This time it's different ft TimmutJUHHHHHhh

Een RPG samen met 2 personen!
TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 29-05-2016 01:58

"well nothing I can do about this"
Ik pak de kom vast en neem 1 hele grote slok. Ik voel raar geborrel in mijn maag en er verschijnen allemaal rare tekens op mijn arm.
"die zijn gewoon voor de show, "zegt de man," een teken dat je de godin's bitch bent voor de komende altijd ".
" de bitch, van de godin" mompel ik, ik bekijk het standbeeld van top tot teen. "ik kan daar denk ik wel mee leven" zeg ik grijnzend.
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 29-05-2016 09:37

Ruby

"De bitch van de godin?" mompel ik en begin dan te janken. "Waaaarom?.." De man schudt zijn hoofd en kijkt achter ons. "Waar zijn de anderen?" vraagt hij. "Welke anderen?" "De anderen uitverkorenen slimpie!" "Oh...." De andere uitverkorene waren blijkbaar nog niet hier. Dat was ook nieuw... Een van de eerste zijn. "Duss...wat nu?" vraag ik. "Jullie mogen het paleis niet verlaten" Ik kijk hem geschokt aan. "M.. Maar... Waarom?" mompel ik. "We willen niet dat jullie er stiekem vandoor gaan, nu jullie weten dat het lot van de wereld in jullie handen ligt." Ok, dat was pittig logisch, maar ik vond er nog steeds geen bal aan.
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 29-05-2016 15:54

Ik telporteerde naar een comfortabele stoel die in de hoek van de kamer stond, "dan wachten we, hè"
Ik had zelf niets tegen wachten, tenzij het lang duurde, dan had ik een hekel aan wachten. "om hoe laat komen de andere mensjes" vroeg ik een kwartier later. Een kwartier werd me te lang. Maar ik werd genegeerd door iedereen, ik zuchtte toen maar en ging nog lekkerder zitten
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 29-05-2016 20:14

Ruby

Wachten? Me hol! Ik veranderde in het irritantste dier wat ik mij kon bedenken. Een papegaai. Ik begon luid te krijsen en liedjes te zingen. "Vandaag is rooood de kleur van jouw li.. KUKELEKUUUUU" schreeuwde ik en vloog door de kamer. langzaam maar zeker werden de wachters gek. Opeens kwam er iemand binnen. Een man van rond de twintig, die vergezeld werd door een wachter. Ik moest toegeven, die man was hot en zo te zien ook een uitverkorene. Dit kon nog leuk worden.
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 02-06-2016 01:20

Ik telporteerde richting de man.
"en jij bent? " vroeg ik en ik bekeek hem van top tot teen.
" en belangrijker, wat zijn je krachten? "
Zonder iets te zeggen strekte de man zijn hand uit.
Ik voelde alles in mezelf slap worden en ik vloog daarna tegen een muur aan.
Ik krabbelde overeind en teleporteerde terug."leer mikken, 2 meter verder zat die ijzeren pin"
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 02-06-2016 16:44

Ruby

"Dat zijn mijn krachten... Ik ben Joe" zegt de man droog. "En ik mikte trouwens op heel iets anders" Joe stampt een keer hard op de grond en een stukje plafond komt op Tim zijn hoofd terecht. "Woah" mompel ik en lach een beetje als Tim geraakt word. "Zo te zien ben jij ook een van de uitverkorene" grijnst Joe tegen Tim. "Jammer dat ik niet als eerste ben aangekomen... Gelukkig is tweede een goede plek" Ik ga voor hem vliegen en verander terug in een mens. "Ook niet als tweede meneer" Hij keek mij nogal verbaasd aan. "Zozo een klein kind" Ik werd rood en veranderde in een grote draak. "Wel iets meer dan gewoon een klein kind" grauw ik.
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 03-06-2016 00:08

"ze is een klein kind met een slecht humeur" zeg ik en ik ontwijk een hoop vuur door te teleporteren.
Toen teleporteerde ik zodat ik op ruby's rug terecht kwam. "fight for me dragon" riep ik en ik ging comfortabel zitten.
"oh, en Joe. Als je dat spul drinkt krijg je deze tatoeages." Ik laat mijn arm "en je wordt de godin haar eternal bitch maar dat ik maar een detail" riep ik nog vlug terwijl ik op de draak was aan het rodeoën
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 03-06-2016 14:47

Ruby

Wild probeer ik hem van mij af te gooien, maar bedacht toen dat het makkelijker kon. Ik ging op mijn rug liggen en verander weer terug. "God, wat is dit oncomfortabel. Btw drink dat spul, it's goor af" Nu ik eraan dacht. Hoeveel uitverkorene zijn er eigenlijk? "Hey paus, hoeveel uitverkorene zijn er in totaal?"
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 04-06-2016 01:06

"er zijn elk jaar 49 uitverkorenen" zei hij "maar daarvan gaat 20%dood tijdens het reizen 15%merkt zijn krachten nooit. En 10% komt hier niet naartoe. Dan is er nog de 40% die word verbrand omdat ze behekst zijn, het is een zware wereld. Kortom, er zullen zo'n 5-6 mensen komen..."
Ik zuchtte "- 1 mensen, dat is wel heel erg weinig"

Ondertussen had Joe zijn drank al op. Jij stond nu ook op en begon te jongleren met 3 wachters
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 04-06-2016 08:34

(I LOVE JUGGLING WITH GUARDS)

"Oh well..." zucht ik en laat per ongeluk een wachter vallen. "Oops.." Ik draai mij om naar Joe. "Gelukkig hoef ik dan minder namen te onthouden" Wat heb ik toch een geluk gehad met mijn krachten. Daardoor was het reizen een stuk makkelijker geworden. "Nou dan no 3 mensen te gaan" zeg ik en hoor een vrouwelijke schreeuw van achter ons. Ik draai mij om. "Wie is dat?!"
Afbeelding

Plaats reactie