The Meeting ft Misschienbram

Een RPG samen met 2 personen!
misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 07-10-2016 16:19

jenna: op de gorilla's die ik al had vermoord na bleken er nog zes in dit gigantische ding te zitten. met moeite hadden ze me gegijzeld. ik probeer mezelf los te rukken om mijn schouder te verbinden. door de adrenaline voel ik amper iets maar ik weet dat als ik niet snel het stompje afknel ik dood zal bloeden. "laat me op zn minst mijn arm verbinden" een van de gorilla's zucht en laat me los. ik verbind mijn arm snel en zodra ik klaar was met de knoop werd ik al meteen door twee gorilla's tegen de muur geduwd.

petyr: ik hoor matt over de radio. "we hebben een zwak punt voor ze gevonden. volgens jenna is het de rook van wiet. over een minuut of twee zullen er twee dozijn boogschutters met brandende wiet pijlen de muur op lopen om de gorilla's onder vuur te nemen. neem ze dus niet onder vuur!"
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 07-10-2016 16:32

Bane

Mijn boog was in deze ruimte waardeloos, dus pakte ik een dolk van mijn riem. Twee van de zes Gorilla's komen op mij af. Alle twee met een zwaard in hun handen en een rare grijns op hun gezicht. De eerste springt naar voren en haalt uit. Ik weer zijn slag af, grijp zijn arm en trek hem naar mij toe zodat mijn dolk zijn nek openhaalt. De ander was slimmer en keek goed naar mijn bewegingen. "Tsk" mompelde hij chagrijnig en wenkte naar drie anderen dat ze bij hem moesten staan. Ik kijk ze strak aan. Vier mensen Gorilla's was te veel om aan te kunnen. Dit gevecht was onmogelijk om te winnen... als je niet nadacht. Met een krachtige zwaai werp ik de dolk in een van de machines in de kamer. Het kwam met zo'n grote kracht in het elektrische paneel neer dat het diep erin verdween. Er stegen vlammen op, die bliksemsnel enorm waren. De Gorilla's stonden in de vlammen en renden rond als kippen zonder kop. Nu ze afgeleid waren, stompte ik de Gorilla bij de leider van de Black Veil Brides, gooide haar over mijn schouder en rende naar buiten. De tank zou al snel ontsnappen. Gelukkig was het krachtveld uit door de kortsluiting die ik had veroorzaakt.

Pirate

Met een groepje motors kwamen we al snel aan in het gebied van de Allstars. De mensen in de wachttorens zagen ons al snel. We lieten onze vlag zien en lieten ons naar binnen. Ze leidden ons naar Matt, de leider. Ik voelde nog steeds iets van haat, maar verstopte het. Andere zaken waren nu belangrijker.
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 07-10-2016 16:43

jenna: buiten de tank ga ik op mijn eigen voeten staan. ik voel even of ik al mijn gear nog heb en zucht opgelucht als dat zo is. ik ren naar de muur van de all stars en klim er met gemak op. aan de andere kant spring ik naar beneden en loop naar matt. "ik heb een pistool nodig." hij knikt en werpt me een pistool toe. ik kijk op als ik mensen hoor aan komen. "oh de mieten zijn toch nog op komen dagen"

petyr: ik ren vanuit de toren naar beneden. aan snipers hadden we nu niks. ik voeg me snel bij de boogschutters als hun leider. ik grijp wat pijlen en geef het teken om naar de muur te vertrekken
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 07-10-2016 16:50

Bane

Ze was zonder iets te zeggen weggerend. De meesten zeggen nog wel wat nadat je je eigen leven in gevaar brengt om hen te redden, maar deze meid niet hoor. Compleet gestoord. Zonder verder nog een blik op de tanks te werpen, klim ik de muur op en loop naar de anderen. De andere Allstars waren op komen dagen.

Pirate

Ik kijk Jenna strak aan. "Waarom zouden we een oorlog uitvechten waar we niks mee te maken hebben?" zeg ik kalm en keek vanuit mijn ooghoeken naar haar arm. "Niet zo handig he?"
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 07-10-2016 16:53

jenna: ik lach even. "krijg ik weer van dat soort grapjes? laat me raden die gorilla kreeg een hand maar nam een hele arm?" ik kijk even rond en zie kim er tussen staan. ze kijkt bezorgt naar mijn arm. ik loop naar haar toe. "kim don't worry. garret kan vast wel een of andere bionische arm maken." ik geef haar een knuffel. ik zucht en laat haar na een tijdje los. "kom, we hebben wat gorilla's af te knallen"
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 07-10-2016 16:59

Pirate

"Helaas, kunnen wij dat niet toestaan. Het is onze beurt" grijns ik en houd haar arm vast. Achter mij joelen de andere Black Veil Brides. "Bovendien.. Het zal niet lang meer duren voordat je flauwvalt aangezien je enorm veel bloed hebt verloren" mompel ik er snel achter na, maar de groep neemt mij al mee naar buiten. In de deuropening stond iemand die mij nogal bekend voorkwam.

Bane

Om eerlijk te zijn had ik geen idee wat er zojuist was gebeurd. Er zat een hele groep Black Veil Brides in onze basis en niemand scheen er wat vreemds aan te vinden. Nouja.. Het zal wel. Op een begint de groep zich naar de deur te verplaatsen. De voorste persoon keek mij recht aan. Ze kwam mij bekend voor, maar naast haar aankijken deed ik niks en liep langs haar heen naar Petyr en de anderen.
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 07-10-2016 17:56

jenna: ik schud mijn hoofd en loop naar pirate: "dat laat ik niet gebeuren. de brides zijn als mijn familie. en ik laat mijn familie nooit strijden tenzij ik aan hun zijde sta. het gaat wel en als ik voel dat ik onwel wordt trek ik me terug. maar het is mijn taak als leider van de brides om samen met jullie te vechten."

petyr: ik los het eerste schot en raak een gorilla recht in zijn borstkast. hij begint te schreeuwen van de pijn en al snel begint zijn huid weg te smelten. "het werkt!" snel steken we allemaal een pijl aan en beginnen we ons offensief tegen de gorilla's
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 07-10-2016 18:04

Bane

Ik pakte twee pistolen van de wapenkamer en snelde naar buiten. Het was tijd om ze een lesje te leren. Met een stel andere gasten gaan we naar buiten. Samen met hun omsingel ik een tank. Op mijn teken rennen wij erop af en rukken de ingang open om vervolgens de binnenkant te vernietigen. In de tank schiet ik een paar Gorilla's mee en verniel de bedieningspanelen.

Pirate

"Als je dit keer dood gaat, is het in ieder geval niet mijn schuld" grijns ik en ga ook richting het slachtveld. Samen met een groep mensen vernielen we een tank en op het moment stond ik te vechten met een van de Gorilla's. Hij was goed, maar ik was net wat beter. Toen hij zijn defence verlaagde, schopte ik hem in een van de machines en werd geëlektrocuteerd. "Schokkend" zegt Garret die nu naast me stond. "Donders, laten we gaan" mompel ik.
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 07-10-2016 18:12

jenna: samen met mijn zusje ren ik naar de vierde tank omdat de derde ook op t punt staat om gemold te worden. ze rukt de ingang open en we springen naar binnen. ze ramt haar battleaxe in het bedieningspaneel en dan vluchten we snel weer uit de tank. we zijn net tien meter verderop als de tank explodeerd.

petyr: ik schiet nog wat gorilla's neer en grijns. "we zijn aan het winnen!"

matt: samen met een paar van mijn mannen ren ik naar de derde tank. ik ruk de ingang open en spring naar binnen. ik ram het hoofd van een gorilla in het bedienings paneel en vertrek weer richting de uitgang. net als ik de ladder op wil klimmen voel ik een stekende pijn in mijn rug. ik zak naar de grond en zie hoe mitch en mike naar binnen springen. mike schiet de gorilla dood en mitch knielt zich bij mij. "baas! gaat het?!?"ik schud mijn hoofd. "i-ik heb niet lang meer. p-petyr is de n-nieuwe leider. i-ik wil dat ka-te zijn rechterhand en adviseur wordt. voor als h-hij n a-anval krijgt" mitch kijkt me aan. "verdomme matt! niet nu! niet zo!" een van zijn tranen landt op mijn gezicht. "z-zeg p-petyr dat i-ik van m h-hou............" *le ded*
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 07-10-2016 18:21

Bane

Opeens krijg ik een slecht voorgevoel en kijk naar de andere tanks. Ze waren allemaal gesloopt, maar er stond een menigte voor de derde tank. Ik duwde mijzelf door de menigte en keek wat er aan de hand was. Ik stop met lopen.
Het was Matt, hij lag dood op de grond.
Ik keek naar de tank, maar zag al dat hij leeg was. De Gorilla's waren afgeslacht.

Pirate

De leider van de Allstars was dood. Niet fijn voor hun, maar ik voelde toch ergens iets van triomf. Het waren nogsteeds onze vijanden: comrades voor een battle veranderde daar niks aan. We hadden daardoor wel een ander probleem gekregen. Petyr, was nu de nieuwe leider en als ik iemand van de Allstars niet mocht dan was dat Petyr met zijn elite groep...
Ik stond met de andere soldaten van de Black Veil Brides bij de menigte. We wisten niet wat we moesten doen.
Afbeelding

Plaats reactie