Magica

Een RPG samen met 2 personen!
Plaats reactie
Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Magica

Bericht door Ruby » 16-01-2016 19:53

(De naam is zo originieel, ik weet)

In een magischland hier ver vandaan zaten 2 magische clans. Ze leefden in vrede samen totdat het geheime relikwie uit de tempel werd gejat. Deze relikwie heeft de kracht om wonderen te verrichten. De 2 clans gaven elkaar de schuld en vechten al 20 jaar een bloeddorstige oorlog uit.
Maar wat als twee doodnormale tovenaarsleerlingen er achter komen dat er naast de twee befaamde clans, nog een veel groter gevaar schuilt?


Lijstjuh:
Naam:
Leeftijd:
Persoonlijkheid:
Biografie:
Kracht:
Companion:
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 16-01-2016 19:54

Ft: Misschienbram

Vergeten bij te zetten :'D
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 16-01-2016 20:27

Naam: Amber Greenleaf
Leeftijd: 15
Persoonlijkheid: Koppig, avontuurlijk en denkt nooit over haar acties na.
Biografie: Amber is geboren in een klein bergdorpje bij een tovenaarsgezin, Haar vader is een beroemde tovenaar. Op het 2de jaar van de toveracademie stond ze bekend om haar talent en haar roekeloosheid.
Kracht: ThunderDragonSlayer, en heeft dus de krachten van een ThunderDragon. Ze kan bliksem sturen en een halftransformatie (klauwen, vleugels, staart en schubben. Door elektriciteit te eten worden haar krachten sterker.
Companion: Paco
Afbeelding

Pic Amber:

Afbeelding
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 16-01-2016 22:06

Naam: jason black
Leeftijd: 16
Persoonlijkheid: jason is erg stil en verlegen. hij heeft niet veel vrienden maar die heeft hij ook niet nodig. maar vrienden heeft hij wel graag (lekker onduidelijk)
Biografie: jason is geboren in een vissersdorpje. hij is bij een brand zijn ouders en zijn zusje verloren toen hij 8 was. hij is toen in een weeshuis geplaatst. op zijn twaalfde vielen zijn toverkunsten op en al snel zat hij op de toverschool. zijn toverkunsten zijn buitenaards goed volgens anderen maar dat is omdat hij veel traint en mediteert. zelf is hij heel bescheiden over zijn krachten.
Kracht: hij kan vuur sturen en in een fenix veranderen
Companion:
fury
(wolf k kon geen goeie foto vinden)
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 16-01-2016 22:40

Amber

Vandaag was een doodnormale dag op de academie. Weinig conflicten, ookal is ons land verdeelt in 2 kanten en kan je dat ook hier merken. Veel leerlingen wisten al jaren bij welke clan ze wilden horen. En ik? Een clan is niks voor mij. Altijd maar vechten voor een leider. Het boeit me nog minder dan geschiedenis voor toverkunst. Ik zucht en speel wat met het gras.
Het was dus een doodnormale dag en ik had niks te doen. Geen lessen en geen trainingen. Ik kon wel voor mijzelf gaan trainen, maar de trainingsvelden werden bezet door lui uit de bovenbouw en ik heb niet zo'n heel goede reputatie met hen. Nu lag ik op het grasveld voor de school en keek maar naar de lucht. Er waren nauwelijks wolken, alhoewel het vanochtend nog geregend had, en de zon zorgde voor wat aangename warmte. Ik kreun en sta op. Een klein rondje om de school lopen dan maar. Onderweg kom ik wat liefdestovenaars tegen. Ik weet niet wat er mis is met die lui, maar ze sporen echt niet. De hele tijd roddelen en praten over liefde. Ze doen haast niks anders! Ik heb zelfs geen idee wat van krachten ze hebben. Ze staan net zoals ik op het gras en zaten wat te praten over hun zogenoemde spanning en sensatie. Tussendoor zitten wat plassen en zei zaten er naast. Misschien konden ze wel wat echte sensatie gebruikte. Ik grijns en loop langs ze heen. Ik concentreer mij en voel de elektriciteit naar mijn voet stromen. 'Counter Shock' mompel ik zacht. De elektriciteit komt via mijn voet op de grond en baant zich een weg door het natte gras. Al snel hoor ik geschokte kreten. 'Holy shit wat was dat?' zegt eentje geschrokken. Plan succesvol. 'Verdomme Amber, jij altijd weer met je kut pranks' roept er eentje naar me. Oh wacht, ik ben een van de weinige die dat soort kracht heeft. Snel ren ik ervandoor, voordat er een leraar komt. Ik was weer heerlijk bezig.
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 16-01-2016 22:48

ik zit in een boom. het was een zonnige dag en het regende niet. ideaal weer om te mediteren. ik hoor iemand schreeuwn richting amber. amber een kind wat alleen maar pranks uit haalt maar verder lijkt ze wel aardig. ze rent voorbij mijn boom. "hulp nodig?" roep ik terwijl ik nog steeds in een kleermakers zit zit.
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 16-01-2016 23:06

Amber

Ik kijk omhoog naar de jongen, grijp een tak en slinger mijzelf omhoog. 'Als je je stil houdt, heb je me al zat geholpen' grijns ik en kijk hem strak aan. De jongen kende ik niet. Opeens rennen de andere leerlingen langs. Ik houd mijn adem in. Na een tijdje waren ze weer weg.
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 16-01-2016 23:09

ik grijns. "geloof me ook al praat ik mensen merken mij niet op." ik ga normaal zitten. "amber toch?"
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 16-01-2016 23:15

Amber

'Omg, iemand kent mijn naam' mompel ik en rol met mijn ogen. Ik had ook zo'n goede reputatie hier. *kuch Kuch* Ik spring van de tak en kom op mijn voeten terecht. Snel kijk ik even rond, voor nog achtergebleven achtervolgers. De kust was veilig. Toen bedacht ik mij dat ze vanochtend een nieuwe lading buskruit binnen hadden gebracht. Ik was dol op dat spul. Ik grijns. Seems like I've got a plan!
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 16-01-2016 23:18

ik verander in een fenix en land naast haar. "wat ben je nu weer van plan?"
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Plaats reactie