Ghosts

Gevechten, Wapens, Spionnen... Noem het maar op!
Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 07-04-2016 17:45

Emily, geef me die van jou dan kan ik je in de groep tyfen
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 07-04-2016 18:36

0624398262
( ͡° ͜ʖ ͡°)

daftpunk
Berichten: 118
Lid geworden op: 05-04-2016 21:25

Bericht door daftpunk » 07-04-2016 18:40

misschienbram schreef:0624398262
(lennyface)
nnn

Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

Bericht door Cynical » 07-04-2016 18:42

emily je hebt geen whatsapp?

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 07-04-2016 19:24

Moet k nog ffactiveren zal k nu doen
( ͡° ͜ʖ ͡°)

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 07-04-2016 23:35

Na deze korte commercialbreak gaan we door met de rpg


Ik keek nog eens tussen mijn contracten. Toen viste ik er een foto naam en adres uit, ik stond op en liep mijn flatje uit.

Ik woonde in een nogal criminele buurt. Zo'n achterstandswijkje waar de kinderen die er opgroeien zo goed als altijd in de criminaliteit belanden. Ik werd aangevallen door 3 mensen met messen. " weet je het zeker? " vroeg ik
Toen ze mij herkenden stapte ze vlug achteruit.
"s-sorry" stamelde het leidertje
"zoek een baan" zei ik en ik liep door. Geen tijd om kinderen op te voeden.

Uiteindelijk kwam ik in het centrum, er was een ongeluk gebeurd. Een heel tafereel, 4 geesten uit het ongeluk vlogen richting het rift wat het dichtste bij was, een andere geest vloog achter een meisje aan wat angstig langs het ongeluk rende.
Ik pakte mijn contract nog eens.
Het rennende meisje werd aangesproken door iemand.
Ik pakte de foto en hielt hem naast het hoofd van degene die praatte, ik had mijn doel gevonden
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 09-04-2016 10:06

Ruby

Fuck, fuck en nog eens FUCK! Dat kind was er vandoor gegaan en ik was haar kwijt geraakt. Ik had niet zo haastig mogen zijn. Gelukkig was het niet verspilde moeite. Er was iemand in de buurt die geesten kon zien. Aangezien dat soort mensen altijd worden buitengesloten en vermeden, dacht ik dat ze makkelijk te vinden zou zijn. Misschien moet ik eens gaan rondvragen.
Ik ga op een bankje zitten en rust even uit. Mijn conditie was niet bepaald goed, door het binnenzitten en vele slapeloze nachten. Geestenjagen was een beroep dat veel tijd in nam.
Ik kijk weer even in het rond en bestudeerde de plaats van delict weer. De groep mensen eromheen was geslonken en ze waren niet meer zo druk. Opeens kruisten mijn blik met iemand anders. Een man die wat ouder dan mij leek. Meteen wist ik dat er iets totaal mis met die man was. Snel sta ik op en ga er ongemerkt vandoor.
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 09-04-2016 12:23

Ik zucht en loop de klas in. Er was nog niemand en ik moest gaan bedenken hoe ik hem ging vermoorden. Ik keek even in mijn tas en wiist het meteen. Ik had een spuitje met een bepaald soort vergif in mijn tas zitten. Dit vergif laat het lijken alsof hij is gestorven aan voedsel vergiftiging. Ik pak het spuitje en sta op. Ik had de jongen eenzaam zien studeren in de hal dus geen getuigen. Ik loop de klas uit en sneak naar hem toe. Gelukkig is de naald zo klein dat hij m niet voelt. Ik zet de naald in een ader in zijn nek en Breng het vergif in. Daarna loop ik rustig weer terug naar de klas. In de opening van de deur draai ik me even om. Ik zie hem dood op de grond vallen. En al snel zie ik zijn geest. Zijn broertje komt aaangezweefd en ze knuffelen elkaar. Ik glimlach maar bel dan 911
( ͡° ͜ʖ ͡°)

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 10-04-2016 23:11

Mijn doelwit begon weg te lopen, ik zette dus met grote passrn de achtervolging in. Ik dacht nog eens na, "zorg dat ze nooit meer een geest pijn zal doen" stond er in het contract. Zou er een manier zijn om haar daartoe over te halen?
Niet mijn stijl, dacht ik en ik voelde aan het pistool in mijn zak, zes kogels en het mes in mijn andere zak, daar moest ik het mee doen.
Toen ik het meisje had ingehaalr duwde ik haar vlug een steegje in, waar ik een mes op haar keel zette.
"iemand vroeg of je kon stoppen met het vermoorden van zijn familie. "

Waarom zei ik dit, ik moest gewoon haar keel door snijden en weg lopen, ik had geen tijd voor deze shit.

"nu is er natuurlijk een manier om dit op de lossen," ik maakte een klein sneetje in haar keel om mijn punt duidelijk te maken. "of je moet een andere oplossing hebben "

"Waar was ik mee bezig. "
"Wat was er mis met mij"
"Maak het af" schreeuwde de stem in mijn hoofd.
Ik snapte het niet, en in mijn eigen verwarring verslapte mijn greep op deze geestenjager
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 12-04-2016 16:27

Wat was er mis met deze man? Net probeerde hij mij nog te vermoorden en nu hij de kans heeft doet hij het niet.
Ik voel het meteen als zijn grip verzwakt en mep het mes uit zijn hand.
Met een 'this is sparta' kick vloer ik hem op de grond en stomp met mijn voet zijn hoofd op de grond. "Stoppen met moorden? Dat moet jij zeggen" blaas ik tussen mijn tanden door.
"Het is dat je het zelf toeliet, maar anders had ik je op een iets minder leuke manier gevloerd" Dit was duidelijk een vriend van de geesten en hij was niet alleen. Ik kon de aanwezigheid van zijn partner voelen. Snel weg hier! De politie bellen had geen zin. Ik was immers zelf ook niet bepaald legaal bezig. Ik geef de man nog een schop in zijn maag en struikel bijna als ik weg wilde rennen. Mijn been deed pijn, maar ik rende er toch als een haas vandoor.
Afbeelding

Plaats reactie