Fountain of youth

Een RPG samen met 2 personen!
TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 05-10-2016 23:15

"we zouden natuurlijk gebruik kunnen maken van deze punching bag hier" stel ik voor "die gaat minder snel dood dan wij".
"het is trouwens best mogelijk dat hij sterker is dan ik, hij word sterker door goden te vermoorden, hij heeft er in ieder geval al 2 vermoord, en ik denk niet dat 1 God voor hem gelijk staat aan een mortal voor mij. "
" nu ik er aan denk, wil je iets te drinken Hyro" ik fluit een keer en een gargoyle komt los van de muur en gaat naast de tafel staan. De sloeriegodin giegeld en zegt eerst:"ik lus wel een beetje van jou " ik kijk haar raar aan wanneer ze helemaal dood gaat van haar eigen lach:" maar geef me eerst maar een of ander fruitsap, dat is goed voor je huid.
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 05-10-2016 23:23

Nero

Ik staarde een beetje dood voor mij uit en negeerde het geflirt van de twee sloeries naast mij. "Laten we eerst een plan bedenken. Trouwens, Arfa. Had jij niet alle goden bij elkaar geroepen? We zijn nu maar met zijn drieën en dat is niet genoeg als ik je zo over dat snertjoch hoor praten" zeg ik en sta op uit mijn stoel. Wij goden hadden niet allemaal een even goede band met elkaar dus het kon best zo zijn dat de helft niet eens uberhaupt naar het bericht van Arfa hadden geluisterd.
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 05-10-2016 23:27

"ik had dat gedaan, totdat deze debiel mijn boodschapper getraumatiseerd had" ik trapte de onsterfelijke. "ik denk niet dat die voorlopig gaat vliegen". "we kunnen zelf rondvliegen, jouw draak sturen of even vlug kijken of we iets kunnen creëren ""jullie keuze"
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 05-10-2016 23:38

Nero

"Ah hellno! Als ik een van mijn draken stuur is er een grote kans dat die niet terug komen. Je weet toch dat niet echt veel mensen mijn beestjes waarderen?" zeg ik en frons mijn wenkbrauwen. "Maar ik heb misschien een ander ideetje!" De meeste draken waren toch niet snel genoeg, dus dan maar een alternatief. Ik plaats mijn handen tegen elkaar, mompel wat woorden in een vreemde taal en plaats mijn handen hard op de grond waardoor er een barst ontstaat. Uit de barst komt een klein pik zwart wezentje met vleugels. "Breng alle goden het nieuws" zeg ik tegen hem. Meteen vermedigvuldigd het beestje zich in meerdere schaduwen en binnen een seconde vliegen ze pijlsnel het raam uit. "Done!" grijns ik en ga met mijn voeten op tafel zitten. "Schaduwwezens uit de onderwereld zijn geweldig. Trouwens... Denk je dat onze grote vriend uit de onderwereld ook komt?"
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 06-10-2016 18:43

''ik weet het niet, ik heb hem de laatste tijd een hele hoop voedsel gestuurd'' zei ik. ''ik wist trouwens niet dat jij controle had over schaduwwezens, de laatste keer dat ik er iets over hoorde was dat ze alleen maar gehoor gaven aan de schaduwmeester''. ik ga zitten en leg mijn voeten op de tafel, ''dus wat zullen we doen terwijl we wachten op de rest?'' vraag ik. ik kijk even vlug naar Hyro, dan naar Nero en toen weer terug.

(well I have no inspiration)
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 06-10-2016 19:48

Nero

"Deze soort schaduwwezentjes zijn speciaal voor mijn doelen gecreëerd." zeg ik en krab op mijn hoofd. Ooit had de godin van schaduwen mijn hulp nodig en had ze mij een beloning gegeven. De schaduwwezentjes dus. Toen begon Arfa weer met praten. "Gewoon... wachten.." antwoord ik hem voordat Hyro weer een of ander vunzig antwoord geeft. Opeens schudde het gebouw. Razend snel greep ik mijn stoelleuning met beide handen vast. Er ontstond een gat op de vloer en een bulderend gelach galmde door het kasteel. "Oh nee... niet HIJ" zuchtte Hyro en sloeg een hand in haar gezicht. Uit het gat sprong een grote gestalte. Het was Motus, god van de aardbevingen, steen en mijnbouw. Hij was groot, enorm gespierd en was enorm harig. Hij leunde tegen Arfa aan en gebruikte hem als armsteuntje. "Dus... waar hebben deze jongelingen de hulp van een van de meest oude goden voor nodig?" vraagt hij grijnzend. "Dat heeft mijn wezentje je zo goed als wel verteld..."
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 06-10-2016 22:56

"bijna, je bent ook nog sterfelijk, klein detail" zeg ik " welkom terug Motus ", ik probeer me dan onder de arm van de reus uit te friemelen en val om, hierdoor valt de god ook om en land vol in mijn buik. "je bent afgevallen merk ik" zeg ik terwijl ik me probeer te bewegen, "dit keer zijn mijn darmen er niet via mijn poeperd uit gekomen toen je boven op mij viel. Asylius toen nog dagen besteed aan ze er terug in proppen" we moesten beide lachen toen we een stem hoorde:"is het weer zo ver? ", het was Asylius, de godin van de geneeskunde en medicijnen" moet ik weer gaan proppen? "
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 06-10-2016 23:14

Nero

"Allemaal grappen en grollen, maar wat gaan we aan dat nieuwe mannetje doen?" vraag ik een beetje bruusk en verbeter mijn toon. "Ik bedoel: we zijn nu sterfelijk. Het kleinste ongelukje kan al onze dood worden. Er zijn al meerdere godinnen vermoord..." Motus grijnsde. "Maak je geen zorgen, kleine! De grote goden regelen het allemaal wel terwijl jullie kleintjes ruzie maken" Ik keek hem even met een doodse blik aan en opeens ontstond er een licht naast ons en verscheen er nog een god, maar dan eentje met een te grote zonnebril en een hawaiiaans shirt. "Yo" zegt hij en neemt een slurp uit een kokosnoot. Kalios, zonnegod..
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 06-10-2016 23:22

"yoai" zei ik terug. "motus is zo dik, dat hij niet eens in zijn eigen mijnen past" zei de zonnegod" get sunburnt man" hierna begon hij te lachen, en daarna werd hij door de kamer geslingerd waar hij op de grond landde voor de voeten van de medicijnengodin. Die heb zuchtend begon te verbinden en begon te vloeken over dingen als lompe idioten. En omdat Asylius haar dag nog niet erg genoeg was stapte King lompe God binnen, bachido de god van het eten, een enorme veel te dikke man die een voorliefde had voor eten en alcohol
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 06-10-2016 23:25

Nero

Er kwamen opeens wel veel goden bij. Het is dat de twee hoofdgoden meestal geen fuck met ons te maken wouden hebben, anders hadden we een probleem. De Hemel en de Onderwereld goden waren nogal moeilijk om te behandelen. Opeens hoorden we enorm gekrijs van buiten komen. "Ah ze is gearriveerd" grijns ik en loop naar het raam. Buiten stond een enorme witte draak met vriendelijke blauwe ogen. "Lieve Geertje, zal ons vervoer zijn"
Afbeelding

Plaats reactie