Whaire? (ik houdt van flauwe woord grappen, laat me)

Gevechten, Wapens, Spionnen... Noem het maar op!
misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 01-03-2016 23:27

ik sta op. "ik zal het voor de vijfde keer zeggen maar waarschijnlijk boeit t niemand iets. ik zal de dokter zijn. ik heb hiervoor wel een ruimte nodig die een beetje centraal ligt."
( ͡° ͜ʖ ͡°)

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 01-03-2016 23:35

"die moet je dan zelf vinden, momenteel heeft namelijk nog niemand de hele bunker doorzocht en ik heb dus nog geen idee wat een goede ruimte is"
Ik sta op.
"verder stek ik jou dan ook verantwoordelijk voor het zoeken van mensen die je helpen in je kliniek "
"de rest zoekt ondertussen mensen die vaardigheden hebben op andere fronten, zoals techniek of koken "
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 01-03-2016 23:44

ik knik en loop de kamer uit. ik loop naar het midden van de kamer. ik gooi een van mein werpmessen tegen een oude lamp die daardoor kapot gaat. ik begin te schreeuwen. "ik wil dat iedereen met een ehbo zich meld bij mij binnen 5 minuten!" aangezien ik nu bij de leiders hoor stonden er binnen 5 minuten 3 mensen. twee meiden van ik de k rond de 19 en een man van rond de 26. "oke jullie werken in dokterskliniek vanaf nu." ze knikken. "jullie krijgen de opdracht van mij om een geschikte ruimte te vinden voor de kliniek. er moeten een paae bedden in kunnen en de andere benodigdheden. verder moet het centraal liggen" ze knikken en lopen weg.
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 02-03-2016 16:31

Als iedereen opstaat, loop ik snel naar Tim toe.
'Ik zou de bunker kunnen gaan verkennen' stel ik voor.
Geen idee wat er nog meer allemaal hier onder de grond zat en ik wilde het graag als eerste ontdekken. Misschien kon ik ook nog wapens vinden of geheime gangen. Deze bunker mocht niks voor mij verbergen.
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 02-03-2016 17:06

''goed idee'' antwoordde ik. als iets bestond in deze bunker, dan moest de raad er het eerst van weten, misschien zat er hier en daar een beetje eentje bij die het niet eens was met mijn methoden, het zou vervelend zijn als de mensen in opstand kwamen.
bradley was weer op mijn schouder gaan zitten en keek een beetje rond, de muis was er aan gewend geraakt dat ik soms nogal onvoorspelbaar was met mijn commando's en hij zat dus maar af te wachten.
''waar eerst heen?'' vroeg ik terwijl ik naar een bordje aanwijs waar namen van plaatsen op stonden.
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 02-03-2016 17:27

ik zelf loop door de gangen. ik probeer in de gaten te houden wat iedereen doet. het is nu eigenlijk best wel rustig omdat iedereen zijn kamer aan het inrichten is.
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 02-03-2016 18:07

Ik kijk niet naar het bordje. 'Dat vind ik zelf wel uit' grijns ik en loop weer weg.
Zelf dingen ontdekken leek me veel leuker en je kan niet alles vertrouwen dat je zo maar voorgeschoteld krijgt.
Toen ik uit de kamer was, ging ik een random gangen stelsel inlopen en vond een stel hobbykamers. Ze zaten vol met spelletjes en al die ongein. Het was niet echt wat ik zocht.
Ondertussen voelde ik ook aan random plaatsen op muren. Het viel mij op dat sommige muren anders aanvoelden dan anderen, ookal zagen ze er allemaal hetzelfde uit. Misschien betekende dat wel, dat er geheime kamers zijn... Fantastic!
Nu alleen maar uitzoeken hoe ik ze kan betreden.
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 02-03-2016 18:11

ondertussen liep ik stilletjes achter de enthousiaste jongen aan.
De bunker was groter dan ik zelf ooit had kunnen vermoeden, we waren zelfs spelletjeskamers, fucking spelletjeskamers!
Al was het niet echt mijn interesse, er leek veel moeite te zijn gedaan om alles naar iedereen zijn zin te maken.
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 02-03-2016 18:48

een van mijn kliniek vrouwen komt naar mij toe gelopen. "we hebben een ruimte gevonden." ik knik. "lead the way"
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

Bericht door Cynical » 02-03-2016 21:37

Iedereen gaat een eigen weg na de vergadering. Ik integendeel blijf een beetje rondhangen, afvragend wat ik kan doen. Ik besluit Lucy te volgen en ik tik haar aan.
'Hey, ik weet dat je er misschien niks aan hebt, maar ik wil graag helpen. Eerlijk gezegd ben ik best bang en vertrouw ik eigenlijk niemand behalve jij hier.'

Plaats reactie