheid zou ik in een keer de jeep vermorzelen.

Bane

Er klonk hard motorgeronk. Verveeld keek ik op toen ik zag dat er een motor op ons af kwam gereden. Mijn wenkbrauwen fronste zich. Roekeloos gedrag van een roekeloos persoon dit... Ik stond op, pakte de stang van de jeep vast en lanceerde mijzelf richting de motor. Het meisje haar ogen stonden geschrokken, maar ze kon niet snel genoeg reageren. Ik pakte haar bij haar nek en duwde haar zo van haar motor af, waardoor de motor afsloeg. Samen met het meisje knal ik op de grond, maar alhoewel ik er vrij weinig last van heb, landt zij vol op haar rug met mij die bovenop haar blijft staan. "Uitslover..."
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 05-09-2016 20:49

Jenna: ik sta op en strompel er naar toe. "PIRATE, KOM GODVERDOMME HIER!" ik zucht.

Petyr: ik zucht. "Bane we gaan terug laaat t kind los" hij klimt in de jeep en we riijdrn terug
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 05-09-2016 20:59

Bane

"Kom op Petyr. Dat wicht verdiende het" zeg ik bruusk zonder verdere emotie. Dat kind reed volgens mij wel pijlsnel op ons af, maar ik zeg wel niks meer. Maar die andere mensen. Zij waren niet van hier... Waren zij ook van dezelfde clan waar wij last van hebben?

Pirate

Ik had als een malle proberen vrij te komen, maar het had geen baat. Hij was te groot en sterk. Zijn ogen hadden mij emotieloos aangekeken. Het gaf mij een beetje een ongemakkelijk gevoel. Ik wreef onwillekeurig over mijn nek en wilde achter de jeep aangaan toen Jenna mij luid riep. Die was boos. Ik grijns en liep naar haar toe, maar verstarde meteen. In mijn rug begon het enorm te steken en mijn grijns verdween als sneeuw voor de zon. "kut"
Afbeelding

Plaats reactie