Vragen

Stel de meest nutteloze vragen(of juist hele boeiende vragen) en beantwoord die van anderen.
Plaats reactie
TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Vragen

Bericht door TIMETJUUUUH » 03-02-2016 16:56

Geen idee waarom maar ik moet ook een lijstje maken.

1. Als je kon kiezen uit je droom baan of studeren op zweinstein, welke afdeling zou je dan kiezen?

2. Wat is je grootste angst? (Daphne in deze situatie opnoemen is geen goed antwoord)

3. Als je een dag een geest was (onzichtbaar en met de mogelijkheid om overal heen te gaan waar je wilt) wat zou je dan doen?

4. In welke game/boek/film wereld zou je het liefst wonen en waarom?


5. Als je real life kon modden wat zou je dan installeren?

6. Als je in een persoon kon veranderen voor een dag (en ook alle gedachten en gevoelens van die persoon kennen) wie zou je dan zijn?

7. Bij wie zou je wensen dat er een paar ballen onder zijn voet groeide zodat hij/zij er bij iedere stap op staat.

8. Gedachten kunnen lezen of onzichtbaar zijn?

9. Ik heb geen vragen meer. Stel jezelf maar een vraag

10. Serieus, stel jezelf de vraag welke keuzes in je leven je er toe hebben geleid dat je nu vragen beantwoord van een mentaal onstabiele 16 jarige die zich gedraagt als een 5 jarige.
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 03-02-2016 17:15

. Als je kon kiezen uit je droom baan of studeren op zweinstein, welke afdeling zou je dan kiezen?
Griffoendor, letterlijk de afdeling waar ik in gepleurd word
2. Wat is je grootste angst? (Daphne in deze situatie opnoemen is geen goed antwoord)
eh.... Daphne..... oh kut
3. Als je een dag een geest was (onzichtbaar en met de mogelijkheid om overal heen te gaan waar je wilt) wat zou je dan doen?
Having fun at the Wallen.
4. In welke game/boek/film wereld zou je het liefst wonen en waarom?
Pokémon, because dierenmishandeling all the way

5. Als je real life kon modden wat zou je dan installeren?
Een mod waardoor ik mensen fkn hard kan stompen waardoor ze wegvliegen
6. Als je in een persoon kon veranderen voor een dag (en ook alle gedachten en gevoelens van die persoon kennen) wie zou je dan zijn?
Mezelf, cuz i dont like other people
7. Bij wie zou je wensen dat er een paar ballen onder zijn voet groeide zodat hij/zij er bij iedere stap op staat.
Justin Bieber, dan heeft hij eindelijk ballen :')
8. Gedachten kunnen lezen of onzichtbaar zijn?
onzichtbaar zijn
9. Ik heb geen vragen meer. Stel jezelf maar een vraag
pjenis
10. Serieus, stel jezelf de vraag welke keuzes in je leven je er toe hebben geleid dat je nu vragen beantwoord van een mentaal onstabiele 16 jarige die zich gedraagt als een 5 jarige.
Dezelfde redenen waarom de onstabiele 16 jarige vragen beantwoorde van een psychopathisch kind.___________
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 03-02-2016 18:16

1. Als je kon kiezen uit je droom baan of studeren op zweinstein, welke afdeling zou je dan kiezen?
ravenklauw, ik ben slim en en niemand noemt me in hun verhalen xD dus ravenklauw is wel relatable
2. Wat is je grootste angst? (Daphne in deze situatie opnoemen is geen goed antwoord)
lemmy
3. Als je een dag een geest was (onzichtbaar en met de mogelijkheid om overal heen te gaan waar je wilt) wat zou je dan doen?
naar de vrouwenkleedkamer van een sportclub gaan
4. In welke game/boek/film wereld zou je het liefst wonen en waarom?
black ops 3. because baby we got bad bloood

5. Als je real life kon modden wat zou je dan installeren?
teleportatie mod zodat ik daphne orl kan irriteren ipv op whapp
6. Als je in een persoon kon veranderen voor een dag (en ook alle gedachten en gevoelens van die persoon kennen) wie zou je dan zijn?
leonardo di caprio. dan leef ik met stijl mar nog steeds zonder oskar
7. Bij wie zou je wensen dat er een paar ballen onder zijn voet groeide zodat hij/zij er bij iedere stap op staat.
justin beebaaa
8. Gedachten kunnen lezen of onzichtbaar zijn?
onzichtbaar
9. Ik heb geen vragen meer. Stel jezelf maar een vraag
what if cars drove us instead pf us driving cars? (#jaydensmithquote)
10. Serieus, stel jezelf de vraag welke keuzes in je leven je er toe hebben geleid dat je nu vragen beantwoord van een mentaal onstabiele 16 jarige die zich gedraagt als een 5 jarige.
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Plaats reactie