Ingezakt monatoetje en Tim doctor who

Een RPG samen met 2 personen!
TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 28-03-2016 01:15

"ja we moeten gaan, we moeten de rest van Londen in veiligheid brengen "
Ik begin aan hendels Te draaien en op knoppen te drukken en we reizen naar de kerk waar het allemaal begon. Ook hier was het uitgestorven. Blijkbaar was iedereen al in het verleden. Ik zocht naar angels maar zelfs die waren niet te bekennen.
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 28-03-2016 01:20

Ik liep als een blinde kip achter de Doctor aan. "maar... Hoe wil je London in veiligheid brengen? En wat gebeurd er als een engel je te pakken krijgt? En waar is iedereen?!" Ik heb zoveel vragen, dat het mij niet eens uitmaakt of hij antwoord geeft of niet. Ik snap er toch geen hol van. We liepen nu rond in de kerk, maar konden geen engels vinden. Ik keek snel door het raam en schrok mij dood. Een engel keek mij aan met zijn holle ogen.
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 28-03-2016 01:29

"niet knipperen " zeg ik.
"knipper en je bent dood "
"Deze engelen leven van time energie, die krijgen ze door mensen naar het verleden te zappen. En dat je ook waar iedereen is. " leg ik uit.
Ik kijk naar de engel.
"in de tardis ligt nog een spiegel, ergens, kun jij hem even halen?"
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 28-03-2016 01:36

"Ja natuurlijk, als jij maar naar dat tyfus beeld blijft kijken" mompel ik en loop achteruit de Tardis in. Ik draai mij snel om en kijk de ruimte rond, opzoek naar een spiegel. Ik moest er drie keer een rondje in de Tardis voor hollen, maar ik had hem eindelijk gevonden.
Buiten plaats ik de spiegel voor de doctor neer, zodat de engel er recht in kijkt. "Nailed it, wat nu?" vraag ik buitenadem en rust even uit.
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 28-03-2016 01:50

"Omkijken" zeg ik en ik kijk zelf ook de andere kant op.
De Engel is dan versteend naar zijk eigen spiegelbeeld aan het staren.
Ik begin te ijsberen, wat nu, wat nu...
Een tijdparadox zou alles weer recht kunnen zetten (kom je aan het eind van dit seizoen wel achter)
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 28-03-2016 01:56

Jeez, die engelen doken echt overal en nergens op. Ze deden mij erg denken aan Rick Astley, wat deze situatie verslechterde aangezien ik nu een kutlied in mijn hoofd had.
"Oh well... Is er misschien iets van een wapen waarmee je grote hoeveelheden van die beelden kan stoppen?" vraag ik aan de Doctor. Ik kon op zijn minst wel meedenken met hoe we London zouden kunnen redden.
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 28-03-2016 02:45

"ja dat kan... " zeg ik
Ik begin te rennen. "Er moet hier een bejaarden tehuis in de buurt zijn, waar is het? "
Ik had mijn plan bedacht. Als we wisten waar 1 persoon was die gezapt zou worden, omdat er 2 van dezelfde persoon in 1 dimensie zouden zijn dan zouden we een paradox kunnen creëeren, met eat geluk zelfs groot genoeg om het universum terug te laten gaan naar het punt waar er geen angels waren in Londen
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 28-03-2016 10:36

"Allright" zeg ik en ga achter hem aan rennen.
"Als ik het mij goed herinner was het twee straten verder, tegenover de supermarkt"
Ik ga voor hem rennen. "Follow moi!"
Het was al een paar jaar geleden sinds ik hier voor het laatst geweest was, maar ik kon mij dat bejaardentehuis met al die zeikende oude mensjes nog goed herinneren. "Daar!" mompel ik en wijs naar het tehuis.
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 28-03-2016 14:25

(dat moment wanneer je tot 5 uur s ochtends episodes gaat rewatchen puur omdat je inspiratie voor de rpg nodig hebt)

Ik storm naar binnen en kijk rond, het was overvol hier, ik liep op de eerste de beste vrouw af en vroeg: "herrinderde je je dat je jaren geleden in een keer terug ging in de tijd? "
de vrouw knikte
"waar was dat dan? " vroeg ik
"precies hier" antwoordde ze.
Toen in om keek zag ik een angel achter het meisje staan
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 28-03-2016 14:38

Jeez, lekker bezig. Het bejaardentehuis binnen stormen en dan random mensen rare vragen stellen. Hij treuzelde er ook echt geen seconde over hoe raar dat wel niet is. Opeens kijkt hij geschokt achter mij. Ik kijk hem verward aan, maar voel dan rillingen over mijn rug. Er stond er eentje achter mij. Ik wist het zeker. Terwijl de doctor naar de engel keek, sprinte ik naar hem toe en verstopte mij achter zijn rug. "Fox sake, dat was iets te close..." waar zijn die spiegels als je ze nodig heb?

(Lekker bezig ^0^ )
Afbeelding

Plaats reactie