Weird School ft FajroLuno

Een RPG samen met 2 personen!
Plaats reactie
Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Weird School ft FajroLuno

Bericht door Ruby » 24-01-2016 11:43

We know how shit goes :D
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 24-01-2016 13:01

Naam: Ryder Locke
Leeftijd: 19
Persoonlijkheid: Ryder staat bekend als een kalme jongen die zich nergens over schijnt druk te maken. Hij gaat veel met zijn vrienden om en is erg trouw. Hij zegt nooit veel, maar je wilt echt geen ruzie met hem krijgen.
Wezen: Forest demon (kan van mens naar demon transformeren)
Pics: Afbeelding Afbeelding


Naam: Amber Blaze
Leeftijd: 17
Persoonlikheid: Amber is vrolijk en enorm hyper. Ze houdt van feesten en muziek maken. Ze is slimmer dan je denkt ook al heeft ze een slechte reputatie bij de leraren. Vrienden met haar zijn betekent heel veel slechte woordgrappen en andere humor.
Wezen: Dragon (kan een menselijke vorm aannemen)


Afbeelding


Afbeelding
Afbeelding

FajroLuno
Berichten: 42
Lid geworden op: 16-01-2016 12:19

FAJROLUNO Chars

Bericht door FajroLuno » 02-02-2016 10:40

Naam: Jack Dorame
Leeftijd: 18
Persoonlijkheid: Jack is niet zo van contact met andere. Het liefst gewoon helemaal niet. Alhoewel.. Hij vind het geweldig om mensen de stuipen op het lijf te jagen. Dát soort contact mag dan weer wel. Hij is best snel geïrriteerd. Niet wanneer hem iets niet lukt, dat maakt hem geen reet uit. Nee, het zijn mensen waar hij zich zo snel aan irriteerd. Je moet hem dan ook niet boos maken, want dan heb je hem ook écht kwaad.
Wezen: Blood Demon
Pic.:
In menselijk gedaante:
Afbeelding
In demon gedaante:
Afbeelding
Zijn ogen zullen groen gloeien, vleugens en horens zullen een bloedrode kleur zijn. Zijn haar word gitzwart. Verder is ie bijna menselijk. Bijna..


Naam: Crypto Steez
Leeftijd: 17
Persoonlijkheid: Crypto is dat soort persoon dat door de docenten als een fantastische leerling word gezien, maar eigenlijk is ze helemaal niet zo'n lieverdje. Ze heeft zo haar eigen regeltjes, en als je die breekt mag ze je niet. Het maakt niet uit hoe goed, knap of vriendelijk je bent. Breek haar regels en ze mag je niet.
Wezen: Weerwolf
Pic.: {Volgt Later}
What if this isn't real?

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 02-02-2016 17:52

Amber

'YAAAS EEN NIEUW SCHOOLJAAR' schreeuw ik als ik de school binnen wandel. Het is stil en iedereen kijkt me aan. Het boeit me niet. In de vakantie had ik mij dood verveeld. Letterlijk, ik ben maar ergens gaan vliegen, ben tegen een berg aangeknald en bijna een ravijn in getyft. Huppelend loop ik naar mijn kluisje. Het zat vol met schroeiplekken en allemaal random quotes. Ik ga goed om met mijn spullen. Na mijn boeken in het kluisje gedaan te hebben, ga ik naar de aula, waar alle bankjes enzo zitten. Het was de hangplek van onze school en ik hoopte er mensen van mijn vriendengroep te vinden.

Ryder

Ik kijk even op als ik geschreeuw van de ingang hoor. Zo te zien is Amber weer terug van weg geweest. Zullen de anderen ook terug zijn? Ik zucht en sta op. Mijn vakantie was niet echt speciaal. Ik heb een bos bezocht en er getraint, meer niet. Ik loop de trap af naar de aula. Misschien waren er al weer anderen? Ik was hier al een tijdje.
Afbeelding

Plaats reactie