Ingezakt monatoetje en Tim doctor who

Een RPG samen met 2 personen!
TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Ingezakt monatoetje en Tim doctor who

Bericht door TIMETJUUUUH » 25-03-2016 23:33

Mijn lijstje
Naam: the doctor
Leeftijd: the doctor
Persoonlijkheid: the doctor
Uiterlijk: the doctor
Goede punten: the doctor
Slechte punten: the doctor
Extra: the doctor
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 25-03-2016 23:39

Mijn lijstje
Naam: Renée
Leeftijd: Renée
Persoonlijkheid: Renée
Uiterlijk: Renée
Goede punten: Renée
Slechte punten: Renée
Extra: Renée
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 25-03-2016 23:40

We hebben ons best gedaan.
Begin jij?
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 25-03-2016 23:42

Yeah sure wait a minute
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 25-03-2016 23:58

Wat was het weer een heerlijk dagje. Veels te mooi weer om naar school te gaan, dacht ik. Op het moment zat ik in het park mijn tijd te verdoen met een 3DS en een heerlijk pokémonspel. Mijn pikachu moest en zal de wereld over nemen!
Ik was net bezig de 4rde gym te rekken toen ik een raar geluid hoorde. What? Ik zette mijn spel uit en keek om mij heen, maar er was niks. Het zou toch niet tussen mijn oren zitten? Ik berg mijn ds op en sta op van mijn bankje. De onhandige knurft die ik ben, laat ik mijn ds vallen en buk om hem op te rapen. Ik kijk weer naar boven.
Waar de fuck komt die blauwe doos vandaan?
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 26-03-2016 00:17

Ik stap uit de tardis, londen, eenentwintigste eeuw, het was al weer even geleden.
Voor me zit een meisje op een bankje, ik ga naast haar zitten, alsof het normaal is dat een man uit een blauwe doos stapt. "mooie dag, is het niet" zeg ik, terwijl ik rond kijk. Ik pak een krant van de grond en begin te lezen. Op de voorpagina stond een foto van een nieuwe kerk die net gebouwd was. En op de gevel stond een engel met haar handen voor haar gezicht gevouwen
Ik sprong op, verscheurde de krant en rende weg. Het zou niet lang meer duren voor heel Londen werd overlopen met de Engelen...
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 26-03-2016 00:35

Er liep een raar geklede man uit de blauwe doos en hij kwam naast me zitten. Om het nog erger te maken: hij maakte een opmerking over het mooie weer. En daar zat ik dan, met een enorme brainfart die man aan te staren. Opeens sprong hij op en rende weg. Wat de fuck, is er zojuist gebeurd? Opeens zie ik iets op de grond liggen. Het was een ijzeren staafje. Die vreemde vogel had het vast laten vallen. Zonder erbij natedenken ren ik de man achterna. "Meneer, u vergat uw... eh... ja wat is het... ding!" schreeuw ik en probeer hem bij te houden.
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 26-03-2016 00:47

Ik hoorde het niet en rende door. Waarheen eerst? De drukkerij, dan kon ik hoogstwaarschijnlijk al een hoop voorkomen. Ik rende terug naar de tardis, en weer langs het schreeuwde kind en rende mijn blauwe doos weer in. Ik begon aan knoppen te draaien om hem naar de drukkerij te krijgen.
Toen hoorde ik een zachte pats, ik zag dat een draadje was los gesprongen en wilde mijn sonische schroevendraaier pakken. Toen ik merkte dat ik hem niet had rende ik de thesis weer uit en zag het kind van eerst er mee rondlopen. "die is van mij" zei ik en ik pakte de schroevendraaier, en sleepte hem, met mens en al, de tardis in. Toen repareede ik het draadje en zette ik de tardis aan. Bestemming: de drukkerij.
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 26-03-2016 00:53

Ik probeer mij te verzetten als de man mij de doos in trekt, maar stop als ik merk waar we zijn. Hij had me in een grote ruimte getrokken. Hoe? Wat? HEH? De ruimte was groter dan de doos en er zat een raar soort machine in het midden van de ruimte. De man was ernaartoe gelopen en liep aan een stel knoppen te draaien. Voordat ik wat kon zeggen, begon de ruimte enorm heen en weer te schommelen. Er was niks om aan vast te grijpen. Ik zwaaide met mijn armen en viel face first op de grond. Was dit een aardbeving?! Ik druk mijzelf tegen de grond. Fijn, er sijpelde bloed uit mijn lip. Ik durf me pas weer te bewegen als de ruimte stopt met bewegen, sta op en kijk naar de man. "Hey! Wie ben jij, waar zijn we en waarom heb je mij ontvoerd?" grom ik tegen hem en kom dreigend op hem af.
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 26-03-2016 09:45

"oh hallo, ik ben de doctor, Nice to meet you" ik stak mijn hand uit. "maar ik moet weer gaan, ik heb weinig tijd"
Ik stormde de deur van de tardis weer uit. We stonden nu midden in de drukkerij, en het was er uitgestorven. Ik keek rond.
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Plaats reactie