The Meeting ft Misschienbram

Een RPG samen met 2 personen!
misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 07-10-2016 18:25

petyr: ik zie de menigte en loop er op af. "wat is er aan de hand?" kate draait zich naar mij. "h-het is matt"mijn ogen worden groot. "nee dat kan niet." ik zie zijn lijk liggen en begin aan hem te schudden. "matt! wordt wakker verdomme!. ik wil je niet kwijt!" ik begin te huilen. "alsjeblieft niet nu!"mitch hurkt zich naast me. "het spijt me petyr. hij heeft me her order gegeven om jou te bevorderen tot leider, en kate tot je rechter hand. en hij heeft me laten beloven dat ik zou zeggen dat hij van je houd." hij legt zijn arm om mijn schouder. "h-hij is nu bij gwyneth"
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 07-10-2016 18:52

Pirate

Ik liep richting Jenna en ging naast haar staan. "Beetje ongemakkelijk dit" zucht ik terwijl we naar het schouwspel voor ons ogen kijken. "Misschien kunnen we beter...." Ik twijfelde. "Nee... Wat is het plan nu?"

Bane

Ik kijk toe hoe Petyr zijn broers lichaam door elkaar schudde zonder resultaat. Niet echt de plaats waar ik nu wil zijn. Stilletjes blijf ik staan. Geen idee wat te doen. Ik luisterde altijd naar de leider, maar de huidige leider liep nu te huilen. Ik zucht zachtjes en kijk naar boven in de lucht. Het werd al donker aangezien de zon onder ging.
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 07-10-2016 18:58

petyr: ik sta op en knik. "dan zal ik mijn taak als leider vervullen." ik zucht "breng z'n lijk naar de docters zodat ze hem klaar kunnen maken voor een begrafenis." ik draai me om en loop weg. "en alsjeblieft iemand haal die stinkende gorilla's hier weg." kate komt naar me toe gerent en loopt naast me. ik kijk haar aan als ze mijn hand grijpt. "ze zijn trots op je, ik ben trots op je. je zal zeker weten een goeie leider zijn" ik knik en glimlach.


jenna: ik zucht en kijk naar mijn arm en dan naar garret die iets verderop staat. ik loop naar hem toe. "garret hoe snel heb je een nieuwe arm voor me?" "als we nu terug gaan naar de compound heb ik je bionische arm geinstalleerd binnen een uur of twee. ik knik. "oke mensen we gaan terug"
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 07-10-2016 19:03

Pirate

Ik lachtte even kort. Negeren he? Zo kan ik het ook. "Binnen een week is hij volledig hersteld en zal hij net zoals een normale arm aanvoelen" voegt Garret er aan toe. Toen gaf Jenna het bevel om te vertrekken. Dat hoeft zij me geen twee keer te zeggen, want ik zat al op mijn motor en wachtte ongeduldig op de anderen. Even later gingen we met iedereen naar huis. Het liefste kwam ik hier nooit meer.

Bane

Ik snuif hard door mijn neus als Kate tegen Petyr praat. Allemaal emotioneel gezeik. Daar was ik niet zo'n fan van, maar ik bleef er gewoon bijstaan als bodyguard en keek toe hoe de Black Veil Brides vertrokken. Snel kijk ik nog even naar het meisje die ik van haar motor had geworpen. Die clan zat vol met vreemde kleuters..
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 07-10-2016 19:06

jenna: samen met kim stap ik op een motor en rijden we terug naar onze base. eenmaal daar loop ik met garret mee naar zijn werkplaats. "weet je zeker dat dit gaat werken?"

petyr: kate en ik lopen naar binnen richting mijn vertrekken. "petyr?" ik kijk haar aan en mijn ogen worden groot als ze me kust. ik ben niet zo goed in romantische dingen dus ik begin te stamelen
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 07-10-2016 19:12

Bane

Ik ga naar mijn vertrek en blijf daar voor de rest van de dag.

Pirate

Bij de base aangekomen, ga ik meteen naar de garage om mijn Harley na te kijken. Krassen.. meer niet. Ik zucht. Toch was hij nog niet perfect genoeg. Het kon altijd beter. Het moet altijd beter. Garret en Jenna zijn ook in de werkplaats. Garret lacht even schamper. "Laat ik zo zeggen dat er vijftig procent kans is dat de arm je lichaam infecteert en daar ga je... pittig dood van. Ook al werkt het wel dan ben je nog ziek voor een paar dagen"
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 07-10-2016 19:16

jenna: ik knik. "laat maar komen dan." hij neemt mee naar zijn werkplaats en begint de procedure.
*2 uur later* "klaar" ik kijk naar mijn nieuwe rechter arm. "wauw best cool" "thanks" ik sta voorzichtig op en laat de arm bewegen. "hij is perfect" ik beweeg hem nog wat meer rond. "thanks garret maar ik moet nu echt weer aan het werk" hij knikt. "no problemo"ik knik en loop de werkplaats uit
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 07-10-2016 19:21

Pirate

Hard duw ik mijn gereedschapskist in het rek met allemaal kisten. Voor vandaag was ik klaar. Nog even wat te eten pakken in de kantine en dan naar de bar. Nouja, beter recht naar de bar in de kathedraal. De sfeer was daar altijd leuker. Vooral nu een stel kinderen overal lampionnen hadden opgehangen. Grijnzend loop ik de zaal binnen, kijk even naar het schouwspel en ga achter de bar staan. "God Pirate, waar bleef jij nou weer?" vragen een paar mensen" Ik grijns en schenk voor allen wat in.
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 07-10-2016 22:41

jenna: ik loop naar de bar en ga zitten terwijl ik wordt begroet door mijn clanleden. "pirate je weet wat k wil, en nu de dubbele dosis alsjeblieft"ik zucht en begin wat met de rest te praten


(schotse whiskey)
( ͡° ͜ʖ ͡°)

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 07-10-2016 22:41

jenna: ik loop naar de bar en ga zitten terwijl ik wordt begroet door mijn clanleden. "pirate je weet wat k wil, en nu de dubbele dosis alsjeblieft"ik zucht en begin wat met de rest te praten


(schotse whiskey)
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Plaats reactie