Fyndera

Hier komen al je dromen tot leven!
misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 05-02-2016 18:00

"ik haal de prinses wel" zecht een van de meermensen. ze zwemt naar beneden.


(britts karakter)
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 05-02-2016 19:27

Snel haal ik wat goudstukken uit mijn buidel, tel ze snel en geef ze aan de kat. 'Alstublieft' mompel ik en stop mijn goudbuidel en nieuwe wapens in mijn rugzak. 'Ik heb nog een vraagje.. Weet jij misschien iets over het meerminnenvolk? Ik ben van plan om er eens naartoe te reizen' vertel ik. Ik hield van reizen en was nog nooit bij de meerminnen geweest.
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 05-02-2016 19:32

"het is een volk wat diep in het meer leeft, in een stad op de bodem "
"ieder schip wat daar vaart word tot zinken gebracht"
"als je naar de stad gaat kun je dan iets doen voor Ja'jhera?"
"ik gaf een briefje, zeg dat het van Ja'jhera komt"
"breng het geld dan naar mij toe, ik ben niet echt welkom meer in die stad "
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 05-02-2016 20:25

´Ehh ja oke... is goed...´ Ik was een beetje verrast door zijn opdracht. Hij vertrouwde een totaal vreemde met een van zijn zaken.
´Naar wie moet ik het brengen Ja'jhera?' vraag ik. 'En hoe kom ik er?'
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 05-02-2016 22:29

"Ja'jhera wil dat je het brengt naar de haven van de stad, en de gesloten envelop geeft aan de man bij de balie van het kantoor "
"hij zal jou her geld geven"
"ik wacht hier"
Het wad niet dat ik de vrouw erg vertrouwde, maar ik had niet echt een andere keus
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 05-02-2016 23:03

'Cool cool. Ik weet niet wanneer ik terug ben.... 'zeg ik en spring op Jack. 'Smell ya later' Jack vliegt omhoog en we zijn al snel opweg naar de kust.
Daar kon ik vragen waar ik de stad kon vinden en misschien nog wat zaken afhandelen.
Ik doe veel voor geld...
Afbeelding

Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

Bericht door Cynical » 10-02-2016 14:41

Ik hoor dat er op mijn deur geklopt wordt.
'Jeanna! Kom alsjeblieft naar buiten!' hoor ik klagende stemmen roepen. Ik negeer ze. Ik maak me klaar om het orakel op te zoeken. Het enige wat ik meeneem is een kleedje voor als ik op het land kom. Ik zwem via mijn raam naar buiten. Snel zwem ik met een vaart weg. Ik weet niet precies waar het orakel zich bevindt, maar na legende zegt men dat ze bij het koraalwoud leeft.

Na een lange tijd ben ik eindelijk bij het koraalwoud. Na even zoeken zie ik een kleine doorgang na een grot. Ik zwem naar binnen, de grot is groen verlicht, en in het midden zit een vrouw. Haar haren hangen voor haar gezicht en ze hangt boven een kristallen bol.
'Ah Jeanna van Valantis, hier om wraak te nemen, hier om haar zusje te wreken' mompelt ze. Ik weet dat het orakel alles ziet, dus ik knikt.
'Ja, ik... ik heb uw hulp nodig.'
Het orakel schudt haar hoofd.
'Jeanna, helpen dat kan ik wel, alleen staat er wat voor tegenover.' Ik knik.
'Zeg het maar, ik ben bereid om alles te doen.'
Er verschijnt een glimlach op het orakel's gezicht.
'In het kasteel van de dwergen is een gigantische schatkamer. In die schatkamer bevindt zich een zeerobijn, deze hebben de dwergen op hun strooptochten gevonden. Ik wil deze terug Jeanna.'
Het orakel draait zich om en pakt een dolk. Ze wrijft er een paar keer over. De dolk glimt en is zilver.
'Dit is een gezegende dolk. Het zal je beschermen, en het zal de dwergen snel kunnen doorboren.'
Ik pak de dolk aan.
'Herinner je Jeanna, ik wil de zeerobijn. Het ligt ergens in een kamer. De dwergen weten de waarde ervan, dus hij zal goed opgeborgen liggen. Breng me deze mee terug.'
Ik knik.
'Ik zal het doen. Ik beloof het u!'
Ik wil me omdraaien en weg gaan.
'Vergeet niet Jeanna, maak gebruik van je krachten. Zorg ervoor dat je dicht bij de zee blijft. Je kunt watersturen en wonden genezen met water, vergeet dit niet. Dit komt goed te pas bij het infiltreren van het kasteel.'
Ik knik en draai me om. Als ik boven op het water oppervlak ben zie ik dat het al nacht is. Ik zwem richting het land.

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 10-02-2016 14:45

ik had de hele dag gewacht. plots zie ik een van de prinsessen boven komen. ik loop naar het stuk land wat het dichtst bij haar is. "prinses." roep ik.
( ͡° ͜ʖ ͡°)

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 10-02-2016 15:00

Terwijl ik op de heuvel lag, kon ik de kust goed zien.
Het was best een mooi uitzicht.
Ik spinde rustig en maakte het me gemakkelijk.
Toen zag ik een meermin het land op komen. Ik keek rustig toe.

(ja het is kort, nee, ik heb geen inspiratie )
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 10-02-2016 15:10

Jack had een meermin gespot, die richting het land aan het zwemmen was en vloog er nu boven. Misschien kon zij mij vertellen waar ik naartoe moest.
Ik kon beter wachten totdat zij aan land kwam, want dat kon ik beter communiceren.
'Hey jij daar! Zeemeermin!' roep ik luid.
'Kan ik wat vragen?'
Ik vlieg nu net boven haar.
Afbeelding

Plaats reactie