The Walking Dead [RPG]

Gevechten, Wapens, Spionnen... Noem het maar op!
Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

Bericht door Cynical » 28-03-2016 20:04

Ash

Snel loop ik naar de les. Ik zie dat Harley de les binnen loopt. Snel loop ik achter haar aan en loop ik ook de klas binnen.
'Ash, je moet echt eerder proberen te komen' zucht deze. Ik rol met mijn ogen. Ik zie dat er alleen nog maar plek naast Harley is. De meeste van mijn vriendinnen zitten al langs elkaar. Ik loop naar achteren en ik ga naast haar zitten.
'Hey' zeg ik met een voorzichtige glimlach. Ik kan nooit echt hoogte krijgen van Harley, dus ik weet niet echt hoe ik me moet gedragen rond haar. Ik pak mijn boeken uit mijn tas en gooi ze op mijn tafel neer.

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 28-03-2016 20:11

ik pak mijn telefoon en begin mijn instagram te checken. geen flauw idee waarom ik het doe maar ik vind het wel geinig. plotseling krijg ik een bericht binnen:
Noodoproep: Aan alle inwoners van Nederland.
Verlaat je huis niet.
Laat niemand binnen.
Laat niemand erin.
Blokkeer alle in- en uitgangen die er zijn in het gebouw waar u u op dit moment begeeft.
Zorg ervoor dat ze uw niet bijten of krassen.

ik leg mijn telefoon weg. "what de fuck" ik kijk door mijn raam naar buiten. bij een kruispumt verderop lopen wat mensen heel raar te doen. ik kijk nog een keer goed. "zombies?" ik doe een stap naar achter. dan ren ik snel naar beneden naar de garage. ik zie een klein bijltje hangen en een zakmes. ik grijp deze en kijk verder rond. als het echt zombies zijn wil ik goed voor bereid zjin. en ik heb geen zin om de hele tijd binnen te zitten. ik pak een touw en ren dan weer naar mijn appartement. ik doe daar mijn telefoon in mijn zak. ik pak een rugzak en doe daar het touw, twee flessen water, een deken en een zaklamp in. oke wat nu? ik ren naar beneden en loop het gebouw uit. overal om me heen hoor ik geluiden van chaos
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 28-03-2016 20:54

(BRUH WHY U SO IMPATIENT)
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 28-03-2016 21:13

allright ill delete that post then
( ͡° ͜ʖ ͡°)

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 28-03-2016 21:13

kan m niet delten. briiiittt kan je m voor me deleten?
( ͡° ͜ʖ ͡°)

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 28-03-2016 21:27

(ik ben dus blijkbaar te laat)

ik had weer eens een keer door mijn wekker heen geslapen, great. ik zou misschien een nieuwe wekker moeten kopen, maar ik wilde mijn batmanwekker niet in de steek laten. vlug trek ik een oud Harry Potter shirt aan, pak ik mijn spiderman tas in en ren ik het huis uit.
het was verdacht stil op straat vandaag, raar. hoogstwaarschijnlijk was dit gewoon omdat ik te laat was en er dus geen school was, maar alsnog. als ik op school kom. pak ik een briefje, oh, ik was maar 20 minuten te laat. dat viel nog we mee. als ik de klas in wil rennen struikel ik nog over iemand zijn voeten. de hele klas begint te lachen. het was weer een van die dagen...zoals elke dag in mijn leven.
als ik eenmaal zit gaat de les verder, ik pak mijn telefoon en begin pokemon te spelen, het was niet alsof het iets uit zou maken, ik bleef toch wel zitten
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 28-03-2016 21:54

(Janwillem is bae)

Harley


"Oh hey" zeg ik met een opgetrokken wenkbrauw. Het verbaasde mij nogal dat Ash naast mij kwam zitten. Ik tyf mijn boeken op tafel, maar sla ze niet open. Te veel moeite. Midden in de uitleg van de docent sprint onze klassennerd de klas binnen. Misschien een nerd, maar wel eentje met een slechte planning. Ik rol met mijn ogen als hij op zijn muil gaat. "Fkn genius" mompel ik. Maar dat terzijde.... de les interesseerde mij vrij weinig, dus keek ik maar een beetje in het rond.
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 28-03-2016 22:28

ik zap wat door de kanalen. er is niks op de tv dus ik zet m maar uit. ik loop naar mijn boodschappen en begin ze uit te pakken. dan begin ik aan mijn favoriete gerecht. taco's ik begin met de chorizo en de groente te snijden en gooi die vervolgens in de pan voor de saus. ik bak de groenten en het vlees en gooi er dan de rest van de benodigdheden in. ondertussen doe ik de tacoschelpen in de oven
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Plaats reactie