The Meeting ft Misschienbram

Een RPG samen met 2 personen!
Plaats reactie
Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 06-10-2016 22:17

Bane

In de toren aangekomen, stuur ik een bericht naar Petyr. We moesten wachten op het teken. Ik ging achter het schiethol staan en keek naar buiten. Buiten de muren van onze clan, reden er vier enorme tanks onze kant op. Ik bijt op mijn lip en kijk nijdig vooruit. Er bestond een kans dat we voor dat soort voertuigen niet genoeg vuurkracht hadden. En dan was het ook nog onbekend wat er precies in die tanks zaten.... Ik pak mijn sniper stevig vast, vul het met munitie en wacht af.

Pirate

Ik zucht en kijk weer naar beneden. "Dat is allemaal goed en wel, maar.... ze moeten wel een oplossing hebben voor hun zwakte. Als ik een van hen was zou dat het enige zijn waar ik mij op zou focussen..." zeg ik en wil verder gaan, maar er komt een vrouw rennend de kamer binnen. Zij was een van de mensen in de uitkijktorens. "De Allstars worden aangevallen door de Gorrilla's!"
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 06-10-2016 22:23

Jenna: ik spring op. "IK WIL ZO VEEL MOGELIJK VOERTUIGENNMET MANSCHAPPEN DIE KLAAR OM ZIJN OM TE VECHTWN KLAAR HEBBBEN BINNEN VIJF MINUTEN. WE GAAN DIE ALLSTARS HELPEN EN ALS HET NODIG IS REDDEN GESNOPEN?!?" ik ren de kantine uit en grijp mijn shotgun en katana. Ik wijs een jongen aan. "Zorg dat alle kinderen boven de 14 helpen met het bevoorraden van de manschappen. En als je kim ziet stuur dr naar mij toe ik wil dat ze met mij mee gaat"
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 06-10-2016 22:31

Nero

Ik schrik me dood als Jenna opeens begint te commanderen. Wat... Ze wilde de Allstars helpen? Ik voelde een knoop in mijn maag. "BEN JE HELEMAAL GEK GEWORDEN" schreeuw ik en kijk haar strak aan. Mijn gezicht moest nu wel witheet van woede zijn. "WAT BOEIT ONS DIE ALLSTARS?! ZE ZIJN AL JAREN ONZE AARTSVIJANDEN EN NU WIL JE ZE OPEENS GAAN HELPEN?!" schreeuwde ik razend.
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 06-10-2016 22:38

"we hebben de allstars nodig als we de gorilla's willen verslaan" kim komt aangelopen. "Kim waar zijn je wapens?" "Ik heb ze hier in de tas" ik knik als ze haar battle axe en magnum tevoorschijn haalt.
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 06-10-2016 22:42

Pirate

Ik keek haar even sprakeloos aan. Ze heeft ZOMAAR besloten, zonder ook maar iets te zeggen, om samen met die lui te werken. Ze zijn onbetrouwbaar, barbaars en gewoon door en door slecht. Ik kijk Jenna boos aan en blijf zitten. "Stik er maar in. Laat ze wegrotten" grom ik zacht. "Dit is ongein. Ik kan niet de enige zijn die zo denkt" Wat andere mensen mompelen achter mij. De Allstars waren al jarenlang onze vijanden... zomaar samenwerken kon niet goed liggen bij de anderen.

Bane

Ik zucht en maak mijn scope schoon. Het was tijd. Ik drukte op een van de knoppen op het bedieningspaneel naast mij en er begon iets te branden. Een knalrode vuurpijl schoot uit een pijp naast de toren en verlichte de hemel in het rood. Daar was het sein. Tijd om ze een les te leren! Met die gedachte in mijn achterhoofd geprint, begon ik te schieten.
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 06-10-2016 22:47

Jenna: "ik snap dat je boos bent maar dit is belangrijk. En daarbij ik dacht dat je mijn meest loyale soldaat was?" Ik zuxht. "Pirate ik snap dat je boos bent echt waar. Maar ik ga dat veld niet in zonder mijn beste vriend. Ik heb je nodig. En dat weet je. Waar is die gestoorde pirate die maar al te graag mensen in stukken snijd met de messen ol haar motor?"

Petyr: ik los vier schoten en dood alle chauffeurs. Ik grijp de walkitalkie. "Voorruiten zijn blijkbaar van slechte kwaliteid"
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 06-10-2016 22:52

Bane

Opeens gebeurt er iets raars met de tanks. De voorruiten beginnen te gloeien en binnen een mum van tijd zijn ze weer dicht. Ik knipper even met mijn ogen, maar begin zelf ook met schieten. Deze keer ketsen de kogels af en blijven de tanks stug doorrijden. Er was iets heel raars aan de hand daar voor onze muur. "Petyr, we hebben een probleem" zeg ik kalm in de walkietalkie.

Pirate

"Jenna, verdomme! Daar gaat het mij niet om. Ik ben geen psychopaat! Je heult met de vijand. 9/10 Dat ze je ter plekke neerschieten." zeg ik en beweeg geen spier. "Je hebt gezien hoe ze te werk gaan. Jij speciaal, zou moeten weten hoe ze zijn..." Ik klem mijn kaken stevig op elkaar. "Ga je gang maar. IK ga niet mee!" Mijn geklets had invloed op de andere clansleden, die ook begonnen te klagen.
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 06-10-2016 22:59

Ik zucht. "PRIMA. IK GA WEL IN MN EENTJE. BLIJVEN JULLIE MIETENR HIER" ik grijp mijn gear en spring op een motor. Binnen een mum van tijd ben ik bij de base van de allstars en ik loop via een zijdeur hun compound binnen. Ik zie matt en loop op hem af. "Matt" meteen word ik onder schot gehouden. "Ik ben hier om te helpen. De gorilla's zijn duideijk een gemeenschappelijke vijand en we hebben ekaar nodig om ze uit te schakelen." Hij knikt. "Ligt iedereen in dat het verboden is om een black veil bride te beschieten. Dat ze in deze slag onze bondgenoten zijn." Hij kijkt naar mij. "Ik ben bekend met je skills. Daarom wil ik jou bij mij, generaal kate en wat anderen voegen als een elite eenheid." Ik knik en wacht op het sein om aan te vallen
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 06-10-2016 23:08

Bane

Door mijn vele schoten hoor ik de walkie talktie nauwelijks en kijk abrupt op als ik 'de black veil brides' hoor. Wat zeiden ze? Ik luisterde even goed. Mijn ogen werden groot en ik kneep hard in mijn handen. Een bondgenootschap?! Ik druk op de response button. Zo kon iedereen mij over de hele clan goed horen. "Wat is jullie status? Hoorde iets over bondgenootschap. Het is geen tijd voor grappen. OVER"

Pirate

Ik zuchtte als Jenna de kantine verlaat maar ik laat voet bij stug. "Ze zoekt het maar uit. Het zal niet de eerste keer zijn dat ze krankjorem word" zegt Garret die naast mij komt zitten. Ik snuif hard door mijn neus, maar zei niks over zijn opmerking ookal zou ik nu het liefste zijn nek omdraaien.
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 06-10-2016 23:13

Jenna: ik neem de walkie talkie van matt over en begin te oraten. "Hallo bane. Dit is geen grapje. Ik als leider van de black veik brides wil jullie helpen in deze strijd. Alleen is mijn clan te laf om mij te steunen."

Petyr: ik zucht en schiet een gorilla door z'n kop
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Plaats reactie