This time it's different ft TimmutJUHHHHHhh

Een RPG samen met 2 personen!
Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

This time it's different ft TimmutJUHHHHHhh

Bericht door Ruby » 28-05-2016 23:59

Elke honderd jaar wordt er een groepje uitverkorene uitgekozen dor de godin Fortuna
Waarom? De wereld moet gered worden.
Hoe? Door de demonen terug te dwingen naar de hellepoort zodat ze de mensheid niet verdoemen.
Helaas gaat dit nooit zonder ernstige moeilijkheden. Vooral als het blijkt dat er zelfs tractors in de mensen zelf schuilen.
Zelfs met de powers gegeven door Fortuna is een overwinning nog niet zeker.

Naam:
Leeftijd:
Karakter:
Uiterlijk:
Gave:
Wapens:
Extra:
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 29-05-2016 00:37

Naam: Tim
Leeftijd: 18
Karakter: Tim is een persoon die liever op de achtergrond blijft, daar zorgt hij dat hij alles weet voordat hij iets doet of zegt. Dit zorgt er voor dat hij wanneer hij iets doet, het bijna altijd lukt. Maar als iets niet lukt, dan maakt dit hem vaak agressief en onvoorspelbaar
Uiterlijk: Tim is niet zo groot, heeft zwart haar en draagt vaak een mantel met een kap. Dit alles zorgt dat hij niet eens het opvalt, precies zoals hij het leuk vindt
Gave: Tim kan over korte afstanden telporteren (ongeveer 20 meter) , dit maakt hem niet alleen verschrikkelijk snel, maar helpt ook om mensen snel te kunnen besluipen en snel toe te slaan
Wapens: hij heeft twee kleine mesjes
Extra: waarom is dit lijstje te serieus
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 29-05-2016 00:40

Naam: Ruby
Leeftijd: 15
Karakter: Ruby is erg dapper en dol op avontuur. Ze is trouw aan haar vrienden en heeft vreselijk slechte humor. Bij vreemden kan ze verlegen over komen aangezien ze nooit weet wat ze met die mensen moet.
Uiterlijk: Ze heeft kort wit haar en felblauwe ogen. Ze is klein en loopt in een jagerspak.
Gave: shapeshifting
Wapens: Handboog en een dolk.
Extra: Ze is goed in spoorzoeken aangezien ze in een jagersfamilie zit.
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 29-05-2016 00:49

Ruby

Ken je dat gevoel wel eens dat je op een dag wakker wordt en je gewoon kan voelen dat je anders bent. Ik heb het een keer gehad en sindsdien ben ik anders. Sinds kort heb ik de gave om in andere wezens te veranderen. Mijn ouders waren geschokt en vroegen meteen de dorpsoudste om hulp. Wat was er in godsnaam gebeurt met hun dochter? Volgens de dorpsoudste was ik een van de uitverkorene. Een van de helden die de wereld zou redden. Ik moest afreizen naar de hoofdstad van mijn land, zodat de koning mij kon ontvangen.

Ik slik als ik voor de grote poort sta. Nog een paar stappen en ik stond in de grootste stad van het hele land. Vanuit mijn ooghoeken zie ik dat er iemand naar mij toe loopt. Hij ziet eruit als een kingsguard. "Uitverkorene?" vraagt hij. Ik knik en hij pakt mijn arm vast om mij vervolgens mee te sleuren. "Waar gaan we naartoe?!" schreeuw ik zowat. "Naar het paleis... De godin vragen of jij wel een echte uitverkorene bent"
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 29-05-2016 01:06

Soms heb je van die dagen dat alles mis gaat. Eerst verslaap je je, dan laat je je ontbijt vallen. En als je op het toilet zit ontdek je opeens dat je een nieuwe speciale kracht hebt die je naar het dorpsplein heeft getelporteerd. Ik had dus zo'n dag...

Hoe het verder ging? Na 5 ondersteboven uitkomen na het gebruik van mijn nieuwe kracht bleek ik in de slaapkamer van de dochter van de burgemeester van het dorp te staan. Natuurlijk kon ze mij niet weerstaan en terwijl ze mij verlieft in mijn ogen aankeek zei ze:"ga de fuck van mijn kamer af, jij creeo". De burgemeester kwam toen binnen met 3wachters. Van schrik liet de dochter de handdoek vallen die ze om zichzelf heen had. Elke slechte dag heeft zo z'n voordelen zoals je ziet.

Lang verhaal kort, ik werd verbannen uit het dorp en ik kreeg een opdracht om naar de hoofdstad te reizen. Om als uitverdinges door de koning te worden ontvangen of zoiets.

Bij de poort stond nog een ander meisje. "ik ben wat zij is!" riep ik blij. De chagrijnige wachter stuurde mij dus maar achter haar aan.


( hoe een karakter op een lijstje niet het karakter is in de rpg, part 1)
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 29-05-2016 01:16

(ben blij dat het niet de man van het lijstje is, maar wel een stereotype man)

Ruby

Nu liep ik dus met een vreemde man door de stad. Hopelijk zijn we er zo snel mogelijk, want dit is awkward as fuck. "Ik ben Ruby... H.. Hoe heet jij?" vraag ik nerveus en friemel aan mijn vingers. Als hij ook uitverkorene was dan zou ik met hem in een team moeten vechten. Elkaar leren kennen leek mij wel handig ookal zijn mijn sociale skills net zo aanwezig als mijn liefdesleven. "Heb jij ook zo'n gave die je hele dag op zijn kop heeft gezet?" vraag ik door. Ik was een nieuwsgierig rotkind, no doubt 'bout it.
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 29-05-2016 01:25

"soort van," zeg ik, met nog steeds een enorme grijns op mijn gezicht.
"In ieder geval, ik ben Tim" ik steek mijn hand uit en teleporteer net op het laatste moment aan de andere kant van ruby, puur omdat ik een kutkind ben.
Misschien moest ik mijn toekomstige teamgenoot niet zo pesten. Maarja, wat kom er mis gaan, right?
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 29-05-2016 01:30

Ruby

Ik word rood als hij teleporteert. Niet van schaamte, maar van woede. Ik verander in een grote wolf en druk Tim keihard tegen de grond aan. "Fijn kennis met je te maken, Tim" grom ik tussen mijn vlijmscherpe tanden door. Daarna verandert de wolf terug in het kleine meisje. "Laten we verder gaan" zeg ik en loop verder. Het kasteel was niet ver meer. Gelukkig maar. Ik was mijn teamgenoot voor de komende twintig jaar spuugzat. We arriveerden bij de poort bij het paleis. Hij wordt zwaar bewaakt door een stel grote kingsguards. "Yo" groet ik ze en wil verder lopen, maar ze houden ons tegen. "Chillex wij zijn de uitverkorene" zeg ik snel en ze laten ons door. Tijd voor die verdomde test!
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 29-05-2016 01:43

Ik blijf maar achter het wolfkindje aan lopen, opeens was ze iets enger. Nog steeds niet super eng, maar wel ietsjes.
We lopen het pakijs binnen alsof het zeer normaal was. Daar worden we begeleid naar een grote ronde kamer met een groot beeld van de godin er in. Aan haar voeten staat een kom met een soort water er in.

Dan komt er een man aan lopen, hij heeft een rol perkament vast, de man rolt het perkament af en leest voor.

"Als gij een uivercorn* zeit zult gij met het drinken van water uit deze kom de bond tussen thy en de godin van het licht versterken. Als gij echter geen uivercorn zeit dan zal het water thy verbranden ende verteren van binnenuit. "

Dan word de kom opgepakt en naar voren gedragen



* korrekt aut neederlonds
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 29-05-2016 01:49

Ruby

"What the fuck zegt die man" mompel ik verward. Een van de wachters loopt naar mij toe. "Drink van het water. Als je verbrand ben je geen uitverkorene" Ik keek hem nijdig aan. "En er is dus verder geen andere manier?" vraag ik. Hij schudt van nee. "Geronimo!" schreeuw ik en begin van de kom te drinken. Na een paar slokken val ik kreunend achterover. Branden deed ik niet, maar het deed wel erg veel pijn. Als ik een uitverkorene ben dan wil ik niet eens weten wat het water doet als je er geen bent. Kreunend sta ik op. "Het is nogal sterk spul" mompel ik en wend mij dan tot de man met her rare accent. "Wat doet dit water allemaal nog meer met de uitverkorene? " vraag ik en schrik als ik allemaal tekens op mijn armen zie. "Daaaamn!" mompel ik. "Tattoo's voor de uitverkorene shapeshifter" grijns ik. "Ik vraag me af wat ze doen."
Afbeelding

Plaats reactie