Fountain of youth

Een RPG samen met 2 personen!
TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 06-10-2016 23:33

"dus dit is ons team, een healer, Asilius, een tank, Bachido, een heavy gasje, motus, een dryad, Hyro, een beastmaster, Nero en een necromancer, ikzelf." zei ik. "klinkt goed, let's go". Ik sprong op de rug van de draak en een seconde later lag ik met een plat gezicht tegen de muur van de kamer aan. "ik denk niet dat hij mij leuk vindt" riep ik
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 06-10-2016 23:42

Nero

"Vooral niet als je hem als mannelijk beschrijft. Ze is een vrouwelijke draak en die zijn nogal snel beledigt" zeg ik en spring met gemak op de draak zijn rug. De andere klimmen er voorzichtig op. "Komop Arfa niet bang zijn. Ze doet niks.... niks wat je ernstig zal vermoorden" Een paar goden kuchtten onegmakkelijk. "Whatever! TO INFINITY AND BEYOOOOOND!" De draak vloog op.
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 07-10-2016 00:02

ik mompelde nog iets over vrouwelijke ongestelde draken toen ik omhoog klom. Eenmaal boven ging ik lekker zitten. "vraagje, waar gaan we eigenlijk naar toe, het is niet alsof we weten waar de god is"

(het is te laat om goede stukjes te schrijven) Truste
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 07-10-2016 12:39

Nero

"Easy, volg de geur van verse branie met een tikkeltje nieuwe god" zei ik. Officieel had ik ook geen idee, maar Greetje wist altijd wel waarnaartoe we moesten gaan, dus liet ik dat maar aan haar over. "Ik heb trouwens geen kotszakjes aan boord, dus gelieve het hier een beetje schoon te houden" Motus begon al te jammeren.
Afbeelding

Plaats reactie