Fountain of youth

Een RPG samen met 2 personen!
TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Fountain of youth

Bericht door TIMETJUUUUH » 02-10-2016 22:55

We know


Naam
God van de:
Backstory
Karakter
Kinderen:
Extra:
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 03-10-2016 18:14

Naam: Nero
God van het: vuur, smeedkunst en draken.
Backstory: Nero is een van de nieuwere goden en probeert zichzelf daarom altijd te bewijzen. Ze houdt van rare beesten en heeft daarom draken geschapen.
Karakter: Een vurig karakter met weinig angst en veel woordgrappen. Is vaak druk en geeft weinig tot geen respect aan de andere goden. Hiervoor wordt ze vaak gestraft.
Kinderen: Draken, vuurtijgers en vleesetende paarden (HOW KJOET)
Extra: Heeft om haar arm een dikke ketting zitten die ze als wapen gebruikt. Ook draagt ze goggles.
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 03-10-2016 23:10

Naam: Arfa
God van de: dood, onsterfelijkheid en ondoden
Backstory: Arfa word sterker door de zielen te verzamelen van degenen die te vroeg zijn gestorven door bijvoorbeeld moord. Om onder andere deze reden staat hij er om bekend mortals krachten te geven in ruil voor offering, meestal eindigt de deal in de mortals dood door een truc van de god. Om deze redenen is het volgens veel tribes verboden om Arfa te aanbidden. Onder de goden is Arfa echter erg geliefd, hij zorgt er voor dat de mortals nooit een gevaar voor de goden kunnen zijn door hun sterfelijkheid. Verder staat hij nog bekend om zijn vele kinderen met verschillende godinnen.
Karakter: Arfa is iemand die niet veel geeft om degenen die onder hem staan, zoals de mortals, hij ziet ze als speeltjes en vind het erg leuk om ze tegen elkaar op te zetten, wat meestal eindigd in meer zielen voor hem. Onder de goden staat hij meer bekend als een genieter, zijn leven bestaat uit drinken, seks en mortals controleren, alles waar een god om kan wensen.
Kinderen: alle ondode wezens die niet leven, wieven, reapers, raven.
Extra: hij vecht met gebruik van magische wapens die hij kan creëren wanneer hij wil
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 04-10-2016 14:10

Ik lag op mijn rug in een lichte kamer, ergens op een eiland van het land van de goden. Boven op mij lagen 2 vrouwen, beide godinnen. Het was dus weer een normale dag in mijn leven. Opeens hoorde ik een schreeuw op de gang, ik en de andere godinnen schoten omhoog. we renden de gang in en zagen daar een lijk liggen. Ik had in mijn leven al genoeg lijken gezien, maar toch had dit iets engs. Toen merkte ik wie het was, Yandrin, godin van de schaduwen. Een dode god, iets wat totaal onmogelijk was. ik knipte met mijn vingers en een raaf kwam aanvliegen. ''Vertel wat hier is gebeurd aan elke god die je kunt vinden. En als iemand je kan zeggen wat er aan de hand is, reporteer hier terug''. De raaf vloog weg. dit was ernstig, ik liep vlug terug de kamer in en trok de kleren aan die naast het bed op de grond lagen. Ik moest zelf ook maar eens op onderzoek uit.
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 04-10-2016 14:49

Nero

Het was eer een mooie dag in het land van Vulcanus. Daarmee bedoelende dat de lucht gitzwart zag van de as en donderwolken, en het weer heerlijk warm was. Met een stel harde trappen zwem ik naar boven en spring uit de lavapoel. Een stel draken met ogen als smaragden vlogen geschrokken op. "Rustig aan boys. It's me!" grijnsde ik en liet mijn ogen over de vulkaan gaan. Deze vulkaan was de broedplaats van draken. Precies hier op deze plek was ik op het geweldige idee gekomen om een wezen te creëren die niet alleen op een hagedis met vleugels leek, maar ook nog eens vuur spuwden. Ze waren een van de eerste dingen die ik gemaakt had in mijn eentje zonder de hulp van andere goden!
Ik trek mijzelf op aan een uitstekende rots en ga er op zitten. Ik kijk een tijdje door de vulkaan als ik opeens iets zie vliegen. Het was alleen geen draak, maar een raaf! De zwarte vogel lande naast mij. Het zag er uitgeput en uitgedroogd uit. Geen wonder: een vulkaan was niet zijn normale habitat. Opeens begon het met spreken. Yandrin was dood. "Yandrin?... Maar goden zijn onsterfelijk right?" vraag ik. "Zeg tegen Arfa dat ik eraan kom" De raaf vloog weer snel weg voordat de draken hem opaten. "Billie! Kom hier, tijd voor een ritje!" commandeerde ik. Een grote zwarte draak met spijkerig haar kwam naar mij toevliegen. Ik stapte op en vloog weg.
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 04-10-2016 15:24

Goden die mortal werden, ik zocht door een paar boeken in mijn bibliotheek. Alles over de dood zou hier te vinden moeten zijn, maar ik vond niets. De raaf kwam uitgeput terug vliegen, naast de raaf vloog nog een vogel, ik herkende haar als Avemity, de godin van de vogels, en de moeder van mijn raven. ''Wat heb je gedaan met haar'' schreeuwde ze toen ze neer kwam en langzaam een wat menselijkere vorm kreeg. ''Mortals vermoorden voor jou honger naar macht, oke, maar goden gaat te ver''. Ik wist dat ze een hekel had aan mij door mijn moordlust en door wat voor enorme sloerie ik kon zijn. Ik stond langzaam op, wat eerst nog redelijk menselijk leek aan mij begon snel weg te rotten, stank vulde de kamer, toen ik rechtop stond was ik een soort half weggerotte zombie. Elke god had zo zijn/haar echtte vorm, zo was ik een zombie, Avemity was een kleurige vogel en Yandin was een schaduw. ''Denk je echt dat wanneer ik een god zou vermoorden, dat ik dat zou doen in mijn eigen rijk? En dan de godin van de schaduwen kiezen, die altijd trouw aan mij was?'' De kamertemperatuur daalde erg snel en de kaarsen begonnen te flikkeren. Toen ging ik weer rustig zitten, de kamertemperatuur werd weer aangenaam en ik zag er weer uit als een jonge man. ''zou je alsjeblieft zo aardig willen zijn en mij wat rust gunnen?'' zei ik met een veel te aardige stem tegen de vogelgodin.
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 04-10-2016 15:38

Nero

Ik was al een tijd niet meer bij de gezellige Arfa geweest. Het stonk er naar dode alles wat stinkt als het dood is. Billie snoof hard uit zijn neus. "Rustig, ik vraag wat er aan de hand is en dan gaan we weer okay?" Zijn felgroene ogen keken mij onderzoekend aan maar wende zich toen tot het enorme kasteel van Arfa. In een van de ramen brandde een licht. Daar zat iemand. Met een duikvlucht vloog Billie eropaf. Toen we dichterbij kwamen sprong ik en lande in het raam. "Goeeeeeeedemorgen. Wat heerlijk om hier weer terug te zijn. Arfa je land stinkt. Ik heb het erg gemist. Niet de geur do." Ik keek even de kamer rond, ging op het vensterbank zitten en zag dat vogelmeid er ook was. "Dus... Wat is er aan het handje?" De vensterbank zat best wel hoog dus ik wiebelde met mijn benen heen en weer. "Heb je de schaduwkoningin gedood?"
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 04-10-2016 22:24

"jij ook al?" zuchtte ik, "nee ze was vermoord, ik was ehm... Bezig, ja bezig klinkt goed" ik gaf een soort van extreem creepy knipoog voor her geval dat ze het nog niet snapte.
Ik had gehoopt dat iemand wist wat er aan de hand was. En of we nog veilig zijn" legde ik uit "en nu er toch veel godinnen hier zijn..." mompelde ik er achter aan. "maar nu jullie toch hier zijn, willen jullie iets drinken, en zullen we naar een wat beter plaats gaan om te praten dan de bibliotheek?"
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 04-10-2016 22:39

Nero

Het bleef even stil na onze gastheer zijn uitnodiging. "Nee bedankt" hoor ik iemand achter mij zeggen. Een man met zwart haar liep langs mij het raam door. "Niet nog meer Nero juniors." Ik frons mijn wenkbrauwen. "Mond houden, Billie. Dit is godenpraat ver boven uw drakenbrein". Billie rolde zijn ogen en kwam naast mij staan. "Maar dat terzijde. We moeten uitvinden waarom er een god getorven is" zuchtte ik en keek de andere goden serieus aan.
Afbeelding

TIMETJUUUUH
Berichten: 745
Lid geworden op: 16-01-2016 17:21

Bericht door TIMETJUUUUH » 04-10-2016 22:45

"natuurlijk, maar dat is lastig uit te vinden met alleen de goden die door dit raam komen aanvliegen in een bibliotheek zonder informatie over het vermoorden van goden". Ik merkte wat voor reputatie ik had en wist niet of dit positief of negatief was. "dus als jullie mij willen volgen en de huisdieren buiten willen laten dan zou dat zeer gewaardeerd worden"
Ik liep richting de deur en hield hem open, "dames gaan voor"
Er zijn geen emo's alleen emoes
Afbeelding

Plaats reactie