Nymia [RPG]

Hier komen al je dromen tot leven!
TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 03-07-2016 23:22

Ik creëerde mijn zweep opnieuw en probeerde de wolven van mij weg te houden, het was niet erg succesvol en 2 van de wolven doken op me af, net op dat moment hoorde ik een kreet van de achterste, en grootste wolf. De andere wolven keken vlug om en ik gebruikte dat om een ijsspreuk te maken om op ze af te schieten, hierdoor legde ook de tweede wolf het loodje. Toen hij pas keek ik wat er was gebeurd, het piratenmeisje van eerder stond haar bebloede sabel uit het lijk van de wolf te trekken. Verblind van woede schoot de laatste wolf op de zeerover af, maar ver kwam die niet, de ijsspreuk had hem aan zijn dode vriend vastgevroren waardoor hij voorover het gras in viel. Vlug vroor ik de rest van hem vast en ging er naast zitten.

"Nogmaals, wie zond jullie? " zei ik
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

Bericht door Cynical » 05-07-2016 23:35

Robyn

Robyn sloeg de hand van Allice weg.
'Nee! Wat denkt u wel niet! Jason gaat terug mee naar Winter's Peak' schreeuwde Robyn woedend met een hese stem. Zijn gezicht was net zo rood als zijn haar en er liepen nog tranen over zijn gezicht.
'Waarom zou ik iets van u aannemen?' Zei Robyn.
'Misschien heeft u Jason wel vermoord' voegde hij er aan toe. Robyn stond op en liep tussen de commotie door naar de bediendes die Jason's lichaam mee vervoerde.
'Maak een koets klaar, mijn vader en ik gaan terug naar Eversten' zei Robyn. Robyn realiseerde zich plotseling dat hij nu koning van Eversten is, nu zijn broer Jason overleden is. Robyn schudde geschokt zijn hoofd.
'Vader..?' Riep hij. Hij werd duizelig en viel van vermoeidheid neer.

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 06-07-2016 07:55

Snel ren ik naar de prins/koning toe. Ik til hem op en breng hem naar eenn plek om te zitten. En ik kon het helemaal niet geweest zijn want ik was bij zijn vaader toen het gebeurde. Maar ja dat vertel ik later wel. Ik schud zijn schouder. "Prins robyn" fijn is dit
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 06-07-2016 15:23

Kai

Met een ruk trok ik de sabel uit de wolf zijn lichaam. "Bedankt" grijns ik als ik zie dat de vrouw de anderen al had verslagen. Ze was dus een tovenares en nog een goede ook. Ze probeert de vastgevroren wolf te overhoren, maar tevergeefs.
"Niet zo'n goed plan, mevrouw. Al zouden ze willen.. Weerwolven kunnen tijdens hun transformatie moeilijk praten aangezien een wolvenkop daar niet op gemaakt is" zeg ik, ga naast de wolf zitten en bekijk zijn hoofd. "Deze hier is niet zo oud... Heeft waarschijnlijk ook niet zo'n sterke geest... Dus ik stel voor om hem gevangen te houden totdat hij weer normaal is en hem daarna te overhoren" Ik veeg mijn sabel aan zijn vacht af en steek hem terug in mijn riem. Er was ook nog een ding die mij dwars zat. Waar kwamen die weerwolven in godsnaam vandaan en waarom kwamen ze hier naar toe? Deze dag kon niet gekker worden.
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 07-07-2016 00:28

"Goed idee" zei ik toen. Ik stond op zwaaide met m'n armen en riep: "repiti!". Hierdoor verschenen er magische touwen om de wolf heen, deze touwen waren onmogelijk om los te maken als ze strak zaten, tenzij er magie werd gebruikt natuurlijk. Ruw trok ik daarna de wolf los van de grond, of beter gezegd, naar 3 keer moeite doen harste ik de wolf zo'n beetje, waardoor je een soort Harvey Dent wolf kreeg. Ik trok de wolf vooruit maar hij werkte niet mee. Na een tijdje vroeg ik met een zucht:"kun je even meehelpen mevrouw, eh... "
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Plaats reactie