The Meeting ft Misschienbram

Een RPG samen met 2 personen!
Plaats reactie
Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 07-10-2016 23:00

Pirate

Ik schenk een glas voor Jenna in met Schotse whiskey. "Niet te hard van stapel gaan, hmm? Die arm van je moet nog aan je wennen" waarschuw ik en neem zelf een slok van de fles. Hij was toch bijna leeg en het was geweldige whiskey. Ik zet de fles onder de bar naast de andere lege flessen en trek de aandacht van Jenna. "Dus... wat zijn de plannen voor morgen? Ik bedoel die expeditie of plannen voor de volgende aanval. Dat waren geheid niet de laatste Gorilla's."
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 07-10-2016 23:03

ik haal mijn schouders op en at the whiskey "i dont know"
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 07-10-2016 23:04

Pirate

"Ooookay dan" zeg ik, rol met mijn ogen en ga anderen helpen. De bar zat overvol met clansleden. Vandaag was een drukke dag geweest en iedereen was wel toe aan drinken. Dit beloofde een goede avond te worden.

(Skip naar ochtend?)
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 07-10-2016 23:05

(sure gij begint)
( ͡° ͜ʖ ͡°)

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 07-10-2016 23:11

jenna: ik zucht en sta langzaam op. ik kleed me aan en ga naar kim's kamer om haar wakker te maken. "kimmie wakker worden." ze gooit een kussen naar mijn hoofd maar ik weet m te ontwijken. "komop kim niet dit weer." "fine ik sta wel op." tien minuten later sjokken we allebei moe en depressief naar de kantine. "zouden ze aan ons denken?" ik knik. "natuurlijk doen ze dat."
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 07-10-2016 23:19

Pirate

Vermoeid sta ik op en kijk naar de tijd op mijn zelfgemaakte aardappelklok. Zes uur s'ochtends en slapen lukte niet meer. Zuchtend trek ik mijn kleren aan met als laatste mijn riem met gereedschap en een dolk. Waarschijnlijk zou ik vandaag weer de hele dag in de garage zitten, dus schone kleren aantrekken had geen zin. Ik pakte een zwarte bandana en maakte die aan mijn riem vast. hij kon altijd van pas komen. Maar nu eerst naar de kantine voor voedsel! Ik sjeesde mijn vertrek uit en rende naar de kantine. De koks waren al druk bezig. Ik ging aan een van de tafels zitten en ging wachten op meer mensen.

Bane

Met een harde klap treft mijn dolk in het midden van het stuk hout voor mij. Hij zat diep, maar niet diep genoeg. Ik wreef over mijn polsen en voelde meteen al dat het pijn deed. Gister had ik ze zeker te veel belast en kon daardoor minder hard gooien. Rusten was niks voor mij, ookal was het vroeg in de ochtend. Training was op dit moment mijn grootste prioriteit.
Afbeelding

Plaats reactie