Mental Institution of Red Wood ft Misschienbram

Een RPG samen met 2 personen!
misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 18-11-2016 18:58

Als ik terug kom op mijn kamer zie ik twee mannen een extra bed installeren. "Waar is dit voor?" Een van de mannen kijkt nors op. "Ge krijgt n kamergenoot." "Wat is de naam van die kamergenoot?" "T joch heet Daryl" ik knik en rol naar mijn eigen bed"
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 18-11-2016 19:16

Daryl

Het geschreeuw ging door merg en been. Daryl's nek haren gingen overeind staan en hij greep naar zijn hoofd om zijn oren dicht te drukken, maar het ging maar niet weg. Anna, een klein meisje met paniek aanvallen, ging als eerste naar binnen voor een onderzoek. Thalia zat tegenover hem op en een stoel en keek een beetje ongemakkelijk voor zich uit, maar liet zich niet kisten. "Zo erg is een onderzoek toch ook niet? Wat een pussy" gromde ze bruusk. Opeens stopte het geschreeuw en even later gingen de deuren open. Daar was Anna. Haar ogen stonden wijd open, alsof ze net getuige was geweest van een moord, maar dat was niet het ergste. Haar mans was dichtgenaaid. "De dokter kan niet goed tegen geschreeuw" zegt de bewaker en grijnst zijn tanden bloot. Ze waren geel en er mistten een paar. Thalia was stil en keek met open mond naar Anna. Ze was sprakeloos. Opeens keek de bewaker naar Daryl. "Hup jij bent aan de beurt" zegt hij en duwt hij de jongen de kamer van de dokter binnen. De kamer zat vol met allemaal afgrijselijke instrumenten en de onderzoekstafel leek meer op een pijnbank. "Ga maar zitten... Merel" grijnst de dokter zachtjes terwijl hij nieuwe handschoenen aantrekt. De vorigen zaten onder het bloed. "Het is Daryl..." zeg ik en kijk hem strak aan, maar ga toch zitten. Opeens werd alles zwart voor Daryl zijn ogen en toen kreeg hij een gevoel. Een naar gevoel die bij zijn stuitje begon, maar zich al snel verspreidde over zijn hele lichaam. Het brandde, het jeukte en het gloeide. Het leek net alsof iemand hem met zo veel mogelijk kracht probeerde neer te steken met een naald. Wist Daryl veel dat dat iet zo ver van de waarheid was. Opeens stoptte het en Daryl ontspande zich. Hij hijgde enorm, maar had ondanks dat geen kik gegeven.
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 18-11-2016 19:33

Ik zie een meisje met een dicht genaaide mond de afdeling binnen lopen. Ik rol naar de deur van mijn kamer en wenk haar. "Geschreeuwd tijdens t onderzoek?" Ze knikt. "Okal gaan die draden dr over een week uit ik kan je nu al helpen als je wilt. Maar dan moet je beloven dat je niet meer schreeuwt of iets dergelijks waardoor zo iets kan gebeuren oke?" Ze knikt. Ik haar een mesje tevoorschijn en snij de draden door. "Ik kan zo iets flikken omdat ze bang voor me zijn" grijns ik. Ik gooi het mesje dpor mijn raam naar buiten. "Dankje" ik knik. "Geen probleem, k zie je morgen wel weer"
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 18-11-2016 19:50

Daryl

Met langzame stappen loopt Daryl de kamer uit. De bewaker liep naar hem toe en drukte zijn tas lomp in zijn armen. "Tijd voor jou om naar je afdeling te gaan" Daryl pakt zijn tas en loopt richting de gang. In de gang merkt hij opeens hoe moe hij is. Zijn ogen sluiten even en hij moet zich aan de muur vasthouden om overeind te blijven. Opeens valt hem iets op. Zijn ogen worden groot en er ontsnapt een raar geluid uit zijn mond. Zijn armen zaten onder de zwarte lijnen en cijfers. Voor hem waren ze onbekend. Wat waren dat voor rare tattoos en waarom heeft hij ze? Daryl pakt zijn tas op en loopt verder.
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 18-11-2016 23:37

Ik zucht als anna weg loopt. "Sorry kim dat dat tusdendoor moest" het meisje op mijn bed glimlacht. "Geen probleem" ik glimlach ook en rol naar haar toe. Ze begint weer te praten. "Dat meisjr van net leek wel aardig" ik knik. "Ik wil haar onder mijn bescherming nemen." "Goed plan"
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 18-11-2016 23:48

Daryl

De jongen keek om zich heen. Dit was dus zijn afdeling. Een troosteloze bedoeling, vond hij. Een van de bewakers keek hem streng aan en liep naar hem toe. "Daryl?" vroeg hij. Daryl knikte. "Ah, de grootste geluksvogel van vandaag" Daryl keek hem met een verwarde norse blik aan. De bewaker wees hem naar een kamer en hij ging er naartoe. Er zat een meid in de kamer. Zij woonde hier dus al een tijd. Er was een leeg bed. Daryl gooide daar zijn spullen op en ging er naast zitten. Hij had overduidelijk geen zin om met haar te spreken. De zwarte lijnen jeukten op zijn huid en het irriteerde hem.
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 19-11-2016 00:07

Ik kijk op. "Hoi daryl, jij bent dus mijn nieuwe kamergenoot?"
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 19-11-2016 00:14

Daryl

Daryl keek op toen het meisje tegen hem begon te spreken en herkende haar als het kind dat Thalia witheet van woede had gemaakt. . Hij zag ook dat ze in een rolstoel zat. "Blijkbaar wel" zij hij en ging normaal zitten. De kamer waar ze in zaten was klein en Daryl snapte niet waarom hij bij een meid moest. "Dus.. Je weet mijn naam... Maar hoe heet jij?"
Afbeelding

misschienbram
Berichten: 1446
Lid geworden op: 16-01-2016 17:49

Bericht door misschienbram » 19-11-2016 00:16

"Alice, en je vraagt je vast of waarom je bij eeen meisje op n kamer zit?"
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ruby
Berichten: 1647
Lid geworden op: 16-01-2016 17:37

Bericht door Ruby » 19-11-2016 00:23

Daryl

Een van zijn wenkbrauwen ging omhoog. "Ja inderdaad.... Vindt jij het dan niet vreemd?" vraagt hij en kijkt random om zich heen.
Afbeelding

Plaats reactie