The Meeting ft Misschienbram

Een RPG samen met 2 personen!
Plaats reactie
Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

The Meeting ft Misschienbram

Bericht door Ruby » 04-09-2016 14:49

The Meeting:

Stel: Er heerst al jaren ruzie tussen jouw en een andere clan. Dit heeft gezorgd voor veel onenigheid en chaos in het land. Je veracht de andere clan met heel je hart, maar dan dreigt er iets te komen. Iets zo groot en alles verwoestend dat jij en je clan wel MOETEN samenwerken. Hoe pak je dit aan? Werk je mee of sluit jij je van de anderen af?

(Scifi, toekomst, apocalypse)

Naam:
Leeftijd:
Clan:
Persoonlijkheid:
Uiterlijk (foto mag, omschrijving is leuk):
Wat doe je in je clan:
Pluspunten:
Minpunten:
Extra:
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 04-09-2016 15:42

Naam: petyr johnson
Leeftijd: 24
Clan: the allstars
Persoonlijkheid: petyr is kalm en gefocusd. Hij staat bekend als de vent die iedereen vermoord als het nodig is. Met zijn sniper en compound boog maakt hij deze reputatie waard. En anders doet hij t wel met n tomahawl of n mes.
Verder is hij heell afgesloten van de rest omdat hij socially awkward is.
Uiterlijk (foto mag, omschrijving is leuk):
Wat doe je in je clan: de sniper van de clan enn opvolger als leider. (Z'n broer matt is de leider)
Pluspunten: gefocusd, kalm, heel precies, is goed in plannen
Minpunten: is niet bepaald sociaal, heeft vaak stress en is lichtelijk gestoord. (Wordt alleen getriggerd op beppaalde momenten
Extra: -

Naam: jenna petersen
Leeftijd: 20
Clan: the black veil brides
Persoonlijkheid: jenna is heel gefocusd en gepassioneerd. Ze helpt graag mensen enn probeert dan haar depressie weg te proppen
Wat doe je in de clan: docter en clanleider
Pluspunten: gefocusd, gepassioneerd, slim, kan goed overweg met de shotgun en haar samurai zwaard.
Minpunten: depressief, woede problemen, heeft soms hallucinaties
Extra: -
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 04-09-2016 15:50

personages Bram

Petyr:

Afbeelding

Jenna:

Afbeelding
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 04-09-2016 17:40

Naam: Bane Charrot
Leeftijd: 23
Clan: Allstars
Persoonlijkheid: Bane is niet bepaald een opvallend persoon en blijft het liefst in de achtergrond.
Hij luistert niet graag naar anderen en deelt zijn plannen met niemand.
Hij praat niet heel veel en laat geen tot weinig emotie zien. Niets gaat hem aan het oog voorbij.
Uiterlijk (foto mag, omschrijving is leuk):
Afbeelding
Wat doe je in je clan: Combat, Spion en Assassin Veel bezig met wapens.
Pluspunten: Kan goed sneaken en is handig met longerange wapens en messen.
Hij is trouw aan zijn clan en is tactisch.
Minpunten: Koppig, asociaal
Extra: -


Naam: Pirate Taylor
Leeftijd: 18
Clan: The Black Veil Brides
Persoonlijkheid: Pirate is een enorme waaghals en houdt vaak geen rekening met haarzelf en anderen.
Ze is trouw aan haar leider en haar comrades.
Ze is chaotisch en vind grappen maken het leukste wat haar is.
Als ze jou niet mag dan laat ze dat duidelijk zien.
Uiterlijk (foto mag, omschrijving is leuk): Afbeelding
Wat doe je in je clan: Techneut, soldaat en achter de bar staan
Pluspunten: Ze is erg trouw, handig en kan goed omgaan met anderen.
Minpunten: Chaotisch, ietwat gestoord en geduld heeft ze helemaal niet.
Extra: Ze werkt soms bij de bar van de clan als barvrouw.
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 04-09-2016 17:57

Jenna: ik zicht en loop door de hallen van het kathedraal wat nu onze base is. Het is dtrategisch gezien een goeede base aangezien we 4 snipers in de toren hebben zitten. Ik loop naar de bar. "Hey pirate"

Petyr: ik loop door de stad met mijn boog het is mijn gebruikelijke ronde om te kijken voor buitenstaanders.
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 04-09-2016 18:04

Pirate

Ik zette een stel flessen in de kast achter de bar en draai mij om. Nog steeds was ik verbaast elke keer dat ik zag dat dit onze base was. Een enorme kathedraal met geweldig grote gewelven. Je kon zelfs nog wat tekeningen van vroeger zien op de plafonds. "Hey Pirate" Ik kijk weer naar voren. Het was Jenna. "Yo," grijns ik en leun met mijn armen op de bar. "Kan ik je ergens mee helpen op zo'n mooie dag? Drankje misschien?" Jenna was onze leider. Ik mocht haar wel.

Bane

Met mijn boog op mijn rug gebonden ren ik door een oud kantorencomplex heen. Zowat het hele gebouw was begroeid met planten en daardoor kon je makkelijk struikelen. De perfecte plek om stealth en snelheid te oefenen. Ik stop even om uit te rusten en ga tegen een muur aan zitten. Mijn tas leg ik op de grond en haal er een waterfles uit. Ik drink eruit, rust even wat uit en sta weer op. Geen tijd om nog meer te rusten. Er schijnen vreemdelingen dichtbij dit complex gezien te zijn en dat betekent meestal slecht nieuws. Vijanden lagen overal op de loer. Ik zet mijn capuchon en halve gezichtsmasker op en ga verder. Tot nu toe nog geen spoor gevonden van de 'vreemdelingen'.
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 04-09-2016 18:18

Jenna: "een whiskytje zou fijn ziijn" ik gimlach. Ik zie pirate als mijn kleine zusje. Vanaf dag een dat ze de clan joinde heb ik mezelf verantwoordelijk genomenn om haar te beschermen.

Petyr: ik loop naar een hoek vann een gebouw en ik zie drie outsiders of vreemdelingen zoals wij ze noemen. Ik pak een pijl en ik mik op het hoofd van ren van de mannen. Ik raak zijn hoofd enn hij valt op de grond. Kort daarna vallen twee en drie ook dood op de grond met pijlen in hun hoofd.
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 04-09-2016 18:30

Bane

Ik stop met rennen als ik kreten van pijn hoor. Waren dat de vreemdelingen? Snel ren ik naar een opengebroken raam, kijk naar beneden en pak mijn dolk vast. Drie lijken met alle drie een pijl door hun hoofd lagen roerloos op de grond. Kort daarna zie ik Petyr, de broer van de leider, verschijnen. Ik ontspan me en laat mijn mes los, maar kijk nog steeds naar beneden. Waarom heeft Petyr ze meteen vermoord? Ze konden nog informatie hebben. Ik schud mijn hoofd, draai mij om en wil weglopen als ik opeens iets in de verte zie. Er was iets roods en gloeiends tussen de gebouwen. Mijn ogen worden groot. Brand!

Pirate

"Zo vroeg al?" lach ik en pak een fles en een glas. "Je weet wel van wanten hoor. Straks gaan ze nog denken dat je onze plaatselijke dronkaard ben" Het glas zette ik op de toonbank voor Jenna's gezicht. "En... Nog iets nieuws gehoord? Het schijnt onrustig te zijn bij de grenzen..." Dat het onrustig was, kwam vaak voor in deze streek. Hoe moet dat ook met twee clans die niet met elkaar om kunnen gaan. Die verdomde Allstars.. Alleen maar mensen vermoorden en plunderen. En dan zeggen dat wij barbaren zijn!
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 04-09-2016 19:03

Petyr: ik zie de rook pluimen. Snel pak ik hun waardevolle sppullen en doe ze in mijn tas. Ik begin te rennen. "Bane kan je even meekomen om te kijken wat er aan de hand is?" Roep ik tijdrns het rennen


Jenna: ik lach. "Het is nooit te vroeg voor een glas whiskey." Ik zucht. De greenzen. Allsof ik daar al niet genoeg van gehoord heb de laatste tijd. "Ik ben van plan om morgen met een kleine delegatie naar de grens te rijden om t daar uit te checken"
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 04-09-2016 20:03

Pirate

"Top... Fijn dat je erop uit gaat" grijns ik. "Wat zouden we zonder jou als leider moeten". Jenna was een goede leider en had er tot nu toe voor gezorgd dat we uberhaupt nog bestonden als clan. Dezer dagen was het nogal moeilijk. "Heb je genoeg mensen voor je trip? Anders kan ik wel mee gaan" stel ik voor. Naast mijn werk bij de bar deed ik nog vele andere dingen voor de clan.

Bane

Ik spring en kom naast Petyr neer. Het was te verwachte dat hij mij al gespot had. Erg mijn best deed ik niet. "Waar naartoe?" vraag ik bruusk en begin naast hem te rennen. De vreemdelingen waren waarschijnlijk van een andere clan die op oorlogspad uit was, dus daar moesten we voor gaan oppassen.
Afbeelding

Plaats reactie