Nymia [RPG]

Hier komen al je dromen tot leven!
misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 10-06-2016 12:56

Ik glimlach. "Ik zou graag met u willen praten over een alliantie. Is er misschien een moment of plek waar we dit rustig kunnen bespreken?"
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

Bericht door Cynical » 10-06-2016 13:12

(hoe kan ik daarop reageren als mijn char de kamer uit is?)

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 10-06-2016 13:13

(je kann ff namens jason spreken
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

Bericht door Cynical » 10-06-2016 13:22

(voor deze ene keer)

Jason

Jason haalde zijn wenkbrauwen op.
'Alliantie?' Zei hij verbaasd.
'Waar heeft u het over Lady Ironforge? Geef me een reden waarom ik plotseling een Alliantie zou aangaan.'
Hij keek naar Damien.
'Niet te vergeten dat u trouwer bent aan de Erenfords dan dat u ooit aan de Forresters zou zijn' zei Jason terwijl hij nonchalant een slok van zijn wijn nam.

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 10-06-2016 14:18

Kai

Geamuseerd kijk ik toe hoe de dwergenvrouw een alliantie probeert aan te smeren bij de Forresters. Waarom zouden ze? Libertalia had niks speciaals te bieden. In handel waren ze niet goed en het was een wonder dat ze niet failliet zijn. Ik grijns even. Libertalia was een naam die van oude legendes kwam. Libertalia zou een toevluchtsoord moeten zijn voor piraten, een paradijs. Het land waar je vrij kan zijn, een Utopia. Waar de gevallenen vrij zijn. Dat hoopje zielige bergen met kleuters erin komt niet eens in de buurt. Ze hebben geen recht op die naam. "Rare jongens die dwergen" zucht ik en laat mij van de balk vallen. Ik kom op mijn poten terecht en land net naast de groep dwergen. "Yoi" mompel ik en loop weg. Vervelend saai zooitje dit.
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 10-06-2016 15:26

"ahh kai fijn dat je hier bent ik wil jou ook spreken." Ik zucht. "Ik wil eenn allianie oprichten omdat ik het sterke gevoel heb dat damien een nieuwe oorlog zal starten. Voor deze alliantie had ik in gedachte libertalia omnes eversten hirad en mechién. Ik wil mechién gaan financieren zodat hun leger weer in orde kan komen. met onze legers kunnen we damien met gemak verslaan als het nodig is"
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 10-06-2016 15:44

Kai

De dwergenvrouw begint tegen mij te praten. Ik kijk haar emotieloos aan en trek een wenkbrauw op. Was ze echt zo stom of was ze helemaal niet bekend met de volken in het Zuiden. In ieder geval, zij had geen idee wat ik was en wat van rechten ik had. "Een alliantie? Sorry moppie, maar je bent bij de verkeerde. Ik ben geen monarch. Dat soort ongein hebben wij niet. Dat kunnen we niet zomaar beslissen, vooral ik niet." zeg ik monotoon en kijk haar onderzoekend aan. Ze was ongeveer van mijn leeftijd, maar het zag er niet naar uit dat ze veel over de wereld wist. 'Ze heeft te weinig van deze wereld gezien'. "Een goede tip: ik zou als ik jou was geen heel leger gaan financieren die niet eens van jouw eigen land is. Libertalia's economie is niet stabiel genoeg voor dat soort ondernemingen"
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 10-06-2016 15:47

"mag ik je er even op wijzen dat wij de grootste goudmijnen hebben?"
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 10-06-2016 15:54

Kai

Het feit dat ze de rest van mijn verhaal negeerde, zegt wel weer wat over haar geweldige wijsheid. "Dat je iets kostbaars hebt betekent niet gelijk dat het goed gaat met je land" zeg ik. "Je moet het handelen, geld investeren en in meer vertrouwen dan alleen goudmijnen. Je volk kan onder dit soort ideeën leiden...." God, waarom zijn dwergen zo koppig? "Ik ga er vandoor... Ohja nog een ding.. Neem vooral niet de moeite om naar Beowulf te gaan, hij denkt er hetzelfde over en is te lui om met zijn raad te overleggen" Ik groet nog even en loop dan weer naar mijn groepje rovers. Ik was de anderen landen met hun monarchen weer helemaal zat.
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 10-06-2016 16:12

De studeerkamer was aan het einde van de gang. Ik gebruikte een onzichtbaarheidsspreuk en sloop de kamer binnen. Ik was blij dat hij leeg was en ik begon de kamer grondig te onderzoeken. Na een tijdje vond ik een rol perkament in de la. Toen ik het open rolde stond er boven aan: ''in het geval van vijandelijke overname (Damien)''. De brief stond vol met alles wat Damien zou moeten doen als zijn vader om kwam in een oorlog met een ander land.

Toen viel mijn oog op een andere, nieuwere rol perkament. bovenaan stond: ''in geval van hoogveraad''. Er stond geen naam naast dus ik ging er vanuit dat dit mijn document was. Vlug stopte ik het onder mijn gewaad, ruimde de studeerkamer op en liep de deur weer uit.

Een wachter stond voor de deur dit keer, ik schrok. De man trok zijn wapen al en wilde schreeuwen, maar ik was vlugger en gebruikte een verlammingsspreuk op hem, het was soms best handig om magie te gebruiken, het geeft minder troep dan wapens. ik tilde de man de kamer in en deed deze op slot. De sleutel gooide ik uit het raam. Niemand zou een wachter geloven die werd gevonden in een kamer waar hij niet hoorde te zijn.

Om geen verdenkingen op te wekken besloot ik naar de zijkamer toe te gaan waar alle leider waren. Onderweg kwam ik nog een jongen tegen, aan zijn bleke huid te zien iemand uit Eversten, want daar scheen eenmaal weinig zon. Toen ik in de zaal aan kwam zag ik een aantal lawaaierige piraten, een hoop edelen die weg liepen omdat ze niets met hen te maken wilde hebben, en een dwerg die groot was, een normale dwerg was al erg lelijk, maar bij dit exemplaar leek het alsof dingen als de neus nog eens extra waren uitgerekt.

Vlug ging ik maar ergens zitten en keek wat om mij heen.
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Plaats reactie