The Walking Dead [RPG]

Gevechten, Wapens, Spionnen... Noem het maar op!
Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

The Walking Dead [RPG]

Bericht door Cynical » 26-03-2016 23:09

Afbeelding
Afbeelding

'The Walking Dead'

Het is een simpele maandag ochtend, precies om elf minuten over elf krijg je een SMS.

Noodoproep: Aan alle inwoners van Nederland.
Verlaat je huis niet.
Laat niemand binnen.
Laat niemand erin.
Blokkeer alle in- en uitgangen die er zijn in het gebouw waar u u op dit moment begeeft.
Zorg ervoor dat ze uw niet bijten of krassen.


Je ziet dat de afzender de Nederlandse Alarm Centrale is. Meteen kijkt iedereen op zijn telefoon, en er ontstaat paniek. Vele willen naar buiten uit nieuwsgierigheid. Andere zijn opgefokt en willen meteen alles afsluiten. Wat zou er aan de hand zijn?

Regels:
- Je begint vroeg in de Apocalypse, zombies zijn nog niet volledig weggerot. Ze kunnen natuurlijk verwondingen hebben, maar het is nog niet dat het wandelende skeletten zijn.
- Wanneer je gebeten/gekratst/bloed van een walker in een wond komt of in je mond of dergelijke ben je geïnfecteerd. Je zult dan binnen enkele dagen veranderen in een walker. Je kan dit voorkomen door het gebeten ledemaat te laten amputeren. Hier van zijn de risico's dat je natuurlijk dood bloed, dood gaat van de schok of dat het helemaal geen effect heeft (je stopt een dood bloeding niet btw door er een papierenzakdoekje tegen aan te houden c": ).
- Ga niet godmodden, we zijn hier in Nederland, niet Amerika. Hier ligt niet op elke straathoek een winkel waar ze allerlei automatische wapens verkopen. Je kunt natuurlijk wel gaan looten bij een politiestation. Note wel dat het niet zo kan zijn dat je bij het politiebureau een gigantische lading aan ammo ofzo vindt. Gewoon niet teveel godmodden, hou het simpel.
- Liever niet main characters van andere RPG'ers zomaar doodmaken. Overleg dit eerst ff in PB met iemand ofzo. Het is echt fk lullig als dat zou gebeuren. Je kan natuurlijk wel bijgeschrijven char's killen.
- Maak je char niet té OP.
- Hou rekening met het neergaan van de infrastructuur. De eerste paar dagen van de apocalypse zul je nog berichten van de overheid horen via de radio en zal er nog wat stroom zijn. Maar dit valt ook weg.
- Geen poep stukjes van twee zinnen. Probeer ook je best te doen om de andere stukjes goed te lezen. Als je iets niet begrijpt kun je het gewoon vragen. Let ook een beetje op spelling/punctuatie want het kan vervelend zijn voor andere die veel tijd in hun stukjes steken als iemand een stukje van twee zinnen uitpoept.

DAT WAS HET.

Lijstje:

Naam:
Leeftijd:
Persoonlijkheid:
Biografie:
Pluspunten:
Minpunten:
Uiterlijk:
Extra:

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 26-03-2016 23:26

je bent wapens vergeten
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 26-03-2016 23:31

aangezien je overal en nergens wapens kan vinden en ze toch snel kapot gaan. Denk ik niet dat het nodig is.
Afbeelding

Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

Bericht door Cynical » 26-03-2016 23:32

ja idd,
het is fucking nederland hoeveel wapens wil je hier vinden

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 26-03-2016 23:33

*gaat praten met een vreselijk stereotype nerd stem*

nau ik heb anders thuis een pijl en boog van goede kwaliteid. en daarbij heb ik ook nog een hoop bijlen en messen waarvan ik weet hoe ik ze moet onderhouden dus die zullen niet snel kapot gaan
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

Bericht door Cynical » 26-03-2016 23:36

stoer.
dat zou sws te OP zijn om zoveel te hebben en je moet ook een beetje over het algemeen denken. weinig nederlanders hebben wapens thuis. ik in ieder geval niet. misschien een broodmes maar verder ook niet.

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 26-03-2016 23:36

(Ik heb mijn sexy ass fists, Daarmee stop ik die pijlen in je neus)
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 26-03-2016 23:38

je moet wel iets hebben om je zelf te verdigen. ik zeg ook niet dat mijn karakter al die resources heeft maar ik heb er wel de mogelijkheid tot
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 26-03-2016 23:39

Dan doe je dat toch, who cares
Afbeelding

Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

Bericht door Cynical » 26-03-2016 23:40

ja tuurlijk maar je kunt geen pijl en boog hebben met twintig pijlen, allemaal bijlen en nog messen hebben. dat is gwn te op. en er staat ook nergens dat je totaal geen wapens mag hebben. gewoon niet teveel.

Plaats reactie