The Meeting ft Misschienbram

Een RPG samen met 2 personen!
Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 06-10-2016 23:20

Bane

"Was hun leider maar net zo slim als hunzelf" zuchtte ik net iets te hard door de microfoon. Ik laat de response button ingedrukt en laat de walkietalkie om mijn nek bungelen. Opeens kon ik niet meer verder schieten. Geen munitie meer. Het was ook allemaal nutteloos. "GODSKLERE" barst ik opeens uit, smijt de sniper aan de kant en spring naar buiten. Met een harde klap kom ik op de muur terecht en pak mijn boog van mijn schouder. Razendsnel schiet ik drie explosieve pijlen richting de tanks, die grote stofwolken veroorzaken. Adrenaline pompte door mijn lijf en ik kon mij erg nog net van weerhouden om er recht op af te gaan.

Pirate

"Maar Pirate..." zegt een meisje, Ruth. De tranen stonden in haar ogen. "Wat als ze niet terugkomt?" vraagt ze en legt haar hand op mijn arm. "Niet ons probleem. Het is haar eigen schuld" Ik kon het niet helpen om nog meer ongerust te worden, maar bleef zitten.
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 06-10-2016 23:25

"matt verzamel zo veel wiet als je maar kan en steek het in de fik. Dat is hun grote zwakke plek." Zelf ren ik door de poort naar de mujr en klim er op. "Waar zijn die vlammenweroers van jullie?"
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 06-10-2016 23:29

Bane

"Ik heb snipers geen vlammenwerpers" zeg ik bruusk tegen hem en schiet een vuurpijl in de mistwolk zodat er een grote vlam ontstaat. "Er is iets goed mis met deze mensen... Helemaal mis..." mompel ik verstrooid en kijk goed of er iets veranderd in de wolk. Tot nu toe geen bewegingen. Opeens klonk er een schot en de muur bewoog. Ik keek naar recht. Er was een enorm gat in de muur geschoten. Ik wist het nu zeker. Zij hadden geen normale wapens. Dit was het echte werk. Ik schiet weer, maar verwacht eigenlijk niet dat het effect heeft.
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 06-10-2016 23:32

"we moeten van dichtbij vechten." Als het schieten stopt trek ik mijn katana en spring van de muur af. Ik sprint naar de eerste tank en trek het luik open. Ik spring naar binnen en hak alle inzittenden net zolqng tot ze zeker weten dood zijn.
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 06-10-2016 23:40

Bane

Ik kijk toe hoe Petyr een tank inspringt. Hij ziet alleen niet dat de tank zwart kleurt en opeens een schild om zich heen krijgt. Het is een val! Opeens beginnen ze weer met schieten en ik kan nog net weg duiken. Het stuk grond waar ik op stond was weggeblazen. Ik stond op en rende de muur af. Ik pakte mijn walkietalkie vast. "Het is een trap. Kom niet dichtbij de tanks"
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 06-10-2016 23:45

Plotseling komt er een man tevoorschijn die mijn arm er af rukt. Ik schreeuws even van de pijn maar steek hem dan door zn maag
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 06-10-2016 23:48

Bane

Ik hoorde geschreeuw, maar negeerde het. Die Black Veil Brides' hun leider kon mij niets schelen. "Petyr, orders?" vraag ik in mijn walkietalkie en wacht. Zelf had ik geen idee wat te doen tegen de tanks. Ze waren tegen explosieven opgewassen en daar vocht ik mee....

Pirate

Nerveus kijk ik naar boven. "Iets voelt heel, maar dan ook heel slecht"
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 06-10-2016 23:52

Petyr: haal haar uit de tank en stuur dan de vlammenweroers er op af"

Kim: ik ren naar pirate en geef haar een bitch slap. 'iedereen ziet dat je bezorgt bent. Iedereen is bezorgt. Laten we naar dat verdomme strijdveld gaan en mijn zus helpen!"
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 07-10-2016 12:36

Pirate

Garret pakte Kim hard beet en hield haar van mij weg. Hij deed niks, maar keek haar woedend aan. "Woah doe rustig. Het is nog maar een meisje" zeg ik rustig alsof er niks gebeurd is en pak Garret zijn arm vast. "Een meisje doet alsof ze alles van de wereld af weet" voeg ik er aan toe. "Het is niet onze strijd..." Opeens hoor ik weer rennende voetstappen. "Jenna is gevangen genomen!" zei de vrouw uit de uitkijktoren. "Oh... zo te horen nu wel" mompel ik en krijg een grijns op mijn gezicht. Zonder verder iets te zeggen vertrek ik met een groep mensen naar de wapenkamer.

Bane

Ik fronste mijn wenkbrauwen, maar ging er niet op in. Petyr had toch wel gezien dat er een krachtveld om de tank heen zat. Maakt niet uit: bevel is bevel. Ik pakte een van de draagbare vlammenwerpers en hing die op mijn rug. Hij kon nog van pas komen. Ik klim over de muur heen en stond oog in oog met de tanks. Ze waren al erg dichtbij gekomen. Af en toe werd er nog op ze geschoten, maar de anderen hadden vast al door dat het weinig nut had. Opeens begin ik met rennen, recht op de tank. Ze konden niet snel in een andere richting schieten, dus ik kon dichtbij komen. Al snel zag ik een klein gat in het veld en sprong erin. Meteen klonk er een hard geknal en nog een deel van de muur stortte in. Het gat in het veld was nu helemaal dicht. Ze doen er dus een tijd over om zichzelf volledig dicht te maken. Ik klim de tank op en ga naar binnen. Meteen kijkt een half dozijn Gorrila's mij aan met een zwaar gewonde leider van de Black Veil Brides als gijzelaar.
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 07-10-2016 16:18

jenna: op de gorilla's die ik al had vermoord na bleken er nog zes in dit gigantische ding te zitten. met moeite hadden ze me gegijzeld. ik probeer mezelf los te rukken om mijn schouder te verbinden. door de adrenaline voel ik amper iets maar ik weet dat als ik niet snel het stompje afknel ik dood zal bloeden. "laat me op zn minst mijn arm verbinden" een van de gorilla's zucht en laat me los. ik verbind mijn arm snel en zodra ik klaar was met de knoop werd ik al meteen door twee gorilla's tegen de muur geduwd.

petyr: ik hoor matt over de radio. "we hebben een zwak punt voor ze gevonden. volgens jenna is het de rook van wiet. over een minuut of twee zullen er twee dozijn boogschutters met brandende wiet pijlen de muur op lopen om de gorilla's onder vuur te nemen. neem ze dus niet onder vuur!"
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Plaats reactie