Nymia [RPG]

Hier komen al je dromen tot leven!
Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

Nymia [RPG]

Bericht door Cynical » 06-06-2016 23:18

Nymia,

Een gigantisch continent, opgedeeld in 8 landen.
Ieder land heeft zijn eigen regeerders, eigen normen en waarden, eigen inwoners en eigen conflicten.
Hier volgen de 8 landen:
- Aestas
Hoofdstad: Highkeep
Leiders: Koning Pepyn Erenford, koningin Marlyse Erenford, Damien Erenford.
Koning Pepyn Erenford is een erg dikke man. Zelf houdt hij veel feesten en gaat hij veel naar brothels, alleen verbied hij dit wel aan de bevolking. Dit doet zijn sadistische zoon, Damien, ook. Alleen koningin Marlyse is extreem gelovig, maar veel vermoeden dat ze gestoord is geworden nadat ze erachter kwam dat haar man vaak naar een brothel ging. Damien verlangt naar de troon en wilt de nieuwe opvolger worden, hij is narcistisch en egoïstisch, ook martelt hij graag gevangene. Hij wordt gevreesd door heel Nymia.
Aestas is de grootste macht in Nymia, er heerst amper armoede, het is er welvarend en het ziet er prachtig uit. De temperatuur is er altijd aangenaam. Het merendeel van het land bestaan uit mensen en magie is er ten strengste verboden, er staat de doodstraf op. Het land wordt streng beheerd en de kleinste overtredingen kunnen je al je leven kosten. Men heeft het er niet zo erg op andere rassen dan mensen, ze worden er ook vaker als minderwaardig gezien door de inwoners van Aestas.
In Aestas geloven ze zwaar in de goden van Lucht, Aarde, Water en Vuur. Het koningshuis gelooft hier streng in en het wordt ook zwaar gehandhaafd. Prostitutie is er ten strengste verboden en hier staat de doodstraf op. Behalve natuurlijk voor het ietwat corrupte koningshuis.
Aestas heeft niet erg veel grondstoffen, dus daarom zijn ze zoals vele andere heel erg close met Omnes voor de handel van grondstoffen.
Highkeep is een erg stijlvolle stad, het kasteel dat er staat is gigantisch en met geweldig detail gemaakt.

- Duratos
Hoofdstad: Silverthorne
Leider: Koningin Talisha Blackfyre, Koning Gerald Blackfyre.
Talisha is een pittige dame. Ze is sinds de dood van haar vader koningin van Duratos. Ze wordt beschreven als een kleine vrouw met zwart haar en ze heeft een litteken op haar wang. Ze is een echte sterke en avontuurlijke vrouw. Koning Gerald Blackfyre is een lange en een kast van een man, alleen is hij veel rustiger dan zijn vrouw Talisha.
Duratos staat bekend om zijn vreselijk warme klimaat en ietwat grimmige landschappen. Ook zijn er ontiegelijk veel mensen waar allemaal zeer geliefde grondstoffen liggen zoals Ijzer, metaal, goud en soms diamant. Duratos is ook bekend om zijn vele rotsachtige berg gebieden, er wordt gefluisterd dat in sommige gebieden nog draken leven, alleen is dit niet zeker. In Duratos wonen vele culturen; mensen, elven, dwergen en ga maar door. In Duratos wordt niet veel aan het geloof gedaan en zijn feesten en brothels er erg belangrijk. Duratos is erg close met Eversten, ze hebben elkaar altijd gesteund in oorlog en moeilijke periodes. Duratos heeft ook een van de grootste legers in Nymia. In Duratos is magie niets abnormaals en zeker niet tegen de wet. Alleen zijn magische drankjes van goede kwaliteit wel zeer prijzig en alleen weggelegd voor de rijke, natuurlijk is er wel een gigantische zwarte markt in.
Silverthorne heeft zijn naam te danken aan de gigantische zilvermijn die onder de stad ligt. Het kasteel in Silverthorne is grimmig en van zwart steen.

-Libertalia
Hoofdstad: Wolstenholm
Leider: Koningin Alice Ironforge
Libertalia is een land wat bekend staat om zijn uitgestrekte bergen. Een groot stuk van het land bestaat uit bergen en de rest bestaat uit gigantische bossen. Het land wordt geleid door prinses Alice van huis Ironforge, de Ironforge's regeren het land al decennia. Alice regeert met behulp van haar oom Duncan. Het land is samen met Duratos een van de grootste mijnbouw exploitanten en een groot deel van de inwoners is dwerg. Allice zelf is de langste dwerg ooit (1.72). Ook al is een groot deel van de inwoners dwerg, je kunt er nog steeds veel andere rassen vinden. De temperatuur is er vaak laag en de zon schijnt alleen soms in de zomer. Aan religie wordt op zich wel wat gedaan in Libertalia, alleen is het er geen must. In Libertalia vinden ze feesten en drank namelijk ook erg belangrijk.

- Eversten
Hoofdstad: Winter's Peak
Leider: Koning Jason Forrester
Eversten is het grootste land in Nymia, het is er eigenlijk altijd winter. Alleen in de zomer smelt de sneeuw soms. De hoogste temperatuur ooit was er 12 graden. De inwoners van Eversten zijn dus goed bestendigt tegen de kou. Het land mag dan wel groot zijn, maar het is er dun bevolkt en er liggen kleine dorpjes uitgespreid over het hele land. Eversten is een grootmacht geworden door hun bomen, deze zijn extra stevig en zeer gewild in Nymia, hierdoor maken ze veel winst. Voor zover men kan herinneren zijn de Forresters aan de macht geweest in Eversten. Religie is er totaal niet en slechts een klein deel van de bevolking gelooft in een hogere macht. In Eversten is magie officieel illegaal, alleen wordt dit altijd door de vingers gezien. De enige reden dat het illegaal is komt door de druk van Aestas. Verder staat Winter's Peak bekend als een gigantische stad waar veel feesten worden gehouden en waar veel brothels liggen. De Forresters wonen in een kleiner kasteel dat uit steen bestaat.

-Hirad
Hoofdstad: Valchia
Leider: Timothy
De eilandengroep Hirad heeft Valchia als hoofdstad, om er heen te komen moet je met schepen komen. Daarom staat Hirad bekend om zijn scheepvaart. Behalve voor scheepvaart staat Hirad bekend om zijn magie. Behalve de school voor mages die in Valchia ligt heeft Hirad ook een leger wat voornamelijk bestaat uit magiërs.
De school trekt veel verschillende mensen uit het hele continent aan, mensen die regelmatig in het land blijven wonen. Dit zorgt er voor dat het land erg open en multicultureel is, en heel erg zwak is tegen mogelijke spionnen. Het koningshuis van Hirad bestaat uit de oudste en krachtigste tovenaarsfamilie van het continent en er wordt gezegd dat ze hun kracht kregen van de goden, anderen zeggen dat ze de krachtten hebben om goden te worden. Maar de kracht van dit koningshuis rust vooral op geruchten. De temperatuur is er vaak aangenaam, in de winter kan het er wel koud worden.

-Omnes
Hoofdstad: Havendell
Leider: Reneeke
Omnes heeft over het hele land een tropisch klimaat. Het land is moeilijk te bereiken aangezien het Noorden een en al hoge bergen en oerwoud is. Het eiland kan je bereiken via een veerboot die eens om de paar uur gaat. Omnes heeft een erg rijk verleden, maar uiteindelijk is het land ten onder gegaan in een oorlog. De gebouwen zijn nooit weggehaald en de bevolking, die overigens niet de oorspronkelijke inwonders van Omnes zijn, maar wel reizigers, heeft zijn intrek genomen in de oude gebouwen. Omnes staat bekend om haar grote aantallen aan rare mysterieuze wezens. Steden het binnenland zijn ingericht in een Griekse stijl en op het eiland piratenhavens en dorpjes. In de hoofdstad zitten nog wel grote gebouwen. Omnes staat verder nog bekend om zijn stammen, rare geloven, piraten en duistere magie. Ook is Omnes de meest welvarende stad qua handel op Nymia.

-Mechién
Hoofdstad: Orloris
Leider: Jeyne Hightower.
Jeyne is een 10 jarig meisje dat na de dood van haar ouders heel Mechién heeft geërfd. Haar ouders zijn een jaar geleden overleden aan een ziekte. Jeyne is toch geliefd onder de bevolking, ze probeert echt te doen wat juist is en heeft trouwe adviseurs.
Mechién is het armste land in Nymia. De oorlog is al honderd jaar voorbij, maar ze zijn er nog steeds niet uit gekomen. Veel mensen sterven er aan ziektes en aan honger. De leider van Mechién is nog maar een 10 jarig meisje en probeert het beste voor haar volk te doen. In Mechién proberen ze de handel weer op te bouwen, alleen gaat dit moeilijk. Enkele landen steunen wel, alleen is dit niet genoeg. Mechién is straatarm. Vroeger was Mechién het prachtigste en rijkste land in Nymia. De steden waren prachtig en iedereen was er rijk, nu is dat niet meer zo. De tempertuur nijgt vaak naar het koude, alleen de zomers kunnen wel warm zijn. Magie is er officieel verboden, maar de zwarte handel is er gigantisch groot. Veel mensen zijn er religieus omdat ze zo hopeloos zijn.

- Myridia
Hoofdstad: Corvus
Leider: Koning Will Tallhart.
Will Tallhart is een oude man zonder iets van nazaten. Hij is stervende en mensen vechten over Myridia; want wie gaat het overnemen als de Tallhart's uitgestorven zijn.
Myridia is een normaal land, de temperatuur is er gemiddeld en het landschap is volledig plat. Het is redelijk welvarend en rijk, alleen staat het nu dus op het punt van instorten omdat er bijna geen koning meer is. Religie wordt er redelijk veel uitgeoefend en magie is ten strengste verboden.

-The Forgotten Lands
Een mysterieus eiland waar criminelen heen worden gestuurd. Men heeft geen idee wat er speelt, maar niemand is ooit terug gekomen van The Forgotten Lands. Mensen denken dat er allemaal afschuwelijke monsters rondlopen.


RPG Regels:
- Begin je stukje met de naam van je character.
- Let op spelling, grammatica en inter punctuatie.
- Alsjeblieft geen poep stukjes van 2 zinnen (in een dialoog met een ander char mag het wel.) ALSJEBLIEFT NIET IK HEB ECHT ZIEK VEEL TIJD IN DEZE RPG GESTOKEN.
- Maak je character niet te OP en niet te Mary-Sue.


Naam:
Leeftijd:
Land:
Positie:
Biografie:
Karakter:
Pluspunten:
Minpunten:
Uiterlijk (foto mag):
Extra:

Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 07-06-2016 21:02

Naam: Allice Ironforge
Leeftijd: 18
Land: Libertalia
Positie: konigin
Biografie: Allice is de dochter van Peter Ironforge en Myra Stonekeep. Ze is enig kind en haar ouder zijn overleden toen ze 5 was. Tot haar zestiende had haar oom Duncan Ironforge het regeren van het land op zich genomen. Nu is hij haar raadgever en leger aanvoerder.
Karakter: allice is heel aardig en behulpzaam. Ze geeft veel om haar volk en heeft er alles voor over. Dit lukt haar alleen niet altijd omdat ze behoorlijk verlegen is.
Pluspunten: voor een dwerg is ze heel lang. Verder heeft ze een strategisch inzicht en een hoog IQ.
Minpunten: door haar verlegenheid durft ze soms niet voor zichzelf op te komen. Ook heeft ze een ziekte. Door deze ziekte kan ze maar een uur leven tenzij ze een soort infuus heeft. Dit infuus is verwerkt in haar kleding. (T uiterlijk verschilt)( het infuus wordt door middel van magie automatisch hervuld)
Uiterlijk (foto mag): 1.72 lang slank gebouwd. Haar heeft de kleur van vlammen en hier staat ze ook om bekend. Verder heeft ze rode ogen (ook dankzij haar ziekte) en haar lichaam is mooi met mooie ronde vormingen.
Extra: -
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

Bericht door Cynical » 07-06-2016 21:22

Naam: Prins Robyn Forrester van Eversten.
Leeftijd: 18
Land: Eversten
Positie: broer van Koning Jason Forrester
Biografie: Robyn zijn moeder is toen hij vijf jaar was overleden aan de pokken. Dit heeft zijn oudere broer Jason en zijn vader Unwin redelijk getraumatiseerd. Zijn vader regeerde nog wel, alleen wou hij zo snel mogelijk de troon doorgeven aan Jason, die graag koning wou worden. Op Jason's 21e verjaardag werd hij gekroond tot Koning Jason Forrester van Eversten de eerste. Jason is een echte casanova, hij heeft al met vele meisjes aangepapt en staat bekend om zijn charmes. Hij feest vaak, maar zijn vader heeft hem geleerd dat zijn koningschap er niet ten onder mag gaan. Jason is erg geliefd bij het volk, ze zien hem als een echte mannelijke leider. Hij lijkt meer op zijn vader met zijn zwart haar en bruine ogen, ook heeft hij de gespierde en lange bouw van zijn vader. Robyn had een rustige en gelukkige jeugd, hij was altijd wat verlegen en dat heeft hij nog steeds wel.
Karakter: Robyn is een wat stillere jongen, hij is totaal het tegenovergestelde van zijn broer Jason. Hij is wel tevreden met zijn positie als prins nu, aangezien hij totaal geen koning wou worden.
Pluspunten: Hij is snel en goed met een boog.
Minpunten: Hij is niet gigantisch sterk, hij kan totaal niet met zwaarden en messen overweg en is nogal klunzig soms.
Uiterlijk: Robyn lijkt veel op zijn moeder; hij heeft rode haren en blauwe ogen. Verder is hij net zoals zijn vader lang, alleen is hij niet zo gespierd als zijn oudere broer. Die altijd als de knappere van de twee wordt benoemd.
Extra: -

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 07-06-2016 22:06

Naam: Kai 'Hunter' Drake
Leeftijd: 18
Land: Omnes
Positie: Leider krijgsraad, ontdekkingsreiziger, kapitein van de Nirvana.
Biografie: Kai kan zich al zo lang als ze kan herinneren een zeerover en voelt zich het beste thuis op het schip, waarmee ze verre reizen maakt naar onbekende gebieden. Haar vader: Beowulf, is de gekozen leider van Omnes en is een wel befaamde piraat. Haar familie stampt af van de leiders van de eerste pioniers, die na de oorlog een nieuw thuisland moesten zoeken en naar het toen lege Omnes kwamen. Kai zelf was bij het volk bekend als een ruige avonturier, die niks anders deed dan de biodiversiteit van het oerwoud van Omnes bestuderen. Hierdoor weet ze veel over de dieren en planten in het oerwoud.
Karakter: Kai is een pittig meisje, die niet met zich laat sollen. Als haar iets niet aanstaat dan zegt zij daar wat van. Soms kan ze wat gewelddadig overkomen, maar ze is gewoon 'speels', aldus haar vader nadat ze een met goud overladen galjoen van Aestas had gekaapt en de kapitein had laten kielhalen. Voor de rest is ze erg trouw aan haar vrienden en bemanning en doet lekker waar ze zin in heeft.
Pluspunten: Dapper, sterk, kan voor zichzelf opkomen, strategisch inzicht, zeevrouw en kan met de meeste wapens wel omgaan.
Minpunten: Ze neemt je totaal niet serieus als je dom overkomt, gewelddadig, koppig en heeft schijt aan etiquette.
Uiterlijk (foto mag): Kai is niet een heel groot meisje, maar heeft best wel wat spieren. Haar knalgele ogen vallen erg op, vooral met haar spikey zwarte haar. Haar wenkbrauwen staan meestal gefronst en haar huid is gekleurd door de zon. Ze draagt vaak piratenkleding met zwart, blauwe en rode tinten. Haar oren zitten vol met piercings en ze heeft een stel tattoo's.
Extra: Ze houdt enorm veel van gokken en risico's nemen. Soms raakt ze daardoor in de problemen, maar wist zich tot nu toe er altijd uit te redden met haar gestoorde plannen.
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 07-06-2016 22:43

Naam: Aynina Langester
Leeftijd: 20
Land: Hirad
Positie: aanstaande koningin
Biografie: Aynina is opgegroeid binnen de veilige muren van kasteel Valchia en heeft haar tienerjaren doorgebracht met studeren in school voor magie en toverkunsten. ze is altijd in een beschermde omgevingen geweest en heeft nog niet zo veel mee gemaakt als veel andere aanstaande koningen/koninginnen. dit en het vriendelijke karakter van de Hiradeense eilanden hebben er voor gezorgd dat ze een naïeve jonge vrouw is geworden.
Karakter: Avnina is erg vrolijk en heeft er veel zin in om de eilandengroep te gaan regeren, ze heeft een sterk gevoel voor familie eer en doet haar uiterste best om de mysterieuze sfeer rond haar familie zo te houden, wat ze lastig vindt doordat ze zelf vaak veel te enthousiast is in alles.
Pluspunten: enthousiast, heeft de gave in magie van haar familie geërfd
Minpunten: ze is naïef en ziet in alles iets goeds, iets wat in deze wereld een gevaarlijk iets is
Uiterlijk: ze heeft lang bruin haar en is niet heel erg lang, ze draagt vaak haar blauwe gewaad wat is versiert met sterrenbeelden.
Extra: -
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 07-06-2016 23:15

Kai

De zon staat hoog en de wind waait door de zeilen waardoor de rustig heen en weer golven. Het water was kalm en geen wolkje aan de lucht. Het beloofde een mooie dag te worden. Ik grijns als ik naar de horizon kijk. Daar was het, Havendall... Ik zag de grote houten wachttorens al boven de stad uittorenen en de haven zat vol met boten. Hoofdstad van Omnes en de thuisplaats van het grootste handel imperium van heel Nymia. Het was fijn om weer eens thuis te zijn. Ik was met mijn bemanning naar het vaste land gegaan, voor het handelen van goud, dat ik 'gekregen' heb. Grappig hoe nooit iemand er wat aan deed. Ze lieten mij gewoon mijn gang gaan. Precies zoals ik het wil. Ik haal mijzelf uit mijn gedachte en begin te schreeuwen naar de stuurman, Gill. "Ga meer naar bakboord! Je wilt toch goddomme niet op de klippen lopen?!" Gill rolt met zijn ogen, lacht en stuurt naar links.
Aan land aangekomen zie ik dat overal weer flink gewerkt werd en gehandeld met koopwaar. Ik trek mijn rugzak op mijn rug en begin te lopen met mijn bemanning naar het kasteel van Havenhall. Nouja kasteel... Meer een enorme houten hut die overeind werd gehouden door grote Tropische bomen. Binnen waren veel kamers en ze waren allemaal versierd met schatten en ander soort geroofde spullen van over de hele wereld.
Ik groet een stel krijgers van mijn vader en ga naar binnen. "Raad eens wie er terug is met een schip vol met goud?!" schreeuw ik door het gebouw.
Afbeelding

Cynical
Berichten: 390
Lid geworden op: 16-01-2016 12:25

Bericht door Cynical » 07-06-2016 23:36

Robyn

'We moeten zo terug' mompelt Jason. Robyn laat zijn boog zakken, ietwat geïrriteerd; hij had net een konijn in het open zien lopen.
'Moet dat? We zijn er net?' Zei Robyn.
'Er komt een sneeuwstorm aan' zei Jason.
Robyn keek naar boven en hij zag een grauwe lucht boven hem hangen.
'Echt?'
'Ja, en ook nog een harde' zei Jason terwijl hij naar de lucht staarde. Het was voor Robyn niks meer bijzonders: een sneeuwstorm, vooral toen het herfst was keerde sneeuwstormen steeds meer terug.
'Ik wou dat het weer zomer was, dan konden we tenminste langer jagen' zei Jason terwijl hij zich uitrekte. Jason en Robyn hingen hun pijl en boog om en sprongen op hun paarden. Ze reden met een snelle galop terug naar Winter's Peak.

Toen ze de poorten van het kasteel binnen reden zagen ze dat hun vader hen met een bezorgde blik stond op te wachten.
'Wat is er vader?' Vroeg Robyn.
'Loop mee' zei Unwin op een kille toon. Jason en Robyn volgde hem naar zijn kantoor. Hij keek ze beide met een ernstige blik aan en hij viste een brief van de tafel.
'Pepyn Erenford is overleden' zei hij.
Jason en Robyn's ogen worden groot.
'Aan een natuurlijke dood' zei Unwin op een droge manier.
Jason schoot in de lach.
'Ja zeker, natuurlijk, het was echt niet Damien die iets sneller koning wou worden' zei Jason op een spottende manier.
'Hoezo, koningin Marlyse leeft nog' zei Robyn.
'Denk je nou echt dat die gek koningin blijft, ze weet best dat Damien het heeft gedaan, dus dan weet ze wat er met haar gebeurd als ze koningin is' zei Jason.
Robyn knikte.
'Alle koningshuizen zijn uitgenodigd om naar de begrafenis te komen en om de kroning van Damien te zien' zei Unwin.
Jason haalde zijn handen door zijn haren.
'Met Damien aan de macht gaat het helemaal naar de tering hier' zei Jason.

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 08-06-2016 00:08

Aynina

Ik keek uit het raam maar buiten, het regende een beetje, zoals altijd in de herfst. Door met mijn hand een beweging te maken stak ik de haard aan. Het begon namelijk koud te worden.

Op dat moment vloog er een duif binnen met een brief geadresseerd aan de koninklijke familie van Hirad. Voorzichtig pakte ik de brief aan en maakte hem open. Blijkbaar was de koning van Aestas overleden aan een natuurlijke dood. Ieder koningshuis was uitgenodigd voor de begrafenis.
Met de brief in mijn hand rende ik de trap af en ging ik naar de grote zaal. De zaal bestond uit een troon aan de ene kant en een lange tafel voor de ministers aan de andere kant. In het midden zweefde een grote magische bol die de kamer verlichtte. In het midden lag een magische kaart van het land die alle veranderingen door nam. Je kon als je goed keek zelfs alle schepen zien vertrekken. Het leek nog het meest op een soort miniatuur Hirad.

Toen ik de zaal in liep viel het stil. "Ik heb een dringende brief uit Aestas" zei ik en ik hielt de brief omhoog. De koning las het door en zei:"maak de gouden gloed klaar, we gaan op weg naar Aestas! ". De gouden gloed was het schip van het Hiradeense koninklijke familie en was vernoemd naar de gouden magische gloed die het schip uitstraalde, de gloed die het schip liet varen zelfs zonder wind of roeiers.

Die avond was alles klaar voor vertrek en ik klom aan boord. De zeilen van het schip werden gehesen. Deze zeilen waren meer voor de sier dan voor het voortbewegen en droegen het teken van Hirad, een hypogrief.
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 08-06-2016 07:54

Allice

Mijn ochtend is het zelfde als alle ochtenden de laatste tijd. Ik was opgestaan en had mijn armor met heet infuus aangedaan en ik loop nu naar de tuinen met mijn oom aan mijn zijde. "We moeten de handel meer op gang brengen. Hoe gewild onze edelstenen en edelmetalen ook zijn we kunnen niet alleen daarop leven." Zegt mijn oom. Ik knik instemmend. "Misschien moeten we beginnen met hemelskleed verhandelen." Ik stop met lopen en kijk hem aan. "Nooit! Hemelskleed behoord tot de dwergen. De enige reden dat een niet dwerg hemelskleed kan dragen is als een dwerg heet heeft gegeven uit pure vriendschap. Hemelskleed is deel van onze cultuur en dat kan ik niet gaan verhandelen." Op dat moment komt er een duif binnen gevlogen. Ik grijp de brief en lees hem. "Maak de hemeldraak klaar voor vertrek, onze goede vriend Pepyn is overleden. Aan een natuurlijke dood" hij knikt en we lopen terug naar het kasteel. ik naar boven om mij om te kleden en hij om orders te geven aan de soldaten. De hemeldraak is het koninklijk schip van Libertalia en is vernoemd naar de draak van mijn over over grootvader. Er word gezegd dat zijn draak naar beneden was gevlogen vanuit de hemel en sinsdien aan zijn kant stond.
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 08-06-2016 16:35

Kai

In de troonzaal aangekomen, werd ik enthousiast begroet door mijn vader, die op het moment met zijn bloedkrijgers aan het spreken was. Ik ga op een van de banken aan de zijkanten van de zaal zitten en wacht totdat ze klaar zijn. Ondertussen kijk ik even de zaal rond. Het was best wel een grote zaal met wandtekeningen en dierenschedels aan de muren. De zaal was voor het grotendeels gevuld met meubilair die we gekaapt hadden, dus was het van goede kwaliteit en veel was gedecoreerd. Mijn vader kuchtte even en wenkte naar me. Ik loop naar hem toe en ga naast heem zitten op een van de chique stoelen met kussens erop. "Duss... Wat is er aan de hand?" vraag ik nieuwsgierig. " Koning Pepyn Erenford schijnt gestorven te zijn" vertelt mijn vader. "Verdomme Damien" grijns ik en dacht aan het sadistische jongetje waarmee ik vroeger bevriend was. "Echt een heerlijk moment net nu de handel weer zo lekker gaat" zucht een van de krijgers. Ik knik. "Maar dat is niet het enige" begint mijn vader weer. "Alle koningen moeten bijeenkomen voor zijn begrafenis, ook de onze" Ik begin te lachen. "Welke koning?" vraag ik en een paar krijgers lachen, maar Beowulf kijkt mij emotieloos aan. "Maak je klaar. Je gaat met ons mee naar Aestas. We vertrekken binnen een uur." Ik sta op. "Een uur? Kan geregeld worden. Ook al beloof ik niet dat ik mij daar zou gedragen" zeg ik en sta op. Mijn bemanning moest ingelicht worden en plannen moesten gewijzigd worden. Laat de rooftochten in het Noorden maar zitten. Er was een begrafenis waar ik aanwezig moet zijn. Natuurlijk zou mijn vader met zijn schip gaan, de Megalodon. Het ding was enorm en werd voortgetrokken door twee zeemonsters. De andere landen vonden het op een of andere manier nooit zo fijn als hij met dat ding aankwam. Ik grijns en geef een boodschap door aan mijn bemanning. Ze moesten maar zonder mij dingen doen.
Een uur later zat ik met mijn rugzak op mijn rug bij het schip van mijn vader. Het was tijd om te vertrekken!
Afbeelding

Plaats reactie