Whaire? (ik houdt van flauwe woord grappen, laat me)

Gevechten, Wapens, Spionnen... Noem het maar op!
Plaats reactie
TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Whaire? (ik houdt van flauwe woord grappen, laat me)

Bericht door TIMETJUUUUH » 29-02-2016 23:05

Je bent voor een misdaad gestraft en word daarvoor naar een speciale gevangenis getransporteerd, een bunker, diep onder de grond.
Op het begin lijkt deze plaats een hemel in vergelijking met elke andere gevangenis, comfortabele bedden in eigen kamers compleet met alles er op en er aan, een schijnbaar onuitputbare voorraad aan heerlijk eten. Verschillende plaatsen om jezelf te vermaken, waaronder een zwembad een gamehal en een fitnessruimte.
Er zit alleen een nadeel aan deze plaats...
Om de bunker van zuurstof te voorzien is menselijke energie nodig, de kracht in een menselijk lichaam. Iedere keer dat er een nieuw offer nodig is klinkt er een alarm door de bunker heen, dan moet binnen een uur 1 persoon cast worden gezet in de machine, zo niet dan zal iedereen stikken.
Niemand weet wat er met het slachtoffer gebeurd, maar een paar minuten en een hoop geschreeuw later blijft er nooit iets over...

Hoe lang zal het duren voor de orde plaats maakt voor angst, en de plaats weer word gevuld met de moordenaars, verkrachters en psychopaten die de bewoners echt zijn...

Lijstje:
Naam:
Leeftijd:
Misdaad:
Persoonlijkheid:
Uiterlijk:
Extra:
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 01-03-2016 07:40

ik wil eerst even zeggen dat ik dit plot geweldig vind
Naam: lucy
Leeftijd: 15
Misdaad: ze is niet helemaal honderd in haar hoofd en ze heeft een paar mensen op haar school vermoord
Persoonlijkheid: lucy is over het algemeen een lief en aardig meisje. ze houd van gamen en muziek. alleen zodra je met haar gevoelens fuckt dan word ze langzaam aan de psychotische moordenaar die ze altijd is
Uiterlijk: ze heeft zwart golvend haar en voor de rest heeft ze een "aantrekkelijk lichaam" (xD)
Extra: ze is heel muzikaal. ze kan goed zingen maar ze kan ook goed viool en piano spelen
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 01-03-2016 08:25

Lijstje:
Naam: Drake
Leeftijd: 19
Misdaad: Het martelen van mensen en het uitvoeren voor illegale rituelen.
Persoonlijkheid: Hij is normaal erg kalm, maar heeft last van schizofrenie waardoor
hij stemmen in zijn hoofd hoort en meerdere persoonlijkheden heeft.
Hij is erg onvoorspelbaar
Uiterlijk:
Afbeelding
Extra: is dol op muziek en speelt gitaar.
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 01-03-2016 10:54

een sychofreen is nooit alleen
( ͡° ͜ʖ ͡°)

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 01-03-2016 15:15

dankje emily

Lijstje:
Naam: Tim ''one eye'' johnson
Leeftijd:28
Misdaad: een seriemoordenaar, hij was een moordenaar die aan het werk ging iedere keer als iemand niet deed wat hem werd opgedragen, meestal was er dan veel geld bij aanwezig.
Persoonlijkheid: hij heeft een groot talent om het woord te nemen in een grote groep, en mensen naar zijn kant toe te trekken, ook al zijn de plannen die hij heeft vaak zo dat hij er het meest van profiteert. maar als iemand zich niet aan zijn plannen houdt dan stuurt hij iemand op je af om dat af te handelen, als je het geluk hebt dat hij dat niet zelf doet
Uiterlijk: Afbeelding
Extra: hij heeft altijd een muis bij zich die bradley heet, deze muis is erg slim en kent het een en ander aan comando's
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

Bericht door Cynical » 01-03-2016 17:02

Naam: Ash 'Ashley' Havington
Leeftijd: 17
Misdaad: Ze is veroordeeld voor de moord op haar gehele familie met een bijl. Haar vader was dood in de garage gevonden, haar moeder in de keuken, haar jongere zusje op haar slaapkamer en haar oudste zuster op de badkamer. De butler en twee schoonmaaksters werden in het zwembad gevonden. Zelf werd ze wakker in de hal toen de politie binnen kwam stormen. Ze had de bijl in haar handen vast en ze zat besmeurd onder het bloed van haar familie. Ze is tot levenslang in een bijzondere faciliteit veroordeeld, maar volgens de psychologen is ze niet gestoord. Wat de misdaad in de ogen van de rechter nog gruwelijker maakte.
Persoonlijkheid: Ashley komt uit een van de rijkste families uit de staat Michigan. Ze is altijd in rijkdom en welvaart opgegroeid. Ze had een goede band met haar jongere zusje, en een minder goede band met haar oudere zuster. Haar ouders keken weinig naar haar om, en op school was ze ook niet echt het meest populaire meisje. In de rechtzaak werd veronderstelt dat Ash het buitensluiten zat was en haar familie met een bijl heeft neergehakt. Ash zweert dat ze dat haar familie nooit zou aandoen, en dat iemand anders haar voor de moord heeft oplaten draaien. Ash is stil, verlegen en vertrouwd bijna niemand. Vooral niet met nieuwe plekken en nieuwe mensen, ze is ook erg bang om naar de gevangenis te gaan omdat ze het er erg eng vindt. Ze is ook erg lief en zachtaardig, vele hadden het nooit gedacht dat ze instaat zou zijn tot zo'n gruwelijke moord. Haar zwakke punten zijn dat ze best naïef kan zijn, en ze is niet sterk. Verder heeft ze wel een erg grote mond als mensen over haar familie beginnen. Maar vaak kan ze de gevolgen van haar grote mond moeilijk onder controle houden.
Uiterlijk: Afbeelding
Extra: -

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 01-03-2016 17:40

de lift zakte langzaam naar beneden, ik zuchtte.
nog een overplaatsing, het werd me allemaal te veel, ik keek de lift rond, allemaal jonge mensen zag ik misschien een stuk of 10.
en dit was al de 30ste lift naar beneden ook een van de laatste, dacht ik.
toch was het wel raar eigenlijk, nergens was er iets van een bewaker te bekennen.
eenmaal beneden stopte de lift abrupt ik viel bijna om maar wist nog net mijn evenwicht weer terug te krijgen. de deuren gingen open en we kwamen uit in een enorme hal, een soort eetzaal schatte ik. enorme rijen tafels stonden door de hal heen, verder stonden er een hoop gevangen, zo'n 300 schatte ik.
de lift sloot zich achter ons en opeens klonk er een luide piep, toen ging een microfoon aan en door de zaal schalde een stem:

''gedetermineerden,

dit is de eerste dag van een nieuw begin voor jullie, een nieuw bestaan, een nieuwe samenleving, deze bunker heeft alles wat u nodig zou hebben met een voorraad van 300 jaar, behalve 1 ding, zuurstof.
dit zal over 2 weken stoppen met geproduceerd worden tenzij er een offer word gebracht aan de machine daar, de plaats waar deze machine staat staat aangegeven met de verschillende bordjes door de faciliteit heen, net als is gedaan met alle andere benodigdheden. verder, moeten jullie zelf maar een manier vinden om een samenleving op te bouwen hier. succes, en probeer elkaar niet te veel te vermoorden...''

toen de stem stopte werd het onrustig in de zaal, velen renden naar de liften toe, maar deze openden niet, wat men ook deed
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 01-03-2016 17:49

ik luister rustig naar de stem. oke we moesten iedere twee weken dus een offer brengen. ik wist dat ik voorlopig nog niet aan de beurt zou zijn vanwege mijn looks maar dannog. best een verontrustend idee. in tegenstelling tot de anderen ga ik op onderzoek uit. al gouw vind ik een ruimte vol met muziek instrumenten. en in het midden staat een van mijn favoriete instrumenten. de piano. ik ga zitten en begin met spelen
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

Bericht door Cynical » 01-03-2016 17:50

Trillend voel ik hoe de lift blijft dalen en dalen. Ik sta met een stuk of tien mensen in de lift, we zitten een beetje ongemakkelijk tegen elkaar gedrukt. Ik probeer niet te laten merken hoe bang en bezorgd ik ben. Ik herinner me het nog goed, de vieze blikken van mijn ooms en tantes in de recht zaak, wat ik ook zei, ze geloofde me niet.
'Het is wel erg apart dat je besmeurd met het bloed en met het moordwapen in je handen bent gevonden? Niet?' Hoor ik de dreigende stem van de rechter nog zeggen. Het was groots nieuws door heel Amerika ik herinner me veel krantenkoppen;
'HET EINDE VAN DE HAVINGTONS'
'EEN GRUWELIJKE FAMILIEMOORD'
'HOE GAAT HET VERDER MET HET HAVINGTONBEDRIJF?'
Ik herinner me ook de hoofdschuddende blik van mijn advocaat, die het echt niet meer zag zitten.
Plotseling wordt mijn gedachte verstoord door de lift die plotseling stilvalt. Ik val bijna voorover maar ik weet mezelf te herstellen. De deuren gaan open en we lopen een gigantische ruimte binnen met vele gevangen. Plotseling horen we een stem door de ruimte galmen. Ik krijg het eerst voor een deel mee, maar bij het andere gedeelte val ik stil van angst. Nadat ze stem afsterft wordt het rumoerig in de ruimte, mensen die tegen elkaar aanduwen, en er beginnen kleine opstootjes te ontstaan. Zelf probeer ik me zoveel mogelijk af te zonderen.

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 01-03-2016 18:08

Geamuseerd keek ik toe hoe de anderen tevergeefs de liften probeerden te openen.
Het was een en al chaos en mensen renden hysterisch door de zaal.
Chaos... Ik huiverde... Heerlijk.
Dit soort momenten maakte ik niet meer zo vaak mee nadat ik werd opgepakt.
Niet zo'n wonder als de politie je huis binnenloopt terwijl je iemand zijn huid aan het afsnijden bent. Het hielp ook niet echt dat de man aan het krijsen was en dat mijn hele huis stonk naar bloed...

Maar nu weer terug. Deze situatie zou nog erg leuk kunnen worden.
Ik loop de zaal uit om mij af te zonderen. Deze plek schijnt groot te zijn en ik wil graag weten wat er hier allemaal mogelijk is. Misschien zijn hier nog interessante personen....
Opeens hoor ik pianomuziek en ga op het geluid af. Al snel was ik in de muziekkamer.
Afbeelding

Plaats reactie