De Algemene Regels

Hier kun je alle regels vinden die op dit forum gelden!
Plaats reactie
Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

De Algemene Regels

Bericht door Cynical » 16-01-2016 15:34

- Behandel elkaar met respect. Je mag best schelden hier, maar niet tegen een persoon.
Dus bijv.: 'Ik had een kut dag op school' kan wel. Maar niet: 'Ik vind Piet een kut kind.'

- Als je wilt stoppen/tijdelijk gaat stoppen, laat dat dan even weten. Dat is fijn voor mensen die met je RPG'en of ORPG'en, die weten dan waar je bent. Als je niks laat horen kan dat een beetje lullig zijn voor die mensen die veel tijd in de RPG hebben gestoken of voor mensen waarmee je een projectje ofzo mee aan het doen was. Je hoeft er niet de reden bij te geven wanneer je dat niet wilt, gewoon even laten weten dat je niet meer berijkbaar bent via het forum.

-Als je elkaar kritiek geeft, doe dat dan niet op een harde/gemene manier. Kritiek is altijd goed want daar leer je van, maar je hoeft iemand niet in de grond te stampen/voor schut te zetten.

-Als je ideeën hebt/tips, laat dat zeker weten aan het beheer! Tips zijn namelijk altijd welkom!

-Have fun! C:

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 16-01-2016 18:31

eindelijk geen fucking gezeur meer over mijn fucking taalgebruik. ik wil godverdomme gewoon kunnen zeggen wat ik wil, goddammit
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Plaats reactie