dankman vs superdank: dank of justice

Gevechten, Wapens, Spionnen... Noem het maar op!
Plaats reactie
TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 26-04-2016 21:32

ooit stond er een kerncentrale in het afgelegen kleine bergdorpje genaamd sunset valley, stond. 20 jaar geleden is deze geëxplodeerd om onbekende reden. alle werknemers waren op slag dood. veel inwoners van het stadje gingen ook dood de weken daarna. maar op wonderbaarlijke wijze overleefde alleen alle zwangere vrouwen het.
sindsdien denkt iedereen dat het stadje vervloekt is dus word het door zo goed als iedereen vermeden.

tijdens het opgroeien van de wonderkinderen werd er iets vreemds opgemerkt: ze ontwikkelde vreemde krachten, de ene had onmenselijke kracht, de andere kon onzichtbaar worden en weer een andere had een klein beetje controle over de tijd.
Nu, 20 jaar later, heeft het stadje een probleem, de laatste van de moeders is alsnog ten gevolgen van de effecten van de fallout gestorven, de mutanten hebben geen idee wie hen zal leiden. in de chaos zullen helden ontstaan, schurken zullen hun kans grijpen en mensen die gewoon proberen te leven met de situatie die er is
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 26-04-2016 21:32

lijstje:

naam:
leeftijd (let op, iedereen is tussen de 19 en de 21)
kracht:
nadeel kracht: (iedere kracht heeft een eigen nadeel, bijvoorbeeld dat het zo veel energie gebruikt dat je flauw valt iedere keer dat je het gebruikt of dat het alleen werkt op een bepaalde tijd van de dag. hoe sterker je kracht is, hoe groter je nadeel zou zijn (one punch man zou na iedere slag dood gaan aan elke mogelijke ziekte die er is))
visie: (probeer gebruik te maken van het Alignment systeem (use google, de linkt verneukt het bericht
karakter:
biografie:
extra:
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

Bericht door Cynical » 26-04-2016 21:40

Naam: Lisanne
Leeftijd: 19
Kracht: Telekinesis
Nadeel kracht: Lisanne kan het niet de hele dag volhouden. Hoe groter het object, hoe zwaarder het voor haar is. Wanneer ze een bloedneus krijgt weet ze dat de maat vol is en als ze het voorwerp/persoon dan laat zakken zal ze ook behoorlijk uitgeput zijn. Als ze toch doorgaat terwijl ze een bloedneus heeft valt ze flauw.
Visie: Neutraal
Karakter: Lisanne is over het algemeen een normaal meisje. Ze is erg vriendelijk en rustig, ze is erg geduldig en wil dingen niet graag met geweld oplossen, alleen als het noodgedwongen zou zijn. Verder is ze wel serieus in dingen en houdt ze niet echt van irritante mensen.
Biografie: Lisanne had jeugd net zoals de meeste (levende) mensen uit Sunset Valley. Haar vader heeft ze nooit gekend, en haar moeder is op haar derde overleden. Ze mist ouders nooit echt aangezien ze deze nooit echt heeft gehad. Ze weet dus niet echt wat ze mist.
Extra: Lisanne heeft een blauw en een groen oog, dit zou kunnen komen door haar mutatie.

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 26-04-2016 21:46

oops met alle vage forumproblemen deed het allemaal raar en shit.
korte samenvatting: hij pakte de punten biografie en karakter niet mee
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 26-04-2016 22:25

naam: TIm
leeftijd: 20
kracht: ghostwalking (in een soort staat gaan waar de tijd stil staat en hij door muren heen kan lopen)
nadeel kracht: hij kan dit alleen doen zolang hij zijn adem in houdt, op dit moment kan hij dat 40 seconden, wanneer hij weer naar adem hapt is hij op de plaats waar hij was in zijn ghostwalk staat, als dit in een muur is zal hij hier vast blijven zitten en stikken
visie: choatic neutral (hij probeert te doen wat goed is, maar hij let daarop altijd of het in zijn belang is)
karakter: Tim is vanaf zijn 7de er al mee bekend dat hij kan ghostwalken, hij heeft er sindsdien veel mee geoefend en heeft geleerd hoe hij vanuit de schaduwen alles en iedereen kan controleren, zolang hij nog genoeg adem heeft. veel vrienden heeft hij niet, maar dat maakt hem weinig uit, tenniste dat beweerd hij, hij heeft in zijn hoofs verschillende stemmen zitten die allemaal beweren dat ze het goede zijn om te doen, en dat lijdt nog wel eens tot rare situaties
biografie: Tim wist al redelijk vroeg van zijn krachten, en in het weeshuis waar hij opgroeide wist hij deze goed te gebruiken om al snel een hoop invloed te krijgen (en een hoop ijs). later is hij gaan nadenken over hoe hij zijn krachten voor betere doeleindes kon gebruiken, maar dat gaat nog wel een verkeerd...
extra: iedere stem in zijn hoofd zegt wat Tim moet doen, dit zorgt er voor dat hij zeer onvoorspelbaar is in zijn acties
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 26-04-2016 22:40

naam: Ryder
leeftijd: 20
kracht: Vuurmanipulatie en kan zijn huid transformeren naar dikke schubben die als harnas kunnen dienen.
nadeel kracht: Het vereist veel energie, uithoudingsvermogen en concentratie. Als je ook maar een keer een zwak moment heb, kan je de controle totaal verliezen en gaat het volledig mis. Door zijn kracht heeft hij een opvliegend karakter en kan soms nogal chaotisch overkomen.
visie: Chaotic good (Doet wat hij vindt dat goed is waarbij hij totaal schijt heeft aan de regels)
karakter: Ryder is een jongeman die veel met anderen communiceert, maar zich ook nog wel eens afzonderd. Hij is trouw aan zijn vrienden en zal ze met zijn leven beschermen. Hij is dapper en wil sterker worden.
biografie: Ryder wist vanaf zijn vierde al wat zijn kracht was en vond het geweldig om aan anderen te laten zien. Hij wist nog niks van de nadelen en zorgde uiteindelijk ervoor dat zijn huis affikte met zijn moeder erbij. Nu wil hij sterker worden zodat hij nooit meer de controle verliest, daardoor traint hij vaak en wilt zijn grenzen steeds weer verleggen.
extra: Ryder heeft een groot litteken op zijn rug.
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 27-04-2016 02:27

Naam: gwen
Leeftijd: 19
Kracht: shapeshifter (like mystique van x men)
Nadeel kracht: het veranderen kost haar veel energie. Hierdoor word ze langzaam aan n bietje gestoord. Verder heeft zze een zwakke plek die niemand behalvee haar weet. (Word duidelijk in de rp)
Visie: eerst is ze neutral maar langzamerhand word ze chaotic evil
Karakter: gwen is over het algemeen erg stil en op haarzelf
Biografie: gwen heeft haar ouders nooit gekend. Haar vader is overleden tijdens de kernramp en haar moeder bij haar geboorte. ze is opgegroeid in eenn weeshuis waar ze haar kracht verder ontwikkeld heeft.
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 27-04-2016 17:13

Ryder

Kreunend sta ik op en druk mijn hand tegen mijn gezicht. Damn, die laatste explosie had echt een sterke impact. Misschien moet ik maar geen stapels met olievaten meer in de fik steken. Ik kraak mijn nek en rug en check mijzelf op verwondingen. Afgezien van een stel schaafwonden en schroeiplekken, had ik niks ernstigs. Gelukkig waren mijn schubben een goed harnas. Dit was wel genoeg training voor vandaag. Mijn schubben veranderen weer in mijn normale huid. Ik mocht mijzelf niet te veel uitputten en moet terug naar het dorp. Met een nors gezicht onder de schroeiplekken loop ik naar het dorp. Straks maakten ze zich nog zorgen om me! Meh... grapje. Het enige waar ze zich zorgen om moeten maken is dat er niemand ontsnapt, aangezien we allemaal mutanten zijn en dus 'gevaarlijk'.
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 27-04-2016 17:20

Fluitend loop ik door de straten. Ik verveel me dood! Wacht ik heb een plannetje. Ik verander in een wolff en begin rond te rennen. Geqoon puur voor de lol.
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 27-04-2016 17:28

(Mystique kan niet in dieren veranderen, alleen in andere mensen. Maar whatever niet uw probleem)
Afbeelding

Plaats reactie