Adventure Time FT Misschienbram

Een RPG samen met 2 personen!
Plaats reactie
Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Adventure Time FT Misschienbram

Bericht door Ruby » 24-04-2016 22:47

Het land van Ooo.
Niks is hier te gek en je kan hier de raarste wezens vinden.
Vampieren, snoepmensen, pinguins etc.
Eens per paar jaar geeft de candykindom een groot feest en iedereen is uitgenodigd, maar wat als dit hele feest in de soep loopt?

(plot kan later veranderen cuz im very creative at the moment)


Lijstje:
Naam:
Leeftijd:
Soort:
Persoonlijkheid:
Uiterlijk:
Woonplaats:
Hobby's:
Extra:
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 25-04-2016 10:22

Lijstje:
Naam: Ruby
Leeftijd: 15
Soort: Shapeshifter
Persoonlijkheid: Ruby heeft schijt aan alles, doet wat ze wil en is totaal niet bang voor een levensgevaarlijk avontuurtje met veel monsters. Ze kan erg aardig zijn, maar zal het niet laten merken als ze je niet mag. Verder haalt ze nog veel slechte grappen uit met anderen en gaat vaak naar the fire kingdom om met vuurwolven te dollen.
Woonplaats: Mountain Kingdom, in een wooden lodge
Hobby's: Avonturen beleven, vechten,
Extra: Heeft een schijthekel aan de prinsessen en doet geen enkele moeite om vrienden met ze te worden. Ze heeft ook niet zo'n heel goede reputatie.
Afbeelding
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 26-04-2016 17:30

Naam: myra
Leeftijd: 14
Soort: succubus
Persoonlijkheid: verlegen en bescheiden. Is niet bepaald sociaal
Uiterlijk: komt nog
Woonplaats: zwerft rond
Hobby's: heeft ze niet echt aangezien ze geen huis heeft om haar hobbys uit te voeren
Extra: is zonder dat ze het weet een prinses
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 26-04-2016 17:50

Ruby

De Mountain Kingdom is geweldig. Er was sneeuw, een vulkaan en zowat niemand die hier woonde, dus ik kon ongestoord keihard muziek draaien en ronddansen. Het was ochtend en ik had weer zin om naar het vuurrijk af te reizen. Mijn rugzak zat vol met snoep en wapens, ik was perfect voorbereid voor mijn tripje. Ik hang de rugzak op mijn rug, ga naar buiten en sluit het huis af. Natuurlijk was het een slecht plan om als mens te gaan reizen, het vuurrijk was hier nogal ver vandaan. Gelukkig ben ik een shapeshifter. Ik span mijn spieren en voel mijn botten kraken. Langzaam veranderde het blauw harige meisje in een hyena en het beest ging er rennend vandoor. Tijd voor avontuur!
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 26-04-2016 17:58

Stilletjes loop ik door het bos. Mijn maag knort en ik verlang naar wat eten. Ik stop even en kijk om me heen. Zijn dat appels in de verte? Jup volgend mij wel. Het liefst zou ik er naar toe vliegen maar daar heb ik geen energie voor. Zo snel alls ik kon ren ik in de richting van de appelbomen
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 26-04-2016 18:07

Ruby

Binnen een mum van tijd zag ik de vuurbergen al. Ik laat een hard gelach uit mijn bek ontsnappen en begin harder te rennen. Hyena's zijn gruwelijk geweldig. Ik moest alleen dit bos nog door komen. Helaas mag ik dat niet te snel doen, want grote kans dat je tegen een boom aan knalt. Ik ontwijk de bomen en dieren die ik soms tegen kom. Het werd al warmer en ik begon te hijgen. Misschien moest ik iets rustiger aan doen? Meh... Ik ging door.
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 26-04-2016 18:13

Hijgend laat ik mezelf tegen de boom zakken. Ik zit niet lang of ik zie in de verte dat iets aan komt rennen. Eerst kijk ik er versuft even nar en dan realiseer ik me pas dat ik me moet verstoppen. Snel klim ik de boom in en ga ik zitten op de bovenste tak
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 26-04-2016 18:19

Ruby

Ik stop even om uit te hijgen bij een boom. Ik schuif de rugzak van mijn rug, transformeer terug en ga tegen de boom aan zitten. Mijn rugzak was gelukkig nog heel. Ik heb zo vaak gehad dat hij ergens aan vast bleef haken en al mijn spullen eruit rolden. Ik snuif even diep en zucht. "Is het zo interessant?" vraag ik en kijk naar boven. Er zat iets boven mij in de boom en het hoorde hier niet thuis. Het rook niet naar het bos.
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 26-04-2016 18:48

Angstig klim ik zo snel mogelijk weg. Voor een paar minuten blijf ik stil zitten maar dann spiek ik even uit nieuwschierigheid
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 26-04-2016 19:42

Ruby

Het was een succubus. Het duurde even, maar aangezien de meeste vrouwelijke demonen nogal schaars qua kledij zijn, was het moeilijk om te zien. Het zag er angstig uit en probeerde zich te verstoppen. Ik trek een wenkbrauw op. "Wat moet je?" zeg ik nors en pak mijn rugzak voor de zekerheid vast. Straks ging ze er misschien mee vandoor en ik kon mijn snacks en wapens echt niet missen.
Afbeelding

Plaats reactie