Fountain of youth

Een RPG samen met 2 personen!
Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 04-10-2016 23:01

Nero

Billie keek hem scherp aan maar zei niks. "Blijf hier Billie. Deze man heeft het niet zo op gevleugelde hagedissen". Met grote stappen liep ik de deur uit en gaf Arfa een klein knikje. Met zijn drieën liepen we door de gangen. Als ik mij goe herinderde had dit kasteel veel verschillende kamers waaronder vergaderzalen martelzalen en 'martel' zalen. "Waar gaan we naartoe en waarom kan ik geen draken meenemen?" Vraag ik en kijk hem met een schuin hoofd aan.
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 04-10-2016 23:07

"ze zijn groot en spugen vuur" antwoord ik, "niet echt geschikt voor in een zaal waar zo veel mogelijk goden samen komen, vooral nu ik niet zeker weet of we immortal zijn".
"dit zou de juiste deur moeten zijn" ik open de kamer, hoor een krijs en sluit hem vlug weer. "mijn fout" mompel ik "dat doen we later wel" de volgende deur leidde naar de vergaderzaal. Ik opende hem langzaam en merkte dat hij volledig leeg was, "is iedereen hier door een raam gekomen of zo?" schreeuwde ik
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 04-10-2016 23:16

Nero

Eigenaardig.... Het leek wel alsof er achter elke hoek een kier ergens wel een halfnaakte vrouw zat. Was lord Arfa zo charmant. Nee toch? Bij de vergaderzaal aangekomen laat hij meteen zijn geweldige temperament zien. "Dude, kalm down" mompel ik en loop de zaal binnen. Ik ga op een van de random lege stoelen zitten. "Whelp... It's allready fokkin' boring in here" zuchtte ik zacht en begon met een moersleutel op tafel te tikken.
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 04-10-2016 23:31

Ik bedenk me dat ik mijn boodschap raaf weer op pad had gestuurd voor de andere goden, misschien was er wel iets gebeurt met haar. Mijn vraag werd snel genoeg beantwoord toen een grote man met een kooi binnen kwam, hij leek oud, veel te oud om nog in leven te zijn. In de kooi zat de krijsende raaf. "jij" zeg ik terwijl ik me omdraai. "ik heb je gegeven wat je wilde, waarom ben je nu weet hier"

De man was ooit een man die een deal had gemaakt om onsterfelijk te worden, zijn offer bestond uit 1000 onschuldige mensen. Ik had hem zijn zin gegeven, maar had hem geen eeuwige jeugd gegeven. Nu was hij 800 jaar oud en kwam hij om de zoveel tijd langs in mijn kasteel om te smeken of ik mijn deal kon terugdraaien.

"laat mij sterven "riep hij naar mij. " sorry vriend" zei ik terug, "denk na voor je een deal maakt met een god, nu blijft de deal gelden zo lang ik leef, en ik kan niet dood".
De man trok een zwaard en strompelde op mij af, Aemity stapte naar voren en wilde zeggen:"we hebben geen tijd vo..." een slag met zijn zwaard en het hoofd van de godin vloog door de zaal, haar lichaam landde met een harde plof op de grond. "tot je dood gaat hé, dat kan ik regelen" hij hief zijn zwaard "Prutalex had gelijk, hij kon mij verlossen"
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 04-10-2016 23:39

Met grote ogen kijk ik toe hoe het hoofd van de andere godin op de tafel knalt en mij recht aankijkt. "Uhm.... Dit is volgens mij de tweede error van vandaag...." mompel ik, sta op en ga naar de oude man. Hij had het over Prutalex. "Dat is die nieuwe boi na mij toch? Wat een sloer" zucht ik. De man haalt uit met zijn zwaard, maar ik ontwijk en geef hem een knietje in zijn maag. "Duuuuude, ik ben like god van de smeedkunst. Wapens zijn mijn leven" De oude man lach kreunend op de grond. "Trouwens. Vertel is even heel gauw wat die jonge god aan jou verteld heeft...." Iets in mij zei dat Prutalex iets met de sterfelijkheid van menig godenwezens te maken had.
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 04-10-2016 23:46

"doe met hem wat je wilt" zeg ik "het is niet of hij dood kan" ik loop naar het kooitje toe en red mijn kraai. "ik zoek even op wat deze God kan doen, kijk jij maar wat je uit deze idioot krijgt" ik wandel de gang uit terug naar de bibliotheek. Hier ga ik op zoek naar het juiste boek
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 05-10-2016 16:55

Nero

Ik keek de man met een opgetrokken wenkbrauw aan. Oppassen op zo'n gozer? Mij niet gezien. Zijn zwaard lag op de grond. Ik raapte het op en bestudeerde het stuk ijzer. Het was simpel en voor een groot deel verroest, maar op een manier gemaakt die al eeuwenlang niet meer in gebruik was. "Oud ding" mompelde ik. "Je wilt niet weten hoe oud ik ben.." zucht de oude man een beetje boos. "Inderdaad, dat wil ik niet weten" Opeens hoorde ik gerinkel en draaide mij om. Het raam was gebroken. Billie zat hurkend op de grond neer, alsof hij net een harde landing had gemaakt. "ehh... whoops?" mompelde hij en keek mij onschuldig aan. "Je bent ook echt verdomd onhandig in mensenvorm" lachte ik hard. Draken hadden het erg moeilijk om aan hun mensenvorm te wennen. Deze privilege hadden ook niet zo veel draken en het was zeldzaam. "Maakt niet uit... Ik moet deze grijsaard bezig houden totdat onze lieftallige gastheer terug is"
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 05-10-2016 21:56

Ik opende een van de boeken, in dit boek zou iedere God moeten staan, ook de nieuwe God van de veranderingen. Hij was de vader van demonen en hij werd sterker bij grote veranderingen in de balans van de wereld, zoals de dood van een god. "die gast dus" zei ik dus tegen mezelf. Nadat hij zichzelf uit de fountain had gehesen was het eerste wat hij deed zijn tanden in mayuro, de godin van de liefde zetten, het had kunnen leiden tot een groot drama als ze niet immortal was (en ze het niet enorm kinky vond). "een over aggressive jonge god"
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 05-10-2016 22:09

Nero

Ik zuchtte en tikte ongeduldig op de tafel. Waar bleef die chaos god? Het duurde mij allemaal veels te lang. Ik was geen geduldige god. Opeens hoorde ik weer gerinkel. Er was nog een god binnengekomen. "Hyro..." Gromde Billie zachtjes. De godin negeerde hem en liep naar mij toe. Hyro was godin van de schoonheid en de natuur. Ze voelde zich snel beledigt, maar kreeg altijd haar zin vanwege haar manipulatie trics en uiterlijk. Ik kon niet echt over haar ordelen.. "En? Wat is er aan de hand?" Zegt ze terwijl ze heupwiegend naat mij komt staan. "De nieuweling heeft nogal wat ongelukjes veroorzaakt. Al twee andere godinnen zijn dood. Tenminste degene die bekend zijn. We wachten op Arfa..."
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 05-10-2016 22:53

Ik kwam weer de zaal binnen lopen:"een extreem aggressive God die snel machtiger wil worden" zei ik. "en welkom, schoonheid" ik knipoogde op een creepy manier naar Hyro. "hij houdt er van om mortals tegen ons op te zetten en hij heeft een manier gevonden die ons sterfelijk maakt, veel goden zijn er nog niet door deze jongen hier" ik knikte naar de oude man op de grond. "iemand een plan?" vroeg ik "eentje die niet een leger van mortals creëren in de slaapkamer in houdt Hyro, dat doen we later wel"
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Plaats reactie