Ingezakt monatoetje en Tim doctor who

Een RPG samen met 2 personen!
Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 01-04-2016 08:17

"Ik zou mijn spullen pakken en er als een haas vandoor gaan" mompel ik, als antwoord op zijn vraag.
Zoeken naar iets of iemand die een plasmawapen kan gebruiken? Dus het kan net zo goed een stuk kaas op benen zijn of een robot?
Op het moment waren we de steegjes aan het doorzoeken, maar naast een gezellig bordeel en een stel gore zwervers zag ik niks bijzonders.
"Nu ik eraan denk, vallen wij niet enorm op met onze 'moderne' kleren?" vraag ik.
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 01-04-2016 18:27

"het is de tardis, behalve de automatische vertaling plast hij ook een perceptiefilter op onze kleding, of je moet je willen verkleden natuurlijk "
Ik snuif een keer, schud mijn hoofd en loop door, niets...
Opeens hoor ik iets, ik duik aan de kant, trek Renee mee en ontwijk een blaar uit een plasmapistool.
Uit de schaduw komt een soort gele rat gelopen met een nog rokend pistool in zijn handen.
Ik steek mijn sonic screwdriver voorruit en richt hem op de rat.
"waarom? " vraag ik dan
"Te veel vragen, te veel gezien" zei de rat "ik moet omontdekt blijven "
Een tweede plasmabal schoot op mij af
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 01-04-2016 18:45

Wacht.. De Tardis plast op ons? Lekker hygiënisch...
Opeens zien we de rat en ontwijken zijn plasmabollen.
Terwijl de rat druk bezig is met de doctor aan het elimineren, ging ik achter de rat staan en pakte hem stevig vast.
"Woah, jij bent best wel kjoet" grijns ik en tilde hem op waardoor zijn pistool op de grond viel.
"Jammer van je persoonlijkheid en die gore gele kleur"
"Wat stelt dit voor?" vraag ik en druk de rat bijna in de Doctor zijn gezicht.
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 02-04-2016 01:18

(past* Woopsy Daisy)

Ik ga met mijn sonic even over hem heen
"als ik het goed heb een homomusilia, ze hebben ooit eens een Planeet gehad waarop ze leefden, maar die is helaas opgeblazen door Daleks, what a shame, ze zijn daarna als een soort plaag over het universum verspreid, veel in de criminaliteit gekomen. Zoals deze hier. "
Ik trek iets uit zijn jas, een metalen blokje met wat draadjes en een aan/uit knop.
Ik sonic het even," zo opgelost, kun je weer lekker terug naar huis, nu jouw chip is geactiveerd. "
"denk je echt dat ze risico gaan nemen met mij? " zegt de rat in eens. "ze zullen de hele planeet opblazen, met mensen en al"
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 02-04-2016 10:09

"Waarom willen jullie onze planeet vernietigen?" vraag ik aan de rat.
"Wat bereiken jullie ermee?" Het gele kloteding antwoord niet.
Ik pakte zijn arm vast en drukte die vol tegen zijn rug.
De rat begint keihard te piepen en ik hoorde zijn arm kraken.
Buitenaards wezen of niet, het was nogsteeds een rat, dus hij zal wel niet heel sterk zijn.
"Geef mij een antwoord.. please.."
Afbeelding

Plaats reactie