The Walking Dead [RPG]

Gevechten, Wapens, Spionnen... Noem het maar op!
Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

Bericht door Cynical » 27-03-2016 00:47

Naam: Ash Joosten
Leeftijd: 16
Persoonlijkheid: Ash is een vrolijk en ee erg populair meisje op school. Ze heeft veel vrienden en haalt over het algemeen goede cijfers. Ze heeft alles wat haar hartje begeerd en ze is redelijk verwend. Meestal is ze best aardig, maar ze kan ook een bitchy houding hebben tegen mensen die ze niet aardig vindt. Ze kan ook erg moeilijk tegen kritiek en is erg verdedigend. Ze heeft ook wel een grote mond en ze zegt ook wel te vaak wat ze denkt. Vaak komt ze hier wel mee weg maar soms ook niet.
Biografie: Ash komt van een rijke familie en heeft nooit broertjes of zusjes gehad. Haar ouders waren erg zorgzaam en lief voor haar. Maar dat veranderde toen haar ouders op haar elfde scheidde. Haar moeder ging ergens ver weg wonen en ze bleef bij haar vader wonen. Ze had geen contact meer met haar moeder. Ze zag haar vader ook weinig omdat ze erg druk was met werk. Ze is daardoor erg zelfstandig en vindt het niet erg dat ze haar vader weinig ziet. Ze heeft nu veel vrienden en haar toekomst ziet er erg zonnig uit voor haar.
Pluspunten: Ze is atletisch en kan snel sprinten.
Minpunten: Ze is nogal roekeloos en weet niet goed hoe ze sommige dingen aan moet paken.
Uiterlijk: Afbeelding
Extra: Ze heeft een witte scooter.

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 27-03-2016 00:49

Naam: Harley
Leeftijd: 16
Persoonlijkheid: Stoere meid die niet snel ergens bang voor is. Kan goed met anderen omgaan, maar als ze je echt niet mag laat ze het duidelijk merken.
Als je iets doet wat haar niet bevalt zal ze er iets over zeggen. Verwacht niet dat ze zich zal inhouden.
Biografie: Harley woont al haar hele leven in Nederland in een boerderij op het platteland.
Daar woont ze samen met haar ouders en oudere broer. Naast rondhangen op straat en gigs doen met haar band doet ze niks bijzonders in het leven.
Pluspunten: Dapper, vastberaden, vechtersbaas, raar gevoel voor humor (YIS IT IS POSITIVE)
Minpunten: Koppig, kan gemeen overkomen, ongeduldig and totally done with everyones shit.
Uiterlijk:
Afbeelding
Extra: ze heeft een rottweiler genaamd Ares.
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 27-03-2016 00:51

Naam: hilde de vries
Leeftijd: 18
Persoonlijkheid: hilde is een meisje die niet snel bang word. ze is best dapper en gaat graag een gevecht aan. verder heeft ze social anxiety dus is het moeilijk voor haar om vrienden te maken
Biografie: hilde is samen met haar broertje uit huis geplaatst bij hun ouders. ze werden al van jongs af aan mishandeld en uitgescholden. haar broertje is verhuisd naar de andere kant van het land dus ze heeft hem al een tijdje niet meer gezien
Pluspunten: ze is dapper en niet bang om te vechten
Minpunten: ze heeft social anxiety en is dus heel nerveus in de buurt van andere mensen die ze niet goed kent
uiterlijk: Afbeelding
extra: ze heeft een zakmes en een kleine bijl. deze heeft ze uit de schuur gejat toen de apocalypse begon
( ͡° ͜ʖ ͡°)

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 27-03-2016 10:05

(oh en ze woont in eindhoven)
( ͡° ͜ʖ ͡°)

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 27-03-2016 23:39

Naam: Jan Willem Willems
Leeftijd: 16
Persoonlijkheid: Jan Willem is een stille jongen, tenzij iets wat hij erg leuk vind aan bod komt, zoals zombies, superhelden of mythische werelden. Dan is hij een van die kinderen die te veel praat en irritant word, en dan in zijn gezicht geslagen word en dan weer stil word. En zo ontstaat er een eindeloze cirkel die Jan Willem zijn leven vormt.
Biografie : Jan Willem is geboren, daarna heeft hij gewoon op zijn met posters overdekte kamer gewoond tot het heden, het normale leven van de Gemmiddelde geek. Ja, jan Willem zijn leven was ook best saai, vandaar dat hij vaak fantaseerde over dingen als zombie apocalypsen en dergelijke. Sterker nog, hij heeft een notebook Waarim staat geschreven wat alles is wat hij moest doen, mocht er een uitbreken. Zielig, misschien, maar in deze situatie verdacht handig.
Pluspunten: zombie expert, goed in verstoppen
Minpunten : verder is hij niet echt goed in iets, of slecht in alles, hoe je het maar wil zeggen, alhoewel die 7 voor de laatste natuurkundetoets was niet heel erg slecht, toch?
Uiterlijk: klein en dun, hij heeft een beugel en zwart plat haar.
Extra: laat maar die natuurkunde toets was een 5
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 28-03-2016 00:09

wil pucca of daph nog mee doen?
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 28-03-2016 00:26

Daph niet, die doet alleen aan orpg's
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 28-03-2016 00:26

zelfs die doet ze niet :P xD
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

Bericht door Cynical » 28-03-2016 16:17

Ash

Snel stap ik de voordeur uit. Ik loop de oprit af terwijl ik snel mijn helm opzet. Ik spring snel op mijn scooter en ik scheur naar school. Ook al vlieg ik een beetje asociaal over de weg, ik ben laat en als ik nog een keer te laat kom wordt ik voor een dag geschorst. Gelukkig is de school maar vijf minuten weg. Sinds ik een scooter heb gaat alles sneller en makkelijker, maar nog steeds kan ik het voor elkaar krijgen om laat te komen. Ik kijk opgelucht op mijn telefoon als ik bij de ingang van de school ben, ik heb nog drie minuten. Snel parkeer ik mijn scooter en loop ik vlug naar binnen richting mijn kluisje. Ik kijk op mijn rooster en ik zie dat ik 1-7 heb vandaag. Ik rol met mijn ogen en ik pak snel de boeken uit mijn kluisje.

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 28-03-2016 16:26

ik loop door de straten. ik was onderweg naar huis na boodschappen gedaan te hebben. het is het eerste jaar dat ik op mezelf woon en ik verveel me soms dood. dan ga ik mijn kookkunsten verbeteren. ik kom bij mijn appartement aan en open de deur. ik zet de boodschappen op tafel en zet de tv aan
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Plaats reactie