modern gods

Gevechten, Wapens, Spionnen... Noem het maar op!
Plaats reactie
TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

modern gods

Bericht door TIMETJUUUUH » 16-01-2016 22:37

veel oude goden die vroeger altijd vereerd werden zijn nu in de steek gelaten, verstoten en vergeten. maar zijn ze helemaal weg?

eigenlijk leven ze, want ze zijn onsterfelijk en zo. sommigen zoeken er naar om weer macht te krijgen. anderen hopen de mensheid te beschermen tegen de woede van de ander goden.

de karakters die je speelt kunnen dus alleen maar goden zijn uit verschillende mythologieën zoals de Griekse, Noorse of chineese geloven.
ook kiezen ze allemaal zelf een kant.
een god bezit de krachten en wapens die deze ook bezit in de behoorde verhalen: zeus kan bliksem gebruiken, aphrodite is erg mooi etc.

lijstje:

naam:
krachten (voor als mensen onbekend zijn met een god
vecht voor:
karakter:
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 16-01-2016 22:41

naam: hades
krachten (voor als mensen onbekend zijn met een god: god van de haides (griekse onderwereld)
vecht voor: raar genoeg het goede
karakter: hij is rustig en eigenlijk best verlegen
( ͡° ͜ʖ ͡°)

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 16-01-2016 22:42

naam: Sun wukon (want een god kiezen die mensen kennen is te mainstream
krachten: hij heeft een magische knuppel die in lengte en gewicht kan veranderen ( al zou hij hem altijd kunnen blijven dragen), hij kan in 72 verschillende dieren veranderen en hij kan zichzelf klonen (zo veel zelfs dat hij een heel leger kan vormen door 1 van zijn eigen haren op te eten
vecht voor: het overnemen van de aarde
karakter: arrogant en loyaal, waar hij ooit alleen vocht voor zijn stam van apen is hij later een god geworden zoals hij altijd al wilde, al koste hij wel moeite (eigenlijk gewoon de volledige Chineese mythologie). hij zal dan ook niet snel opgeven
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

Bericht door Cynical » 16-01-2016 22:49

naam: Athena
krachten: (Ff wikipedia erbij gehaad xD) Kunst, Wijsheid, Intelligentie, Vrede, Krijgers, De Hemel, Reinheid etc. (Ze heeft ook een boog alleen moet ik even uitzoeken hoe dat nou zit c":.)
vecht voor: Het goede.
karakter: Athena is rustig en stijlvol. Ze weet wat ze wel of niet moet zeggen. Ze laat zeker niet met zich sollen en ze komt voor haarzelf op. Ze weet hoe ze op mensen kan inspelen en manipuleert graag mensen. Ze is erg slim en inzichtelijk.

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 16-01-2016 22:52

GODDIMMIT ik kan niet exact vinden welke transformaties allemaal, maar hij kan in ieder geval niet het gewicht van zijn knuppel veranderen (die is altijd tering zwaar) en hij kent allemaal magie en shit
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

Bericht door Cynical » 16-01-2016 22:53

das best coel.

vraagje: mengen ze zich gewoon in de mensen wereld en verstoppen ze het feit dat ze goden zijn ofzo?

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 16-01-2016 22:58

ik denk het, al word het lastig want sun heeft een staart.

dat moment dat je zo veel smite speelt dat je alle details weet over bepaalde goden
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 16-01-2016 23:02

naam: Anubis
krachten: god en beschermer van de dood. Magic en stuff. Hij kan reizen tussen de normale en onderwereld
vecht voor: het goede
karakter: sluw, intelligent, sympathiek en werkt graag in zijn eentje.
Afbeelding

ChocoPinda
Berichten: 42
Lid geworden op: 16-01-2016 19:12

Bericht door ChocoPinda » 16-01-2016 23:02

Naam: Aurora
Krachten: (You guessed it) Het noorderlicht/de aurora ( denk aan aurora lasers en shit, je weet wel wat ik bedoel :p)
Vecht voor: Het beschermen van de mensheid.
Karakter: Aurora is de godin van de dageraad, ze is altijd vroeg op. Ze wil alles doen om mensen te beschermen, ze is gefascineerd door mensen en hun theorieen over hoe de aurora die boven de bomen hangt ontstaat. Ze staat dicht bij de natuur en vraagt zich nog steeds af waarom ze haar als godin een beetje zijn vergeten. Ondanks dat zal ze blijven vechten.

(Aurora heeft in de echte mythologie geen denderende krachten maar aangzien haar naam leek het me logisch haar zo'n soort kracht te geveb, is dit oke?)
-Lamb, tell me a story!
There was once a pale man with dark hair who was very lonely.
-Why was it lonely?
All things must meet this man. So, they shunned him.
-Did he chase them all?
He took an axe and split himself in two.
-So he would always have a friend?
So he would always have a friend.

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 16-01-2016 23:03

ja hoor ik vind het goed, al gaat wukong het zwaar krijgen
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Plaats reactie