Tadadadadadadadadadada OP 'N ONBEWOOND EILAND TADA!!!

Voor als je je even Indiana Jones voelt! (Of een schatkaart gevonden hebt..)
Plaats reactie
TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Tadadadadadadadadadada OP 'N ONBEWOOND EILAND TADA!!!

Bericht door TIMETJUUUUH » 07-07-2016 01:00

Er was eens een vlucht die naar Verweggistan ging, een tropisch vakantieeiland hier ver ver vandaan (zoals de naam suggereert). Alleen toevallig was ee een zeemeeuw, die die dag een vis had gegeten die alcohol in z'n bloed had, aan het rondvliegen rond een onbekend tropische eiland in de Bermuda driehoek. Het vliegtuig wat eerder was vermeld kwam toevallig in een korte maar vurige relatie met deze zeemeeuw, hierbij moet ik helaas vermelden dat de zeemeeuw het niet heeft overleefd. Toen het vliegtuig was gecrasht op het eiland werd het tijd voor de overlevenden om te overleven, en te leven...
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

Bericht door Cynical » 07-07-2016 01:13

Naam: Anna-Claire Avory Eleanor Montgomery-Harisson de Vierde.
Leeftijd: 19
Biografie: Anna-Claire komt uit een zeer welvarende en rijke familie uit Texas. De familie is rijk geworden in de jaren 40 door hun visserij. Ze woonde op een gigantisch landhuis en kreeg alles wat haar fragiele hartje begeerde. Ze is altijd op handen gedragen en ze is niet de slimste omdat ze nooit naar school is gegaan. Ze gaat nu met een vliegtuig naar Milaan omdat haar vader haar thuis niet meer kan uitstaan.
Karakter: Anne-Claire is de grootste bitch die je ooit ontmoet hebt. Ze is zelfzuchtig, arrogant en egoïstisch. Ze probeert altijd haarzelf te redden, ook als het ten koste van andere is. Ze moet er altijd goed uitzien en ze loopt altijd in designer kleding rond. Als haar nagels breken gaat ze van de tierelier. Ze is erg strevend en vastberaden. Als ze je aardig vind kan ze wel lief zijn, maar dit is zeer zeldzaam. Verder is ze best een goede leider omdat ze nogal intimiderend over kan komen. Ze is ook redelijk goed met vechten en ze krabt je ogen er zo uit met d'r scherpe nagels. Ook al is ze zo niet de slimste, ze kan mensen wel goed inschatten en beïnvloeden, ook is ze redelijk strategisch.
Uiterlijk: Anne-Claire heeft geblondeerde haren en het is zeer duidelijk dat ze (te) vaak onder het mes is gegaan.

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 07-07-2016 01:14

Naam: Frits Fruitboom
Geslacht: Emoe Dinosaurus (otterkin)
Leeftijd: 18
Karakter: Frits is er van overtuigd dat de wereld samenwerkt om hem te vermoorden omdat hij een nog echte levende dinosaurus is. Dit zorgde er voor dat hij op het vliegtuig zat op de vlucht voor de fdh (federal dinosaur hunters). In werkelijkheid was het z'n tante, maar dat is minstens even eng. Frits is bang voor alles en ziet in alles de fdh
Eigenschappen: Frits is nogal paranoïde en heeft korte armpjes, verder heeft hij wel veel kennis van dinos en eilanden
Extra: is dit nog niet genoeg?
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 07-07-2016 01:21

Naam: Billy-Sue Hayes
Leeftijd: 23
Persoonlijkheid: Billy-Sue komt uit een geslacht van boeren en hillbillies. Hierdoor heeft ze veel tijd op de boerderij tussen de dieren doorgebracht, maar vindt er niks aan. Ze wil graag model worden en houdt van make-up, fotoshoots en bewondering van andere mensen. Ze probeert aardig te zijn, maar meestal lukt het niet echt omdat ze vaak bot over komt. Ohja ze heeft haar school nooit afgemaakt omdat "Wat heb ik nou aan een diploma als je ook model kan zijn?" Op een of andere manier is ze nogsteeds niet succesvol, maar haar dag in de spotlights komt nog wel, zegt ze zelf.
Uiterlijk: Afbeelding
Extra: Ze draagt 24/7 een cowboyhoed, omdat het bij haar 'past'.
Afbeelding

Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

Bericht door Cynical » 07-07-2016 01:44

Billy-Sue

Vanuit Tescon stap ik op richting Milaan, ik ben uitgenodigd door een modellenscout. Helaas mocht Bessie, mijn trouwe koe, het vliegtuig niet mee op. Ik duw mijn overdreven cowboyhoed die ik bij Target voor 42 cent heb gehaald voor mijn ogen en ga in een vliegtuig stoel tukken. Ik moet het leven ontdekken mennnnn, ik kan niet voor altijd op mijn boerderij in Tescon blijven wonen. Ik wordt de nieuwe Gigi Hadid m8. Ik ga een heel gesprek ophangen tegen een oude man naast mij over dingen die veel te persoonlijk zijn en die man is duidelijk geïrriteerd maar ik ben dat typische mens dat haar kop niet tegen onbekende kan houden als ze in vrede willen reizen. Verder kauw ik overdreven hard op een grasspriet en spuug ik op het tapijt van het vliegtuig. Af en toe schreeuw ik:
'HIIIYAAAAA' door het vliegtuig omdat ik zo'n typische Amerikaanse redneck ben.

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 07-07-2016 01:58

Frits

Nerveus keek ik om mij heen. Het was druk in het vliegtuig... TE druk. Er konden veel hunters in het vliegtuig zitten. Het kon die baby zijn, of die oma, of die boere sloerie daar verderop! Misschien was iedereen wel een hunter! Er ontstond zweet op mijn voorhoofd, omdat het warm werd. Ik trok mijn shirt uit zodat mijn glimmende sixpack te voorschijn kwam en het koeler werd. Uit mijn tas pakte ik mijn spiegeltje en bekeek mijzelf er goed mee. Mijn oogschaduw zat nog goed, mijn reptielentandenketting zag er nog kek uit en mijn rood en groen gekleurde haar zat nogsteeds in dino stekels. Ik zuchtte even. Het was moeilijk om de laatste dino te zijn. Vluchten EN er tegelijkertijd goed uit zien. Het was een schande. En dan zeiken dat de panda's het moeilijk hebben. Die gore tjinezische beren. Ik kijk heel snel even naar buiten om te kijken of ik een oerknal zag en ging achterover zitten. Mijn benen zette ik op de passagiersstoel voor mij. Wat was het leven toch zwaar.
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 07-07-2016 02:06

"Wat bedoel je, economische class, ik ben een vip, gij lompe boer" schreeuw ik in het gezicht van de stewardess. "Maar mevrouw" zegt de stewardess. "Maar mefouw," immiteer ik haar. " mijn vader gaat hier van horen, en jij gaat jouw baan verliezen, peasant". Ik loop naar binnen en ga op een stoel zitten, ik zat naast een shirtloze jongen met een Sixpack, nice. Ik wilde hem aankijken en kijken of ik hem kon verleiden toen ik zijn hagedissengezicht zag, ABORT MISSION, REPEAT ABORT MISSION!! Ik kromp ineen en begon zachte huilgeluiden te maken.
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

Bericht door Cynical » 07-07-2016 02:25

Ik merk dat er op het vliegtuig een soort lizard-king zit.
'Leafy...?' Mompel ik. Veel mensen schrikken van het gedrocht. Maar ik kom uit Arizona, incest is hier de standaard, ik heb erger gezien. Verder zit er nog een kreng te schreeuwen tegen de arme stewardess. De vlucht verloopt verder redelijk rustig. Ik besluit een tukkie te gaan doen want de man die naast mij zat is letterlijk weggegaan.

Wanneer ik wakker wordt hoor ik schreeuwende mensen.
'OH MAH GAWD'
'WE GOIN' DOWN!'
Verbaasd kijk ik rond, maar dan realiseer ik me dat we neer gaan storten.

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 07-07-2016 02:34

Frits

Op het moment zat ik net mijn make up te verbeteren toen het vliegtuig opeens keihard begon te schommelen. Met een veeg haal ik meteen de helft van mijn make up eraf zodat mijn veel te bleke mensenhuid tevoorschijn kwam. "FUK" brul ik met mijn dino accent. (Onhoorbaar gebrul) Mensen begonnen te schreeuwen en het leek wel alsof de wereld.... ten onder ging?! Mijn ogen werden groot en met een spastische beweging grijp ik mijn stoel vast. "OERKNAL!" schreeuw ik en begin te hyperventileren. Niet nu nee... Mijn abs zijn net zo mooi... 'IK BEN TE EPIC OM NU AL TE STERVEN... IK DE LAATSTE DINO!" schreeuw ik en maak nog een stel krijsende geluidjes. Gelukkig was ik niet de enige die totaal flipte. De helft van de passagiers schreeuwen en rennen door het vliegtuig. Met een ruk stopt het vliegtuig opeens.... en valt recht naar beneden.
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 07-07-2016 03:09

Kutnaam

Ik zat nog steeds ineengedoken in het vliegtuig toen iemand langs rende en mijn nagels brak (hoe, geen idee maar shit happens). Nu begon ik ook krijsend door het vliegtuig te rennen, terwijl ik met m'n handen heen en weer zwaaide.

Ik had geluk dat ik op het lichaam van een dikke Amerikaan landde, anders zou ik het niet overleefd hebben. Toen ik overeind kwam zag ik overal om mij heen lijken liggen.. Gross
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Plaats reactie