Draelon

Hier komen al je dromen tot leven!
Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

Bericht door Cynical » 26-03-2016 21:28

Plotseling wordt Eleanor wakker geschud door Jeanette.
'Eleanor, snel opstaan. Er is groots nieuws.'
Ik schiet meteen overeind.
'De prins gaat trouwen! U moet zo snel mogelijk naar de hoofdstad met uw vader en oom.'
Ik kijk haar verbaasd aan.
'En jij dan Jeanette?'
Ze schudt haar hoofd.
'Alleen het koningshuis is uitgenodigd.'
Eleanor knikt een beetje somber en schiet overeind. Ze ziet dat Jeanette een stapel kleding mee heeft genomen.
'Uw vader wilt dat u dit masker op zet.' Het is een pikzwart masker dat alleen bij de ogen een zwart gaasje heeft. Verder geeft ze me nog een zwart gewaad aan. Ik trek het snel aan. Ik zie moeilijk, alleen een beetje door de zwarte gaasjes.
'Ik ga de wachters halen, die zullen je begeleiden met lopen en dergelijke.' Eleanor knikt en even later wordt ze richting de koets gebracht. Haar vader zit er al ongeduldig in en Jason komt iets later ook er in zitten.
'Snel!' Schreeuwt de koning tegen de koetsier.
'Ik wil er zo snel mogelijk zijn! Dit is belangrijk.'
De koets vertrekt met volle vaart, deze wordt gevolgd door een groep wachters die de koets streng bewaken.

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 26-03-2016 21:33

(iik ben aan het wachten op een antwoord van tim)
( ͡° ͜ʖ ͡°)

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 26-03-2016 22:58

TIM NOTICE ME EN REAGEER OP MIJN KARAKTER ZODAT WIJ OOK AAN ONZE REIS RICHTING DE BRUILOFT KUNNEN GAAN
( ͡° ͜ʖ ͡°)

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 27-03-2016 00:05

Kindjes die vragen worden overgeslagen :P
Nee maar serieus, het kan zo zijn dat ik soms niet reageer op een bericht, ookal heb ik het gelezen. Meestal is daar dan een reden voor zoals dat ik moet werken, of dat ik geen inspiratie heb of zo. Dan moet je gewoon leren omgaan met teleurstellingen en geduld kweken, oké?
(als je dit als offensive ervaard, please don't kill me)



_________________


Geweldig, zo'n type. Mijn angst is voor domme mensen, niet voor kracht. Ik begon wat harder te rijden, hoe eerder bij het kasteel, hoe eerder ik weer terug kon naar mijn onderzoek. Tien minuten later realiseerde ik mezelf pas dat ik door de discussie in mijn hoofd helemaal was vergeten de vrouw antwoord te geven. "dat zal niet nodig zijn mevrouw, niemand zal ruzie zoeken met ons huis, en mijn ouders zullen daar ook aanwezig zijn".
Ik hoopte maar dat dit genoeg was. Het kasteel verscheen al aan de horizon. Bijna kon ikm weer verder met mijn onderzoek...
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 27-03-2016 00:11

ik knik

-een dag later-

ik heb mijn koninklijke gewaad aan. ik ben nu aan het wachten op meneer cloiche. ik zat al op mijn paard. gelukkig was de reis voor ons maar een paar uur dus we zijn nog ruim op tijd.
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Plaats reactie