Ingezakt monatoetje en Tim doctor who

Een RPG samen met 2 personen!
Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 29-03-2016 01:27

Wat bedoelde .. Oooh... Mijn goudvissengeheugen begon weer te werken.
Ik had al een heel avontuur beleefd met deze man. Ik nam het pepermunt aan. "Dat noem je snoep?! Monster, geen valse hoop bij mij creëren!" jank ik.
"Waar ik naar toe wil? Eh... Het oude Romeinse rijk ofzoiets?" mompel ik. Ik flapte het eerste wat ik kon bedenken eruit. "Seems interesting and all that"
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 29-03-2016 01:33

"een Romeins rijk voor mevrouw "
Ik begon aan handels te trekken en op knoppen te duwen.
Het geluid van de tardis klonk en even later vervaagde het weer.
"bestemming bereikt, ga jij eerst? "

(Fun fact: het geluid van de tardis komt door de handrem die altijd aan staat, de doctor weigert deze er af te halen omdat hij van het geluid houdt)
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 29-03-2016 01:46

(Does that mean that the Tardis is able to travel faster?)

"Yup, ik word de nieuwe Dora the Explorer, babe!" grijns ik en loop als een malle de deur uit. Ik stop meteen en mijn ogen worden groot.
We stonden in het midden van Rome op een marktplein. De huizen, tempels en andere gebouwen waren nog groter dan ik ooit had gedroomd. "Damn son...." grijns ik. Zo te zien was het marktdag want het plein stond overvol en ik verbaasde me dat de Tardis niks had geplet of zoiets. Ik wacht op de Docter en stond heen en weer te wiebelen. Ik was gewoon zo opgewonden om meer te zien.
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 29-03-2016 11:25

Ik kom dan ook de tardis uit lopen.
"het oude Romeinse Rijk, 52 NC"
Ik kijk even rond
"nu nog op zoek naar iets wat interessant is"
Ik begin rustige te lopen
"kom, " roep ik "we hebben plaatsen om te zien! "
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 29-03-2016 20:20

Ik loop snel achter hem aan, nadat ik nog even bleef staan om de markt te bewonderen.
Zoeken naar iets wat interessant is? ALLES hier is interessant! De Doctor vond dit alles zeker doodnormaal, maar ik was zo verrast bij alles. Ik dacht even na. 52 Na Christus? Dan waren het Colosseum en Pantheon nog niet gebouwd, dus op het moment kon ik zo snel even niets bedenken. "Jij bent hier zeker vaker geweest, dus weet je misschien ook een paar interessante tempels, paleizen en dingen zoals dat, or nah?"
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 30-03-2016 00:32

"nooit op dit punt in de tijd, ik kijk rond, dit is volledig nieuw voor mij"
"maar misschien bestaat het kraampje met die lekkere druiven nog"
Ik loop zo even de markt over. "nope, het is er niet meer, verbrand zeggen veel mensen"
Ik kijk in eens heel serieus
"door een vloek "
*plays intro"
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 30-03-2016 07:53

"Een druivenkraampje dat is verbrand door een vloek? Man dat is echt lame" mompel ik en trek een wenkbrauw op. We hadden hier te maken met een vloek, dus was er dan echt zoiets als magie?
"Wat van vloek?" Vraag ik aan de doctor. "Is het gevaarlijk? Wat kan je er tegen doen? Is het magie?"
I'm so excited, I just can't hide it!
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 31-03-2016 00:30

"er is geen ding zoals magie " zeg ik, "er moet een reden hiervoor zijn "
Ik kijk het plein rond, nu valt me pas op dat er op veel plekken zwarte vierkanten zitten.
"ik snap wel waar ze het vandaan halen"
Het waren er minstens 20. 20 kraampjes.
Ik ging met mijn vinger over de grond en likte hem af.
"dit is geen gewoon verbrand hout, smaakt maar... " ik neem nog een lik "plasma, dit is geen gewone brand die hier steeds woedt..."
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 31-03-2016 15:24

Heeft hij zojuist de grond gelikt? Hij mag dan wel een dokter zijn. Hygiënisch is hij niet.
Ik was ook een beetje teleurgesteld dat er geen echte magie was. Geen trip naar Zweinstein voor mij dus. "Maar wat heeft dat plasmaspul met een brand te maken? Iets met buitenaards leven?"
Waarom zou iemand een stel kraampjes willen laten platbranden? We waren hier nog maar net en alles was meteen weer raar.
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 01-04-2016 01:14

"deze mensen hebben nog nog nooit iets zoals plasma gezien" zeg ik "en wat zou jij zeggen wanneer je een licht ziet en daarna is het weg, alleen maar zwart spul achterlatend... "
Ik stopte mijn handen in mijn zakken. "nu op zoek naar iets of iemand in staat plasmawapens te gebruiken. "
Ik liep een steegje in, steegjes in lopen werkte altijd
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Plaats reactie