BRAM EN BRITT

Een RPG samen met 2 personen!
misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 28-03-2016 17:32

als je al iets gepost hebt stuur het dan even naar mij in een pm dan kan ik alsnog reageren
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

Bericht door Cynical » 28-03-2016 20:23

Plotseling wordt mijn rust verstoort en sperren mijn ogen wijd open. Ik hoor dat er achter de boom wat wordt gesmiespeld. Ik trek snel mijn hoed over mijn gezicht en ik blijf stil zitten.
'Vanavond..?'
'Vanavond ja' hoor ik een stem zeggen. Ik kijk snel om de hoek, ik bevries bijna. Ik zie er Blackfyre mannen staan. Samen met een hofdame. Het huis Blackfyre is het meest sadistische en wreedste huis in heel Westeros. Ze liggen in het Oosten en de wrede Jevan Blackfyre is de leider. Maar hij is nog niks vergeleken zijn zoon, de zeventienjarige Maxir Blackfyre. Hij staat bekent om het martelen en het levend villen van gevangene. Hij krijgt alles wat hij wilt wanneer hij maar wilt. Ik bedenk me geen moment, ik sta op en ik sprint weg.
'Hey!' Hoor ik.
'Wie is dat!'
'Pak haar!'
Mijn adrenaline versnelt en ik sprint terug naar het kasteel en ik ren hijgend de troonzaal binnen.
'De Blackfyre's willen ons aanvallen!' Schreeuw ik. Mijn vader, Rheed en Jason kijken me verschrikt aan.

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 28-03-2016 20:30

ik ben klaar met mijn afspraken en was nu onderweg naar huis. trouwen met iemand van het huis payne. ik weet niet wat ik er mee moet. ik ben nog nooit daar geweest. ik kom thuis en word meteen opgehaald door mijn vader. "eddie kom mee naar de vergaderzaal nu meteen!" ik knik en loop mee. ondertussen legt hij de situatie uit. "er schijnt een blackfyre gezien te zijn in de stad"
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

Bericht door Cynical » 28-03-2016 20:59

'Ik zag de hofdame met wat soldaten praten! Ze praten over iets van vanavond papa!' Schreeuw ik met tranen in mijn ogen.
'Die komen hier niet zomaar, ze hebben een reden, en in hun geval zal het vast geen goede zijn!' Schreeuwt Jason. De koning kijkt meteen naar de officier van het leger.
'Ik wil dat iedere soldaat paraat staat. Ik wil dat de hele stad moet worden beschermt. Ik wil dat je vijf soldaten meestuurt met mijn dochter, die jullie naar het Noorden brengen. Heer Theroden is de enige die ik nu kan vertrouwen. Ik zal een postduif laten vliegen met de aankondiging dat mijn dochter eraan komt. Ze is hier niet veilig' De man knikt en hij wuift twee soldaten mee.
'Lisanne, voordat je gaat, wie was de verrader?'
'De hofdame! Ik denk dat ze al aan het vluchten is, ze weet dat ze gezien is.' De koning knikt.
'Zoek de verraadster en ondervraag haar!' Schreeuwt hij. Ik wordt door de vijf wachters meegenomen naar een koets. Ik hoor mijn vader nog tegen Rheed en Jason tekeer gaan. Ik word snel in een koets gedrukt, die met snelle vaart wegrijdt. Ik hoor nog gejoel en geschreeuw als ik de stad verlaat. Ik hoor de schreeuwen van soldaten die de stad beveiligen en iedereen commanderen om naar binnen te gaan. Ik hoop dat de Blackfyre's ons met rust laten. Ik sluit mijn ogen en ik probeer een beetje slaap te vangen in de koets.

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 28-03-2016 21:12

een uur nadat ik opgepikt was door mijn vader krijgen we een boodschap binnen. "lianne payne komt hiernaartoe omdat het daar niet veilig is." ik kijk met grote ogen naar de wachter. "wat? zijn ze gek geworden? er is een blackfyre hier en het is hoogstwaarschijnlijk maxyr." ik krabbel snel op een briefje dat het hier ook niet veilig is en geef het aan de wachter. "zorg dat dit zo snel mogelijk bij de paynes komt!"
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

Bericht door Cynical » 28-03-2016 21:27

Onderweg vertelt een wachter die op een paard naast de koets rijdt dat de Starks goede mensen zijn die het Noorden al jaren op een goede manier regeren. Dat heer Theroden goed voor me zou zorgen aangezien hij altijd vriendschappelijk is geweest met mijn vader. Zijn zoon Edward Stark zou zijn opvolger zijn. Na drie uur hebben we de hoofdstad bereikt. Het is er verdacht stil wanneer we richting de poort rijden. Plotseling stopt de koets zonder enig geluid.
'Zijn we er?' Vraag ik. Voorzichtig stap ik de koets uit. De wachters en de koetsier zijn nergens te bekennen. Plotseling zie ik een figuur in de buurt van de poort staan. Het enige wat ik kan zien zijn zijn grote lichtblauwe ogen die me aanstaren. Ik zet voorzichtig een stap naar achteren.
'Edward Stark?' Gokte ik aangezien hij nog tamelijk jong leek. Hij schudt zijn hoofd en ik zie dat zijn mondhoeken nu krullen. Langzaam zet ik een paar stappen naar achteren terwijl hij ook langzaam op me af komt lopen.

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 28-03-2016 22:25

ik was naar onze stadspoort gegaan. dit is de enige plek om onze stad binnen te komen dus hier kon ik de stoet onderscheppen. ik had voor de zekerheid mijn zwaard mee genomen. ik ren de hoek om met mijn zwaard in mijn hand als ik vermoedelijk de dochter van heer payne bij de poort zie. er staat ook een man en ik weet al meteen wie het is. "maxyr!" roep ik. de man draait zich om en ik had gelijk. "laat haar met rust en vecht me als een man!" ik trek mijn zwaard en gooi de schede weg. "zoals je wilt eddie" hij trekt zijn zwaard en loopt naar me toe. ik ren op hem af en onze zwaarden raken elkaar volop
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

Bericht door Cynical » 29-03-2016 16:19

Ik schrik wanneer Edward plotseling komt. Hij en Maxyr gaan vechten. Ik besluit weg te rennen. Ik ren zo snel mogelijk een andere kant op. Plotseling struikel ik en zie ik de dode lichamen van mijn wachters. Ik schreeuw het uit en ik zie dat er meerdere Blackfyre's komen. Ik sta op en probeer snel verder te lopen.

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 29-03-2016 16:23

na een tijdje gevochten te hebben heb ik hem redelijk verwond. hij heeft mij in mijn arm geraakt maar dat probeer ik te negeren. "ik zie je nog wel een keer eddie" met een grijns verdwijnt hij in de duisternis. ik ben even verbijsterd dat hij opgeeft maar ga dan snel opzoek naar lisanne
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

Bericht door Cynical » 29-03-2016 16:33

Ik voel dat de mannen me nog steeds op de hielen zitten. Ik neem een afslag en duik snel achter een struik. Het is donker.
'Waar is ze?' Vraagt een.
'Fuck, hier gaat Maxyr niet blij om zijn.'
Na enkele ogenblikken rennen ze snel door. Ik sta op en probeer het pad weer te vinden en terug te rennen naar de poort.

Plaats reactie