Ingezakt monatoetje en Tim doctor who

Een RPG samen met 2 personen!
Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 28-03-2016 22:22

Wauw, ik merk nu pas dat ik hem niet eens mijn naam heb verteld. "Renée" zeg ik tegelijkertijd met de oude vrouw. Zij en ik kijken elkaar aan. "Doctor, je bedoelt toch niet?... Oh my glob...." mompel ik en heb moeite om de vrouw aan te blijven kijken. Die vrouw en ik waren dezelfde persoon. Alleen zij was oud.... Fuck! Dit betekent ook dat ik sowieso gepakt word. "Nou... ik kan wel zien waar ik terecht zal komen als ik opgroei.." zucht ik. "Valt vrij weinig aan te doen, niet?"
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 28-03-2016 23:30

"inderdaad " zeg ik vlug
"we moeten maar eens gaan." Ik loop het bejaardentehuis weer uit en ren terug naar de tardis.
Ik open de deuren en stap naar binnen, i"k heb een plan" zeg ik dan.
Ik ren een zijgang in en ga op zoek naar een kledingkast. Als ik die heb gevonden haal ik er een rare spiegelende jurk uit.
"rooverian fasion," zeg ik, " nooit gedacht dat ik dat nog eens nodig had... "
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 29-03-2016 00:01

Ik moet keihard lachen als hij de jurk tevoorschijn haalt. "Noemen ze dat fashion? Tering, het is nog erger dan wat ze hier aan ons proberen aan te smeren" grijns ik. "Maar nu serieus... Die jurk is toch niet uw enige plan neem ik aan? Oh en wie draagt hem?" vraag ik er nog even snel achteraan. Op het moment boeide het mij vrij weinig wat er zou gebeuren. Mijn toekomst was al bekent.
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 29-03-2016 00:34

"jij" antwoordde ik.
Ik gooide de jurk naar Renee toe.
"zolang jij de jurk draagt ben je veilig van de angels, dus word je niet terug gezapt, dus zou er nooit een oude vrouw zijn die zou vertellen dat ze Renee heet. En dat ze terug gezapt is. Dus zou er geen plan ontstaan. "
Ik draaide me om en keek haar aan. "dat is een paradox"
Alles begon spontaan te trillen en het werd donkerder. Uiteindelijk werd ik wakker aan boord van de tardis.
Ik loop naar buiten en ga op een bankje naast een meisje zitten.
"mooi weer vandaag, is het niet?"
En ik pak een krant van de grond en zie een foto van de kerk, op de gevel staat een ongevaarlijke waterspuwer.

(goed genoeg, roll the end credits!)
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 29-03-2016 00:43

(U wanna end it here? ... jammer dan :p )

Ik heb nog nooit zo'n lange brainfart gehad. Mijn brein kon dit gewoon niet verwerken. Did he just?.. Nee dat is onmogelijk.
Op een of andere manier zag hij er bekend uit, maar het zal wel. "Bent u zojuist uit een blauwe doos die vanuit het niets tevoorschijn kwam, gestapt?" vraag ik verward en heb de neiging om keihard weg te rennen. Ik ren graag weg voor onbekende dingen die ik niet begrijp. Waarom denk je dat ik spijbel?
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 29-03-2016 00:53

(we hebben een episode 2 nodig)

"ja ik kwam net uit mijn grote blauwe doos, maar technisch gezien kwam hij uit het jaar 1856 en niet uit het niets"
Ik kijk haar aan
"geloof je me niet? " ik sta op en loop weer naar de tardis terug.
"ik wil het wel laten zien hoor... "
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 29-03-2016 00:58

Dit gaf mij nog meer het idee dat ik er als een gek vandoor zou moeten springen. "Hoezo? En kom vooral niet aan met 'er zitten snoepjes in die doos', want man dan ben ik weg hier" zeg ik en kijk hem strak aan. Uit het jaar 1856, dat ding zou dus volgens hem kunnen tijdreizen..
Klinkt interessant, maar ik vertrouw die man voor geen cent. "Wat is uw naam eigenlijk?" vraag ik en loop richting de blauwe politiedoos.
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 29-03-2016 01:02

"eigenlijk, ik heb snoepjes aan boort"
"ik ben de doctor, Nice to meet you, Renee "
het was raar dat ze zich niets herrinderde, ze was wel het centrum geweest van het paradox.
Ik gooide de deuren open en stapte in
"en oh ja, hij kan ook over in het universum heen"
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 29-03-2016 01:09

Oh my glob, hij geeft het gewoon toe. Hij heeft snoep! Ik mag hem nu al.
"Wat van Doctor en kan die doos ech.... wacht hoe weet u mijn naam? Ik weet voor 100% zeker dat ik mijzelf nog niet heb voorgesteld" Vraag ik voordat ik met hem naar binnenstap en kijk hem doordringend aan. "Alhoewel ik wel moet zeggen dat u mij zeer bekend voorkomt."
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 29-03-2016 01:20

"dan weet je dus ook waarom ik jouw naam ken"
"het is gewoon de doctor trouwens "
Ik pak dan een rol pepermunt, gooi die naar Renee en loop naar de console in het midden
"dus, waar wil je naar toe? "
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Plaats reactie